Sweater Weather dinleyin canikolar
Vote ve yorum gwlirse ıy em heppiy😔
---
Yağmur sağanak şeklinde yağarken yolda oturuyorduk Minho'yla.
"Affettin mi beni?" dedi Minho.
"Sana seni affettiğimi zaten söyledim.Sadece kırgınım." dedim.
"Çok bilmem sevgi nasıl gösterilir,nasıl birine kendini affettirirsin ama bir fikrim var." dediğinde ona anlamaz bakışlarımı yolladım.Yola bakıp derin bir iç çekip ayaklandı.Ben hala ona bakarken kalkmam için elini uzattı.Bir süre eli ve yüzü arasında bakışlarımı yolladıktan sonra elinden tutarak kalktım.Ellerini belime yerleştirip beni kendine çekti.İlk önce boynuma bir öpücük bıraktı.Kalbim hızlanmaya fazlasıyla başlamış,heyecandan hızlı hızlı nefes alıp vermeye başlamıştım.Bunu fark ettiğinde elimi tutup kendi kalbinin üzerine koydu.
"Kalbin çıkacak!" dedim şokla.Öyle bir atıyordu ki,tüm kalp atışlarını unutun.Az sonra derisini yırtıp çıkacaktı kalbi!
"Senin için."çenemede nemli dudaklarını bastırdı.Kollarımı onun beline doladığımda oda kollarını boynuma doladı.
"Kendimi affettirmek istiyorum,tam manada.Kırıkları onarmak istiyorum.Kırıklarımın onarılmasını istiyorum.Seni,istiyorum Hyunjin," dudaklarıma baktı.
"Dudaklarını istiyorum."kalbim,hayır buna dayanamayacak.
"Seni istiyorum Lee Minho.Kırıklarımı onarmanı ve kırıklarını onarmayı.Seninle bir aile olmayı.Senin ailen olmayı istiyorum."acıyla karışık buruk gülümsemesinden öptüm.
"Benim ol Hwang Hyunjin,sevgilim ol.Gelecekteki eşim ol." kalbim şuan en az onun kalbi kadar şiddetli atıyordu.İçimdeki o his,onu öpmem gerektiğini söylüyordu.Onu dinledim ve üst dudağıno dudaklarım arasına aldım.Kısa sürede oda benim alt dudağımı dudakları arasına almıştı.Bir eli ensemdeki saçlarla ilgilenirken diğer eli yanağımı okşuyordu.Bense bir elimi kafasının arkasına,ensesinin o taraflara yerleştirip onu desteklerken diğer elim belinde ve belini okşuyordu.Nefessiz kalıp birbirimizden ayrıldığımızda alınlarımı yaslayıp biraz nefeslendik.
"Ben zaten seninim Lee Minho.Sadece senin." dedim
"Sadece benimsin,benim sevgilimsin." derin bir nefes alıp alnını çekip gözlerimin en derinine baktı.Gözlerimi kaçırdım.
Sanki bütün duygularımı,korkularımı görebilecek gibi bakıyordu.
"Sen benim ailemsin Hwang Hyunjin."Siz bundan daha güzel bir cümle duymuş muydunuz?Ben duymadım.
İstedim,o an sadece onun olmak istedim.Diğer herkes silinsin istedim.Sadece o ve ben.
Sokaktaki insanlar kayboldu bir anda,sadece onu gördüm.Gözlerini gördüm.Bana aşkla bakan gözlerini.Gerçi,o ne zaman bana nefretle bakmıştı ki?
Onu bir daha asla görmemek istediğimi söylediğimde bile nefretle bakmamış,seni seviyorum demişti.
"Seni seviyorum Hwang Hyunjin,ve bu cümlem hiç olmadığı kadar gerçek duygular barındırıyor.İhtiyaç barındırıyor." kulağına doğru yaklaştım.
"Bizim birbirimize ihtiyacımız var Lee Minho." gülümsedim.
"Ve gerçek bir aile olmaya."---
Helu madafaka
ARKADAŞLAR FİNAL OLMUŞ BU FİC AAAAAA HABERİNŞZ VAR MIYDI AMK BEN YENİ ÖĞRENDİM.
Sırf şu bölüm uzun olsun diye nerwlerimi yırtmadım gene kısa.ANANDA KISA.
Bu arada ben daha yeni uyandım JBXNXNDJFUEJD.
Bişi dicem,Minho ve Hyunjine konuşuyorum.Kankslar siz ne ara âşık oldunuz amk ben orayı kaçırmışım KXNSNXHSJSH.O kısmı bulunca bana atarsınız ya.
Eee buda finally sizi severim BAŞKA BİR ZAMAN BAŞKA BİR HYUNHO FİCİNDE GÖRÜŞRÜÜÜZZZ<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
untold.[Hyunho]
FanfictionHyunjin,orta okulda ki zorbasıyla lisede aynı sınıfa düşer. düzyazı&texting (Diğer shipleri yapamadım) hyunknow #1 /010423/ hyunho #5 /010423/ jeongbin#6 /010423/