hyundsmin aşkım için atıorm bu bölümü<3
...
Geldiğimiz yer açık bir kır,yan tarafı çiçek doluydu,bir tarafıda karahindibalarla.
"Minho..." büyülenmiş bir şekilde beni getirdiğü yere bakıyordum.Burası...
Bizim ilk tanıştığımız yerdi.
Bana verdiği ilk söz.
İlk kez gözlerime bakışı.
İlk sarılması.
İlk iltifatını ettiği yerdi.
Onun saçını ilk okşadığım yerdi burası.Karahindibaların arasında.İlk beraber dilek dilememizdi.
"Gel," onunda sesi duygusallaşmıştı.Karahindibaların aradına geçtik.Telefonunu açıp hep dinlediğimiz şarkıyı açtı,Dandelions.Karahindibaların arasında kendimiz için açtığımız yer duruyordu.Hatta etrafına diktiğimiz çiçekler büyümüştü!
Karahindibaların arasında çiçekler vardı,ve bir boşluk.Biz oraya yatıyorduk.Eline aldığı örtüyü yere serdi ve oturdu.Yanına çöktüm.Bir süre bana baktı.Sonra diktiğimiz çiçeklerden birini koparıp saçıma taktı.Bir süre birbirimizin gözlerine baktık.Sonra bacağıma yattı.Burukça gülümseyip saçlarını okşadım.
"Hala," yutkundu.
"Babam seviyor gibi hissettiriyor." dedi.
"Babanı çok seviyorsun hala,ne kadarda okşamış senin başını,benim babam o kadar okşamıyor!" kıkırdadı.O gülmedi.Sanki bana daha çok sığındı. Bir süre öylece durduk.Sonra ayağa kalktı ve elini uzattı.Elini tutup kalktım.Elimi bırakmadan yürütmeye başladı beni.İlk çiçeklerin olduğu yere gidip bir sürü çiçek topladık.Lavantaları,papatyaları,gülleri,nergisleri,gelincikleri ve nicesini.Sonra papatyalardan birbirimize taç yaptık.Salak gene gülden yapmayı denedi yapamadı.
"Ama bana söz vermiştin," dedim dudağımı büzerek.Son görüşmemizde bir gün güllerden de taç yapmayı başaracağına dair söz verdi.
"Bana bir dahaki gelişimize kadar süre ver,söz veriyorum yapacağım." dedi ve saçlarımı okşadı.Bir anlık ona olan kinimi,kırgınlığımı,öfkemi,nefretimi bir kenara bıraktım.Topladığımız çiçekleri arabaya koyduk ve geri karahindibaların yanına döndük.Aralarından geçerken Minho saatine baktı.
"10 dakikamız kaldı." endişelenmiştim.
"Karahindiba al." bir tane kopardı.Bende kopardım.
"Bir dilek dile ve üfle." gözümü kapattım ve diledim."Bir daha buraya gelip dilek dilememe gerek kalmayacak birini bulayım."
---
Dandelions eşliğinde yazılan bir bölüm sjshsdhhsj
Eeeee merak edin bakayım bunların arasında ne vardııı??Lover to enemies falan mı yoksa direkt enemies mi???Daha sakin duygulu gibi gibi bir bölüm oldu bu.Kısaydı bide idare edersiniz siz djdjcjdjdjs
öptümmm<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
untold.[Hyunho]
ФанфикHyunjin,orta okulda ki zorbasıyla lisede aynı sınıfa düşer. düzyazı&texting (Diğer shipleri yapamadım) hyunknow #1 /010423/ hyunho #5 /010423/ jeongbin#6 /010423/