Bölüm 2

3.2K 390 376
                                    

Merhaba bebeklerim.

İlk bölüme yazmayı unutmuşum kdmxmxmxkx

O yüzden başlama tarihi buraya 💅🏻

***

Yumruklanan kapının ardından Dilan'ın abileri gelirken evde küçük çaplı bir kriz yaşandı. Bize karşı silah çektiklerini gören babam öldürücü bakışlarını bana çevirmişti.

Babam böyle baktığı zaman çoğunlukla korkutucu olurdu. Ve bu zamanda öyle anlardan biriydi.

"Çıkın gidin evimden!"

Babam sinirli bir şekilde konuşurken adamlardan birisi alayla güldü.

"Kardeşimi alıp kaçıran sizsiniz. Buraya kardeşimizi almaya geldik. Almadan hiç bir yere gitmeyiz."

Yanımda gözleri dolu dolu duran kıza döndüm.

"Sen arkama geç. Sakın da karışma. Seni vermeyeceğiz onlara."

Sadece başını sallayarak onaylamış ve arkama saklanmıştı.

Babam tekrardan bir şey diyecekken kapıdan anahtar sesi geldi. Babam derin bir nefes verip sakinleştirdi kendini. Muhtemelen ablamın korkmaması için böyle sakin bir görüntü vermişti kendine.

Geçen bir dakikanın ardından ablam odanın girişinde durdu ve şaşkın şaşkın bize bakmaya başladı.

Ablamı fark eden adamlar kaşlarını çatmış bir şekilde ona baktılar.

"Sende kimsin?"

Adamın kaba sesiyle birlikte ablamın kaşları sinirlendiğini belli eder şekilde çatıldı.

"Komiser yardımcısı Sude Batmaz. Asıl sen kimsin?"

Püskürtmeli gülmelerimden birini yapacakken son anda tuttum kendimi. Ablamı tanımasam inanmıştım şuan.

Babam da alttan alttan gülüp alaylı bir şekilde kaşlarını havaya kaldırmıştı.

Ablam babamın bakışlarını görmüş ve omuz silkmişti.

Ablamın sözüyle adamların hepsi silahlarını indirmiş ve mahcup hale geçmişlerdi.

"Kusura bakmayın komutanım."

"Yok genelkurmay başkanım."

"Yok genelkurmay başkanım."

"Yok genelkurmay başkanım."

Annemin, babamın ve benim sessizce gülerek mırıldanmamızla arkamda duran kız şaşkın şaşkın bize baktı.

Ne var canım?

Ablamın bakışları bu sefer odada dolanmış ve hepimize umutsuz bakışlar atmıştı. Tabi babamın sırf o gerilmesin diye bu kadar rahat bir duruş sergilediğini bilmiyor.

"Sizin kime silah çektiğinizden haberiniz var mı?"

Adamların hepsi aynı anda başını olumsuz anlamda iki yana sallarken arkamda ki kız ceketimin ucundan tutarak daha da yaklaştı yanıma.

Cebime uyuşturucu mu koyacak yoksa lan bu?

Çaktırmadan yan gözle kızı izledim.

✨Tamer'in Karısı✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin