Büyük ellerimin içinde kaybolan küçük ellere deli gibi sırıtarak bakarken karımın bana dönmesiyle yüz ifademi düzelttim hemen.
''Tamerrrrr okuyacak kitabım bitti. Gidelim de kitap alalım.''
Bana tatlı tatlı bakan gözlerine bakıp iç çektim. Ben nasıl bu kadar aşık olmuştum hiçbir fikrim yok gerçekten.
Acaba karım bana büyü mü yapmıştı?
''Karım sen bana büyü yapmış olabilir misin?''
Elimin içindeki elini çekerken ağzımın içinde homurdandım. Niye elimi tutmuyor ya!
''Ne saçmalıyorsun Tamer ya! Büyü ne alaka?''
Derin bir nefes verip elini geri tuttum hemen. Bu sefer parmaklarımızı birbirine geçirip, bir daha ayırmasın diye de sıkı sıkı tutmuştum.
''Ne biliyim ben ne alaka! Sen bir şey diyorsun beynim hemen onu emir gibi algılayıp aniden yapmak istiyor.''
''Yaaa'' bakışları anında yumuşarken tatlı tatlı sokuldu bana. Yukarıya kaldırdığı başıyla bana çipil çipil bakarken dudaklarımda büyük bir gülümseme oluşmuştu. Birkaç kez gözlerini hızlı hızlı kırpıştırıp gülümsedi bana. Bende daha fazla dayanamayıp başımı eğdiğim gibi yanağını sertçe öptüm.
''Ohh mis gibi mis!''
Dudaklarım hala yanağındayken tatlı tatlı kıkırdadı bana. Bende hazır bulmuşken yumuşacık yanağında dudaklarımı gezdirmeye başladım.
''Pühh size! Bu gençlerde ne ayıp kalmış ne edep. Ahlaksızlar sizi.''
Bir kadının bizi cıkcıklayarak konuşmasıyla eğdiğim bakışlarımı kaldırıp ona baktım. 50 yaşlarında bir kadın yanımızdan geçerken bize iğrenerek bakıyordu.
Şeytan diyor elinin tersiyle bir tane patlat. Sonra hem yaşlı hem kadın olduğu aklıma geliyor vazgeçiyorum.
''Ne diyorsun teyze!''
''Ben size ne diyeceğim be! Ahlaksızlar. Yolun ortasında sarmaş dolaş öpüşüp koklaşıyorlar.''
Karım kızarıp utanarak arkama geçerken ben kaşlarım çatılmış bir şekilde kadına bakıyordum.
''Sanane teyze! Bizim ahlakımız edebimiz namusumuz sana mı kaldı?''
Sert çıkışmamla birlikte kadın biraz korkar gibi olmuştu.
''Oğlum ben kız için diyorum. Hadi sen erkeksin. Kimse sana bir şey demez. O kızın abisi babası var ama. Kıza neler neler derler.''
Dişlerimi sıkarken başımı iki yana eğip boynumu çıtlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✨Tamer'in Karısı✨
HumorSürekli Acı yok. Sürekli Dram yok. Aşk var. Mizah var. Ha bir de Tamer'in karısı var.