seni sevmekten nefret ediyorum

586 48 55
                                    

Okurken vote and yorum yaparsanız sevinirim.

iyi okumalar<3

---

Yolun yarısında durdum.Oğlum ya beni kandırıyorsa?Ay oda onun şerefsizliğidir.Hem kendini bana affettirmeyecek miydi?

Adımlarımı hızlandırdım ve yaklaşık 5 dakika sonra yurdun ordaydım.Tam Minho'yu arayacağımda arka bahçedeb el sallayan Minho'nun yanına yürüdüm.
"Atla!" duvara tırmanıp atladım.Cidden hastaya benziyordu.
"Naber sevgilim?" dedi ve dudaklarını öne uzattı.
"Boş yapma." diyip dudağına hafifçe vurdum.Dudaklarımı alnına bastırdım.

O kadar ateşi vardı ki dudaklarımı dilimle ıslattım.Hava fazla soğuktu,saçları sırıl sıklamdı.Beremi çıkarıp başına taktım ve hırkamıda aynı.Hırkamın şapkasınıda beresinin üstünden taktım.O ise ard arda yaptığım hareketlerle şok içinde bana bakıyordu.
"Ateşin var." dedim.Bu haline gülümsedim.
"Seni öpmedim Minho,seni asla öpmeyeceğim." yüzü düştü.Umursamadım.
"İçeri almayacak mısın beni?Romeo ve Juliet gibi mi görüşeceğiz biz?" dedim ve kıkırdadım.Gülümsedi.
"Sen ne istersen..." elimi tuttu ve beni yürütmeye başladı.

Şimdi biz sevgili miyiz düşman mı?
(Hyunjin bir saniyeliğine okurların iç sesi oluyor)

Asansöre bindiğimizde içeri biri girdi.İkimizde korkuyla birbirimize bakarken o eğildi.
"Merhaba öğretmenim!" dedi.Şaşkınlıkla gülümsedim.
"Merhaba." başımla selam verdim.Bizden bir alt katta indi biz ise en son katta indik.İnince ikimizde kıkırdadık.
"Seni öğretmen zannetti!" kıkırdamaya devam ediyordu.Odaya girdiğimizde ona üstünü çıkarmasını söyledim.Üstünü çıkardı ama hırkam ve beremi yanına aldı.Gülümsedim.Onun yatağına oturduğumda yarı çıplak halde bacağıma uzandı.Onu süzme fırsatım bile olmamıştı.Saçlarını okşadım.
"Çok güzelsin." bir anda bana bu cesaret nasıl gelmişti?

Bir anda elimi tutup dudaklarına götürdü ve elimin içinden öptü.
"Bırakma beni." hasta bir Minho,tam bir kedi yavrusu oluyor.
"Söz veremem." elimi sıkıca tuttu.
"Sen söz vermiyorsan bende gitmene izin vermem." gülümsedim.
"Uyu Minho,hastasın."dedim.
"Gideceksin." dedi.
'Gideceğim."bana baktı.
"Seni seviyorum." bunu söyledi.Ses çıkarmadan saçlarını okşadım.Bir süre sonra nefes sesleri derinleştiğinde kafasını yastığına koydum ve sözümü çiğnedim.Burnunun ucuna bir öpücük kondurdum.
"Seni seviyorum Lee Minho ve seni sevmekten nefret ediyorum."kalktım ve çıktım.

Onu uyurken bırakıp gittim.

---

kısa bir bölümdü.Sıcak şarap dinlerken yazdım:)

Bir hyunho yazcm inş shsjsksd.Yatarken aklıma geldi o ficde MXMXKSKCSJJS

Eee hepmi şerefsiz minho olcak birazda hyun şerefsiz olsun.Ama birinci şerefsiz mimho:)

<3

untold.[Hyunho]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin