sinirli sincap Jisung😠

1.4K 96 14
                                    

Teneffüs zili çalınca kafamı sıradan kaldırdım.

Jisung,Changbin ve Seungmin hemen dibimde bittiler.
"Hayattaki şansımı seveyim!" dedi Changbin.
"Benimki olsa zevklede..." saçımı karıştırdım.Minholara baktığımda Jeongin ve arkadaş grubuyla baya anlaşıyordu ki,sınıftaki çoğu kız ona hayranlıkla bakıyordu.Haklıydılar,yakışıklı çocuk.Hakkını yememek lazım şimdi.
"Galiba büyümüş..." diye mırıldandım ve gülümsedim.
"Hadi aşağıya inelim." tam adımımı attığımda,az önce söylediğim şeyin külliyen yalan olduğunu anladım.
"Hyunjin-ah,banada kahve alabilir misin?" Minho alayla söylemişti.Tam ses çıkarmasın diye alacağım sırada Jisung beni tuttu.
"Hyunjin senin hizmetçin değil tamam mı?" dedi sinirle.
"Seninle konuşmuyorum Sincap,ben Hyunjin-ah ile konuşuyorum.Banada alacak mısın?" tatlı yüz ifadesi yaptığında göz devirdim.
"Alacağım." tam kapıya adım attığımda yine sesini duydum.
"Hyunjin-ah,parayı almayacak mısın?" dedi.
"Genelde adetin değildir para vermek." dedim ve ona ilerledim.Parayı bana uzattı.
"Teşekkür ederim~" göz devirip derin bir nefes aldım ve kapıdan hızla çıktım.
"Geri zekalı çocuk!" dedim sinirle.
"Neden ona alıyorsun ki?" dedi Changbin.
"Ondan korkuyor musun?" dedi Seungmin.
"Korkudan ziyade onunla konuşmak,muhattap olmak ve ya kavga etmek istemiyorum.Onunla 4 yıl uğraştığım yetmemiş gibi 1 yıl daha uğraşamam." dedim ve adımlarımı kantine yönelttim.
"Simcapmış,döverim lan onu!"dedim sinirle.
"Döveriz yavrum." dedi Changbin ve elini omzuma koydu.
"E,sen onun hangi kahveyi içtiğini nereden bileceksin?" dedi Jisung.
"Hep aynı kahveyi içerdi ortaokulda.Ah,daha doğrusu aldırırdı." göz devirip kantin sırasına geçtim.

...

Sınıfa girdiğimde güldü.
"Sonunda Hyunjin-ah!" dedi ve bana yaklaştı.
"Sıra çoktu." dedim ve ona kahveyi verip hızla arkamı döndüğümde omuzlarımdan tutup beni çevirdi.
"Hey,hemen nereye kaçıyorsun sen?" güldü.
"Uğraşma benimle." diye fısıldadım.
"Uğraşmıyorum seninle." diye mırıldandı.
"Seninle muhattap olmak istemiyorum Lee Minho.Kendine arkadaş edin ve benden uzak dur."

 Minho'ma bak be yaktın evimi(zi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minho'ma bak be yaktın evimi(zi).

Jisung sinirli😠Sinirli sincap NXHXBBXJXNSJS SİNİRLİ CİVCİV DİYİNCE SİNİRLİ FELİX GELİO AKLIMA SJDJDJDJXHS.Hyunjin'im gariban yavrum.

Öptüm<3

untold.[Hyunho]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin