•9. Bölüm:Tehdit•

15 0 2
                                    

Okulda son günümüzdü.Balodan çıktık ve eve dönecektik.

Oğuz söze girdi. "Evet çocuklar hepiniz benim arabaya"
Çınar,"Nereye gidiyoruz kardeşim"
Oğuz devam etti."Şöyle bir yemek yemeye mi gitsek beraber? Ne dersiniz"

Söze girdim "Evet derim aşkım"
Çınar ufak bi kahkaha patlattı ardından "Evlenme teklifi gibi oldu bu ya" sesini inceltip "evet evet evet hadi Oğuz'um gidelim"

Oğuz gülerek "Oğlum ne biçim haraketler yapıyon ya bana yavşama şimdide"
Herkes güldü

Çınar ciddileşme ve gülme arasında "Ya ne yavşaması şimdi yanlış anlaşılacağız aaa hiç olmadı Oğuz'um" Biraz düşünerek "Ya ben gerçekten niye hala sapım ya gruptaki tek sap benim yanımda şöyle güzel bir kız olsa fena mı olurdu?... Allahım ben niye sapım hala deliricem"

Çınar'ın yanına giderek koluna girdim yürümeye başladım. "Olsun Çınar'ım ya yine isyanlara başladın sende kalbinin güzelliği gibi güzel bir kız bulursun eminim ben. Hem yakışıklı çocuksun kim bakmasın sana ya."

Çınar bilerek ağzını kız gibi yaya yaya konuştu "Ya şapşik öyle miyim cidden."

Deniz arkadan "Ben şahsen kız olsam sana bakmam Çınar"
Çınar ciddileşip "Sana bak diyen mi oldu zaten sen kendi kız arkadaşınla geçin karışmayın kankamla bana grupta bir tek beni anlayan o var"

Araya girdim "Ya harbi Çınar'la habire dalga geçmeyin kendinize bakın broma laf yok"
Çınar döndü beni süzerek güzel içten bir gülümseme ile "Ya kimin kankası işte sen geldin neşem yerine geldi"

Oğuz arkadan gülümseyerek konuştu "Bak bak nasıl hemen sattı sen var ya seeen"

O sırada otoparka girmiştik. Oğuz'un arabasına binerek yola koyulduk.

Duru arkadan
"Oğuz şu yeni açılmış bir sushici var ya oraya gitsek mi ne dersin?"

Çınar araya girdi "Ay ne sushiymiş sanki ananın karnından sushiyle doğdun birer dürüm çiğköfte yiyeydik"

Ufak bir kahkaha atarak sonra söze girdim "Duru,Çınar haklı gibi ama bu kombinlerle çiğköfteciye girmeyelim."

Oğuz'un vitesteki elini tutarak konuştum "A bak aşkım şu çaprazda avm var oraya girip üstümüze yeni kıyafetler giyinip mi gitsek yemek yemeye napsak olur mu gençler?"
Arkaya döndüm.

Hepsi ilkokul çocuğu gibi hep bir ağızdan "Eveeet" diye bağırdı.
Oğuz gülerek "İlkokul çocukları gibisiniz ya"

"Ee aşkım ne dersin?" Birkaç saniye maviş maviş gözlerini dikerek bana baktı sonra yola döndü. "Tamam aşkım öyle yaparım seni kıracağıma kafamı kırarım."

Çınar araya girdi yine. "Üfff takmışsın 'sini kiriciğimi kifimi kiririm' anladık en hanımcı sensin Oğuz" onu taklit ederek konuştu.

Oğuz "Olum sen niye hiç değişmiyorsun habire bana takıyon kafayı" Çınar konuştu "Oğlum kanımda var birine uğraşmadan duramam özellikle Ada'ya" dedi parmağıyla beni işaret ederek.

Gülerek cevap verdim. "Ooo bilmezmiyiz ya 2 dakika durmazsın"
2 saniye sonra Çınar "Kızz ombreni nerde yaptırdın böyle çok yapay olmuş bide benimkilere bak seninkinden doğal"

Güldüm ve yine "2 dakika durmaz demiştim ve acı bir gerçek var"

Çınar,"Ne gerçeği" Gülerek cevap verdim "Benim saçlarım doğal"

Herkes bir kahkaha patlattı.

Deniz gülerek "Bu defa dalga geçen değil geçilen oldun haha"

O sırada Oğuz arabayı avm'nin yanına park etti

Yangın İçindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin