♥♥ 8.Bölüm ♥♥

755 50 6
                                    

Herkese merhabalar :) Yeni bölüm yazmayalı bayağı oluyor ve benimde yazma isteğim geldi :D Bu bölümü umarım seversiniz diyerek iyi okumalar diliyorum :)

------------------------------------

Amber'a ölümcül bakışlarımı atıp gülümsedim.Ardından Castiel'e ciddi bir şekilde

''Doğru düzgün hareket et tamam mı? Sakin beni düşürme!''

''Seni düşüreceğimi mi sanıyorsun? Ben o kadar güçsüz değilim düz tahta!''

''Göreceğiz''

Castiel hareket etmeye başladı ve Amber'la olan şavaşımız başlamış oldu.Etrafımızda ki herkes canla başla bu yarışmayı kazanmaya çalışıyordu.Amber altındaki çocuğun saçını başını çekip hareket etmesini söylüyordu.Onlarda hareket etmeye başlayınca kapışmamız başladı.Kafasından topları almaya çalışıyordum var gücümle.Kendimi almaya adamıştım topları.İleri atılıyordum hep ama ne var ki kaçıyordu sarışın cadaloz.Amber bu sefer atağa geçti ve ben kendimi geriye attım.Kafam arkaya doğru gelmişti.Castiel bir an dengesini kaybeder gibi oldu.

''Sakın dengeni kaybetme!''

''Söylemesi kolay!''

Hemen var gücümle kendimi ileri aldım ve Castiel'in dengesini tekrardan sağlamasını sağladım ama bu sırada Amber kafamdan 1 topu koparıp aldı.Pis pis sırıtmaya başladı.

''Hani beni ezecektin White.Bak yeniliyorsun''

Castiel bacağımı cimciklemeye başladı ve bağırarak konuştu

''Tahta önlü yeniliyoruz!!''

Bu sefer ben Castiel'le bağırarak konuştum.

''Beni öne doğru hızlıca götür!! Ve ben atılınca beni bırak''

''Sen delirdin mi?Hızlıca götürürsem,bırakırsam kafandaki son topuda alır''

Elimle kafasına hızlıca şaplak attım.

''Dediğimi yap hemen.''

Castiel dediğimi yaptı.Hızlıca beni Amber'a doğru götürdü ve bende ona doğru ileri hızlıca atıldım.Atıldığımda Castiel beni bıraktı.Bıraktığında beni,bende Amber'in üzerine uçtum.Uçuşma anı gözümün önünde ağır çekime girmişti.Amber ellerini kafama doğru uzatıyor bende ellerimi onun kafasındaki toplara uzatıyordum.Ellerim onun kafasındaki toplara gitmişti.Onun elleri ise bikinimin üzerine gitmişti.Biraz debeleşme sonrası Amber'ın altındaki çocuk,Amber ve ben denizi boylamıştık.Ellerimde iki topunda varlığını hissedebiliyordum.Hemen kafamı sudan çıkardım ve Castiel'e topları göstermek için ellerimi yukarı kaldırdım.

"Hey Castiel bak bak.Toplar bende.Planım işe yaradı!"

Castiel'in bana bakarken bir anda kızardığını gördüm.Castiel'in bana baktığı sırada da bikinim üst tarafının ip kısımlarının yavaş yavaş çözüldüğünü ve bikini üstümün düştünü hissedebiliyordum.Çığlık atıp hemen denizin içerisine girdim.Çığlığımla herkesin bana bakması bir olmuştu tabi ki.Ellerimle görünmemesi için göğüslerimi tutuyordum.Castiel'e kızgın bakışlarla bakıyordum.

"Şu bikinim üstünü bir giyeyim de bak ben sana neler yapacağım kızıl domates.Sen göreceksin!"

Castiel'in dediklerimi dinlemeyip güldüğünü gördüm.

"Ne gülüyorsun be!"

Castiel elini suya batırdı ve çıkardığında elinde benim bikini üstümü tuttuğunu gördüm.

"Seni pislik.Hemen onu ver!"

Suyun içerisinde zar zor onun yanına gitmeye çalışıyordum.Amber'in yanından geçerken ağladığını ve sinirini de onun partneri olan çocuktan çıkardığını gördüm.İçimde zavallı çocuk diye de geçirmeden edemedim.Castiel'in yanına geldiğimde gülümsemesi iki kat daha da artmıştı.

Benim Şeker AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin