Normalde bu bölümü şimdi atmicaktım ama atıom zhzhz
Okurken vote ve yorum atarsanız güzle olur bir bölümü iki parta böldüm<3
---
Son ders bitmiş ve herkes dağılmıştı.Yolda yürürken kulaklığımı takmış şarkı dinliyordum.Minho kafamı karıştırmıştı.
Biz onla düşmandik,hep düşmantık.O bana hep zorbalıklsr yapardı,ortaokuldan beri.Her zaman.Yapmadığı tek şey kalmamıştı bana.Ortaokul bitti ondan kurtuldum dedim.Ama içimde hep bir boşluk oldu onunla alakalı.O gün sınıfta onu gördüğümde çok heyecanlanmış,o boşluk dolmuştu ama içimdeki öfke ve korku da bir anda alevlenmişti.Sabahtandır bana çok farklı davranıyor.İlk o çocukluğumuzun geçtiği kıra götürdü,dilek dilettirdi,buketle çiçek topladı.Beni savundu sonra.
Hele ki kantindeki o yakın teması...Ciddiyim kalbim durdu ve hatırladıkça kalbim o kadar hızlanıyor ki,karnımda bir his oluşuyor ve o histen nefret ediyorum.Hele ki o hissi bana hissettiren kişisin Lee Minho olmasından.Son derse kadar bana çok ilgili davrandı.Gerçek bir erkek arkadaş gibi.
Beni kandırıyor mu bilmiyorum,bana binlerce söz verdi daha bir tanesini bile tutmadı.Bunu tutar mı bilmiyorum o yüzden korkuyorum.Bir yanım ona izin ver derken diğer tarafım buz gibiydi.
Krema ve buz gibi.
Krema ona karşı yumuşacıktı ama buz öyle değildi,sert ve soğuktu.
Bu ikilemden her zaman nefret etmişimdir.Hele ki bu ikile Lee Minho için hissettemten on kat nefret ederim.
Bana bir anda niye bu kadar iyi davranıyor hiç bir fikrim yok.Korkuyorum sadece.Yine sözünü tutmamasından.Çünkü ona ciddi manada çok kırgınım ve bunu arttırmasını değil azaltmasını istiyorum ama benden uzak olmasını istiyorum.Öpsün beni ama asla yaklaşmasın.Ateşin yakmamasını ummak gibi.Ateşe suyu dökünce sönmemesini beklemek gibi.
Ya ateş sönecekti yada su buharlaşacaktı.
Sonuçta ikisinden biri yok olacaktı ama bu hangisiydi,inanın bilmiyorum.Ben ikisininde yok olmasını istemiyorum.
Onu uzun zaman sonra görmek iyi gelmişti.Biz %99 düşmandık,%1 sevgili gibiydik,eskiden.Tamamen öyleydik.Okulda bana zorbalık yapar ağlatır,sonra gönlümü alırdı.Hem sever hem döverdi o misal.Ama bir gün gerçekten korktum,gönlümü almasından.
Ona âşık olmaktan.
Beni bu denli yıpratan birine nasıl âşık olabilirdim?
Bu lanet âşk hissini hissettiğim gün kremayı hapsettim ve sadece buzu gösterdim ona.O gün işte en büyük kavgamızı etmiştik onunla.
Belkide o kavgadan sonra her şey allak bullak oldu?
Ben bu düşüncelere dalmışken bir korna sesi ve belime dolanan bir çift kolla kulaklığımı çıkardım.
Kolların sahibi aklımdan asla çıkmayan Minho'yken bana çarpmak üzere olan arabanın şoförü inmişti.
"Başımı belaya sokacaksın velet!" diye bağırmıştı bana.Ben hala kendimde değildim
"Sende yavaş kullan lan!" dedi Minho sinirle.Elini tuttum.Elini tutmamla bana baktı ve beni karşıya geçirdi adamı arkada bırakarak.Karşıya geçip beni köşeye çektiğinde yüzünde çok ciddi bir ifade vardı
"Sen mal mısın Hyunjin?Önğne baksana ölüyordun!" dedi sinirle
"Sana ne?" afalladı.Bunu beklemiyordu.
"Ne?" dedi anlamadığını belli ederek.
"Sana ne dedim Minho?Neden bir anda hayatıma girip bana bu kadar ilgili davranıyorsun?Sen benden nefret ediyorsun!" o an sorguladım.O kadar şeyi yaparken bir kerecik bile "Senden nefret ediyorum." demedi.Tam tersi her seferinde "seni seviyorum Hyunjin-ah!" dedi.
Sadece bana bakıyordu.
"Boş boş bakma bana Lee Minho,bir cevap ver yada gideceğim.Daha fazla kafamı karıştırma benim." dedim.
"Af-" sözünü kestim.
"Seni affetmeyeceğim Lee Minho!Eğer bu sözünüde tutmazsan beni bir daha göremezsin ve seni asla affetmem duydun mu?Ben senin oyuncağın değilim benimde duygularım var.Sıkıldım senin her şeyi yaptıktan sonra seni seviyorum,diyişlerinden.
Zamanında söyleyemedim şimdi söylüyorum,seviyorsan belli et yada kafamı karıştırma daha fazla." dedim ve bir şey demesine izin vermeden adımladım.
"Gidiyorum!" diye bağırdı arkamdan.
"Umrumda değil Lee Minho,sadece benden uzak dur." dedim.
"Senden uzak durmayacağım Hwang Hyunjin.Benden uzak dur dediğin her an için sana daha yakın davranacağım." arkasını dönüp ara sokağa girdi,yurda giden yola.Hemen yandaki dükkana girip alkollü bir iki içecek aldım ve onun arkasından ilerledim.
Onların okulu ormanlıktaydi ve ormanlık içinden bir yola girerek bir tepeye çıkıyordun,oraya gidecektim.
Kulaklığımı tekrar taktım ve yürümeye devam ettim.
Yazarınız bölümleri planladı bir kaç tanesini daha düzgün bölüm atmayı düşünüyor🤙
Hyunjin ve benim gurur queenliği eş değer dndhdhdhdhsj eeeee öğreneceğiz geçmişte ne olduysa yavaaaşşş yavvaaaşşş sjdjsjdjdjsjd
gece gece bölüm yazıyorum ama hemen atmayacağım<3
Dpnt:bölüm ice.cream dinleyerek yazılmıştır🍦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
untold.[Hyunho]
FanfictionHyunjin,orta okulda ki zorbasıyla lisede aynı sınıfa düşer. düzyazı&texting (Diğer shipleri yapamadım) hyunknow #1 /010423/ hyunho #5 /010423/ jeongbin#6 /010423/