Oda seni sevmişti,aynı senin onu sevdiğin gibi

555 46 5
                                    

_"Minhoe"_

Okula geldiğimizdendir benimle konuşmuyordu.Bu beni bi' tık üzmüştü.Bi' tık?Kesinlikle sırf bu yüzden hüngür hüngür,salya sümük ağlayabilirim.

Onun beni affetmesini gerçekten istiyordum.Gittikten sonra içime bir boşluk düşmüştü,onu özlemiştim.

Onu seviyordum.

Gerçekten.Ona karşı hislerim yoktu o zaman ama onu görmeden geçirdiğim o 4 sene bana zindan gibi geçmişti.Onu özlemiştim ve şimdi onu bulmuşken kaybetmek istemiyordum.

Ama karşı koyamadığım tek şey dengesiz davranışlarımdı.Onu en çok kararsızlığa sürükleyendr buydu biliyordum ama hiçbir şey yapamıyordum,budacanımı daha çok acıtıyordu.
"Minho!" yanıma yaklaşan tanımadığım simayla durdum.
"Beni hatırladın mı?" kaşlarımı çattım.
"Hayır,kimsin?" gülümsedi.
"Bambam." durdum.
"Ortaokuldaki?" kahkaha attı.
"Evet!" gülümsedim.
"Ah naber?" dedim adımlarken.
"İyi sen?"
"Bende." derin bir nefes aldı.
"Seninle bir şey konuşmaya gelmiştim ben aslında." dediğinde kaşlarımı çattım.
"Gel."onu arka bahçeye yürüttüm.
"Ne diyecektin?" banka oturduk.Bana bir mektup verdi.
"Ortaokulda Hyunjin'den birazcık bile olsa hoşlandığını biliyorum." inkar etmedim.
"O yırttığın her mektup,her şarkıyı Hyunjin senin için yazmıştı." dondum.Bana Beomgyu için yazdığını söylemişlerdi.
"Nasıl?Bana Beomgyu için yazdığını söylediler!" dedim.Acıyla gülümsedi.
"Hepsi senin içindi,asıl söyleyeceğim..." derin bir nefes aldı
"Oda seni sevmişti,aynı senin onu sevdiğin gibi."

**

"Hey,Minho!" Jungwon koşarak Minho'nun yanına geldi.
"Ah,selam Jungwon!"dedi Minho gülümseyerek.7. Sınıf daha yeni başlamış sayılırdı.
"Nasılsın?" dedi Minho'nun koluna girip sınıfa doğru yürürken.
"İyiyim sen?" dedi Minho.
"Çok iyiyim ama sen bu kadar iyi olmayacaksın." dedi Jungwon.
"Neden?" diyip kaşlarını çattı Minho,sınıfa girerken.
"Ah,şu Hyun'un masasındaki mektup ve kağıtları görüyor musun?O mektuplar ve şarkı sözi yazdığı kağıtların hepsi Beomgyu için!Kendisi Gyu için şarkı yazmış!" Minho'nun içini bir kıslançlık kapladı.
"O zaman Hyunjin'e bir süpriz yapalım mı?"

Şuana kadarki tüm zorbalıklarını Jungwon ile yapmıştı Minho.Ona güveniyordu ama nereden bilebilirdi ki Jungwon'un yalan söylediğini?

İçine sevdiği çocuğun başkasından hoşlandığını öğrenmesinin içine doldurduğu kıskançlık ve öfkeyle tüm kağıtları yırtıp masasına koymuştu,Hyunjin'in.

Tabii ki Hyunjin geldiğinde olacakları bilmeden.

---

Selaaam<33333

Naber??yb attım sonundaaaa ama okunmalar düştü mü:((
Ehe burda okul açılck yani brnim aktiflik gg olcak:(( bugün çok olay olmultuda aklıma gelmio NDNZMKXSHNS

Eeee öğrenmeye başlıyoruz bakalım ne olacak?? Ficlerim okul açıldığı için yarım kalcak:(

Ehe vote ve yorum gelirse bne happy<3

untold.[Hyunho]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin