Ola pov
Gdy chłopaki siedzieli przed telewizorem poprosiłam do siebie Pitruche pod pretekstem pomocy w kuchni, na początku tak jak go zawołałam pomagał mi przy kolacji a później zaczęłam temat.
-Ej bo jak na Q&A było pytanie czy ktoś nam się aktualnie podoba. To kogo miałeś na myśli? -Spytałam krojąc Paprykę
-Emm... To dość ciężka sprawa. -Podrapał się po karku. -Ciężka bynajmniej dla mnie nie wiem czy dla niego też.
-Niego? Czyli to chłopak? -Uśmiechnęłam się z nadzieją że powie że chodzi mu o Sirvena. -Pamiętaj mi możesz zaufać, kto by to nie był nikomu nie powiem.
-Może to być dziwne przez fakt że... się przyjaźnimy. Ale podoba mi się Filip. -Uśmiechnęłam się do chłopaka
-Cieszę się że mi powiedziałeś, i taka dobra rada ode mnie, jak chcesz by zwrócił na ciebie uwagę pod innym względem niż przyjaźń. Małe gesty zdziałają cuda.
-Jakie na przykład? -Spytał nie do końca rozumiejąc
-Tak jak dzisiaj kupiłeś mu kubek, pojutrze kup nie wiem czekoladę. Coś w tym stylu. -Skończyliśmy gotować i zawołaliśmy chłopakówPo skończonym posiłku ja i Pracz zaczęliśmy zbierać się do domu, gdy żegnałam się z Filipem powiedziałam mu że Nico odwzajemnia jego uczucia. Cieszyłam się że chłopakom może się udać być ze sobą, pasują do siebie ale to będzie wybuchowy związek choć chyba Nicolas jest spokojniejszy, ciężko stwierdzić.
Dawid Pov
Siedzieliśmy tak jak wczoraj oglądając film na telewizorze, tylko że jakoś żaden z nas się nie potrafił skupić więc film leciał w tle a my rozmawialiśmy żywo na jakiś temat. Teraz przynajmniej Filip był bardziej rozgadany co mnie cieszyło, jednym z głównych torów na który schodziła nasza rozmowa była jutrzejsza impreza dla ekipy. Na szczęście nie organizowałem jej u siebie w mieszkaniu tylko na specjalnie wynajętej sali, omawialiśmy mniej więcej jak ona ma wyglądać po czym na grupie gdzie byli wszyscy spytałem kto jest w stanie co przynieść by mniej więcej wiedzieć ile czego mam kupić. Gdy wszystko było omówione o około 1 w nocy wszyscy poszliśmy spać.
jutrzejszy rozdział z imprezy będzie najdłuższy <3
CZYTASZ
Jesteś moim ideałem
RandomPisze to dla beki. Jeśli jakimś cudem czyta to ktoś z ekipy Pokoju Wytrzeźwień to Pozdrawiam ❤