yazar okurlarını kırmak istemedi:)

521 41 28
                                    

Sırf siz üzülmeyin diye ficin senaryosunu değiştirdim artık bi vote ve yorumu çok görmeyin yağğ<3

---

Minho'nun yüzüne hiç bakmamıştım bile okulda,tabii garipsediğini belli ediyordu.Ama umrumda mıydı?Hayır.

En azından öyle olmasını umuyoruz.

Bizimkiler Minho'ya ölümcül bakışlar sunup her fırsatta laf sokerken diğerleri ses çıkarmıyor ama Minho'yada bir şey anlatmıyorlardı.
"Hyunjin." Minho yanıma yaklaştığında göz devirdim.(ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM İSMAİL DİNLİYORUM ŞUAN CİDDİ YAZAMIYORUM ZJSHSJDHSH)
"Ne var?" kaşlarını çattı.
"Konuşalım mı?" Jisung atladı.
"Onu nasıl kandırmaya çalıştığını mı konuşacaksın Lee Minho?"Minho'nun donduğuna şahit oldum.
"Ne?" dedi şaşkınlıkla.Güldü.
"Ben ve Hyunjin'i kandırmak?İyi misiniz siz?" dedi bize bakarak.
"Bilemiyorum Minho Bey,ses kaydını dinlemek ister misiniz?" dedi Seungmin.
"Ver." telefonu ona uzattım.Dinledi.
"Bunu kim sana attı?" dedi.
"Sana ne?" dedim sinirle.
"Yavrum söyler misin kim attı?" dedi sinirle.
"Sa-na-ne?" dedim tekrar.
"Hyunjin,hadi söyle.Çünkü böyle bir şey hiçbir zaman söylemedim." dediğinde Lisa'ya bağırdım.
"Lalisa Manoban,buraya gel." dedim sinirle.
"Ne oluyor?" dediğimde yanımızda bitmişti.
"Bu ses kaydını sen mi Hyunjin'e attın?" dedi Minho.Lisa bize bakıp güldü.
"1 Nisan şaka-" Minho'yla aynı anda üstüne atıldığımızda o çekilmiş ve biz üst üste düşmüştük.

Yani ben yerde uzanırken o üstümdeydi.
"Ananı-" ikimizde şokla birbirimize bakarken içeri edebiyatçının girmesiyle donmuştuk.
'Minho ve Hyunjin?"demişti şaşkınlıkla.Minho'yu hemen ittirdim.
"Hocam!" dedim endişeyle.
"Siz ne yapıyorsunuz?" dedi şokla.
"Hyunjin'in dudağında bişi kalmışta onu almaya çalışıyordum hocam." dedi Minho.
"Açıkçası pek öyle durmuyordunuz ama neyse." dedi hoca.Derin bir nefe aldım.Kalbim küt küt küt küt.
"Lütfen dikkatli olun çocuklar.Bu kezlik bir şey demiyorum." dedi hoca.
"Tuvalette yapsınlar dimi hocam?" Yeonjun'un dediğiyle elime geçen ilk şeyi kafasına attım.
"Terbiyesiz!" diye bağırdım ona.
"Gerildi!" diyip kahkaha attı Felix.
"Seninde düşeceğin yeri ben Minho." dedim.
"Ulan düşmeyi ben seçsem üstüne değil az daha aşağıya düşerdim." dediğinde herkes şokla bize bakarken ben ona vurmaya başlamıştım.
"Okulda yapma şöyle şeyler!" dedim sinirle.
"Tamam tamam yapmayacağım!" dedi kahkahaları arasında.
"Hepinizden nefret ediyorum." diyerek içeri girdi Changbin.
"Benden de mi?" dedim.
"Yok aşkım sen herkes değilsin." dedi.
"Sevgilime yavşamasan mı?"diyio bana sarıldı Minho
"Ne sevgilisi ulan!" dedim sinirle
"Pardon gelecekteki karım demeliydim." bir tane omzuma geçirdim.Ama bu sefer sağlam geçirmiştim.Acıyla inledi.
"Yavaş zalımın oğlu!"dedi ve yüzünü ekşitti.
"Sana okulda deme öyle şeyler dedim daha bir dakika önce.Nerenle algılıyorsun bilmiyorum ki." dedim ve göz devirip kalktım.

Ah,şimdi bana bakan Changbin'e olayı anlatmak vardı.Kolundan tutup onu bahçeye sürüdüm.
"Montajmış amına." dedim Changbin'e.
"Hay analarını ama boşuna ağladın o kadar.Gidip dövsek mi onları?" dedi Changbin.
"Saçmalama." dedim.O sırada telefonuma bir mesaj geldi.

Lee Minho:
Bugün seni aradığımda yurdun oraya gel.

---

abi normalde her şey daha farklı olcaktı ben bir anda senaryoyu değiştirince boka saracak büyük ihtimalle ama final yakındır diye düşünüyorum.

En son 20. 30. Bölümde final yakın dediğim ficde 67 bölümdü sjshsjzjshnzakjzna

Normalde bol kaos olcaktı montaj olmicaktı baktım montaj diyonuz SİZİ Mİ KIRCAM DEDİM YAZDIM XHSVDJSHSHELDJD

Ns okullar açılıo ya ficler yarım kalcak bölüm atamayacağım geçmiş olsun sıçtık:')

yinede takipten falan çıkmayın inş geri dönerim ama dönemeyede bilirim...

KÖTÜ DÜŞÜNMÜOZ.sizi seviyrem<3

untold.[Hyunho]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin