6

28 5 2
                                    

Taehyung pov.

Viděl jsem jak se Jimin baví s Jinem, Namjoonem, Yoongim a Hobim. Pak se najednou rozeběhli k bráně. Ač Jimin trošku kulhal tak předběhl Joona.

Nakonec všichni odešli a já se vydal do stájí. Celou dobu jsem koukal pod nohy. Ono se to nezdá ale v dubnu to slunce už docela do toho obličeje svítí.

Když jsem procházel kolem kolem seníku uviděl jsem papírek. Byl podobnej tomu  co jsem psal Jiminovi ráno. Papírek jsem ze zaprášené země zvedl a přečetl jsem si ho.

Jo, byl to ten papírek co jsem dal Jiminovi ráno k talířku se snídaní. Pro sebe jsem se usmál a pokračoval v cestě do stájí.

Došel jsem k Asleymu kterej zrovna jedl seno.

"No ahoj ty kluku. Dneska máme to focení tak snad do bude rychle za námi" usmál jsem se na něj a vzal jsem si vše potřebné. Začal jsem Asleyho kartáčovat a pak následně sedlat. 

"Taehyungu? A dobrý den. Jste připraven na focení a Asley taky?" Ozval se za mnou hlas fotografa který mě už několikrát fotil pro časopis ve kterém jsem se již několikrát objevil. sám vlastně ani nevím proč, ale taťka prý zase potřebuje zpropagovat stáj.

"Dobrý den pane Parku. Ovšem oba jsme připraveni. Jak to bude dnes probíhat?" Zeptal jsem se když jsem vyvedl Asleyho z boxu a šli jsme na jízdárnu.

"Chtěl bych pár fotek tady na jízdárně a pak na poli támhle na poli v těch levandulích a slunečnicích" Řekl mi svůj plán a já musel kývnout. Nasedl jsem si na Asleyho a rozjezdil jsem. Asley krásně spolupracoval a já v tu chvíli byl opravdu šťastnej. Začal si mě fotit. 

"Taehyungu mohl by jste si sundat ten klobouk a přitisknout si ho na hruď?" Zastavil jsem se uprostřed jízdárny a udělal jsem tak jak chtěl. (viz média)  

jimin pov.

S klukama jsme se na obědě v celku bavili. Namjoon akorát ztrapňoval Jina. 

"N-no a když jsem pak přišel tak J-Jin s-si tam tancoval polonahej na 'barbie girl'. Plus si k t-tomu zpíval" Říkal Namjoon a Hobi se u toho se skoro válel smíchy na zemi, protože to prý viděl taky.  No. My ostatní jsme na tom byli podobně až na Jina no.

"No ale Namjoonie. Pamatuješ na to jak jsme měli jít jednou na večeři všichni takhle že jo? Namjoon na to kývl a já se začínal zase trošku bát.

"Nooo. Jak jsme pak byli nakupovat protože jsi měl prý doma velký kulový. No tak v tom obchodě si jednou shodil ten karton s těma plechovkama od fazolí? A pak ještě  ten stojan s plechovkami?" Všichni jsme se zase začali smát.

"N-no a když jsme odcházeli tak na zemi byla páska a Namjoon o ni zakopl. Byl to krásnej placák. To jak si dal pak tu pusu s tou podlahou bylo užásné" Docela by mě zajímalo jakej byl na nás pohled. 

Nakonec Jin jak slíbil, zaplatil a my se vydali zase do stájí. Mám pocit že jsem měl po zbytek dne volno ale chtěl jsem pomáhat. 

Do půl hodiny jsme byli před bránou provincie. Jin nám pořád říkal  nějaké ty jeho dead jokes. Nikdo jsme se tomu ani nesmáli ale Jin jo. 

Nakonec se ta sebranka -krom Hoseoka- vzala, odešla do šatny a zase odešla a já se rozhodl že si to tu projdu.

Prošel jsem si stáje. Všech 5. Pak jsem koukl na jízdárnu, na výběhy. Prostě klasická stáj. Pak jsem si ale všiml levandulového pole.

S menším úsměvem jsem se k tomu místu rozešel.  Nevšiml jsem si z dálky že v poli někdo na koni. To jsem si všiml asi 2-3 metry před ním.

Na místě jsem se zastavil a chvilku jsem koukal kdo to je. Až po chvíli mi došlo že je to Taehyung. Koukal jsem na něj jak na svatej obrázek.

On a ten kůň -tipoval bych ho na Asleyho- spolu dokonale spolupracovali. Ladili. Vypadali jako nerozlučná dvojka což se mi sakra líbilo.

Z levandulového pole se najednou přesunuli a mě zase nefungoval mozek takže jsem šel za nimi. Tak na tohle bych se mohl koukat pořád. Dokonalost sama.

Mohl jsem jenom doufat že si mě Tae nevšiml. A nevšimne.

Taehyung pov.

Věděl jsem že mě Jimin sledoval. Nedal se přehlédnout ten jeho rozzářenej obličej. Ten by přehlédl jenom slepej.

Nakonec jsme se přesunuli na druhé pole. Jimin šel za námi. Nenápadně. Ale zase, na tajno sledovat jak se roztomile schovává v levandulích bylo taky něco pěkného.

Po asi hodině jsme to ukončili a obešli jsme Jimina kterej tam očividně zůstal. Ve stájích byl klid. Očividně ti tři odešli. Viděl jsem Hobiho jak postává u boxu Moon a drbe ho za uchem. Snaží se udržet si usměv.

'Měl bych zase prohodit směny' Řekl jsem si pro sebe a z Alseyho jsem před jeho boxem seskočil. Poplácal jsem ho po krku a začal jsem ho odsedlávat.

Do ovzduší se dostala levandulova vůně. Jimin.

"Proč je tady všude cítit levandule? To se někdo hodil do pračky a vypral s aviváží vůní levandulí?" Zamumlal Hoseok a já stocil pohled na Jimina.

Dělal jakoby nic. Upřímně moc to vonělo. Pomalu došel ke mě.

"A-ahoj Tae" Pousmál jsem se, jak byl malinově červenej bylo roztomilé.

"Ty jsi na nás koukal že voníš po levanduli co?"   Sundal jsem z Asleyho uzdu a dal mu ohlaváku.

"A zas tak nenápadnej si nebyl" uchechtl jsem se a on zčervenal více.

"Hodíš mi to prosím tě do sedlovny?" Předal jsem mu uzdu, sedlo a podsedlovou dečku. Kývl a odešel pryč. Pro sebe jsem se usmál a jal jsem se kartáčovat Asleyho.

Jimin se vrátil a stál tam jako by mu uletěli včely.

"Všechno dobrý?" Zeptal jsem se projistotu a on se na mě jenom s lesklýma očima koukl. Poznal jsem že neměl daleko od pláče.

Oba kartáče mi vypadli z rukou a okamžitě jsem ho objal. Začal jsem mít rameno mokré od slz.

"Shhh. Neplakej. Prosím. Jsem tady ano. Nic se neděje. Neplakej." Uklidňoval jsem ho a mám pocit že se mi to i trochu povedlo. Odtáhl jsem se od něj a slzy jsem mu setřel z těch jeho tvářiček.

"Copak se stalo Minie?" Optal jsem se jemně. Bylo vidět že sám se sebou trošku bojuje ale nakonec mě zase jenom objal. Objal jsem ho zpátky.

Najednou jsem na svém druhém rameni ucítil trošku větší váhu a u ucha silné fuňení. Bylo mi jasné že je to Asley.

--------------------------------------
Annhomaseyo

Já to nestihla o 6 minut! 6 minut. Omlouvam se.

Tenhle příběh mě strašně moc baví psát a vás asi  číst protože sakra 82 přečtení je nádherné. Díky moc. ♡

No nic. Já jdu prekecat terku aby si začala číst tuhle knížku protože tae noooo. Hehe. Mějte se fajn. Dobrou a papá


Mark♡

PS.:omlouvám se za gramatické chyby

"I love u more than the horses" [ VMIN ] (POZASTAVENO!!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat