♥♥ 13.Bölüm ♥♥

384 25 13
                                    

Sabah okula vardığımda okulun bahçesinin,öğrenciler tarafından bayağı bir işgal edildiğine şahit olmuştum.Yavaşça bahçenin içerisine girdim ve öğretmen Delenay'ı kürsünün başında gördüm.Boğazını temizliyordu ve bu temizleme sesini mikrafon sağolsun herkes duyuyordu.

''Se...se..ses bir iki bir iki....''

Elindeki metinleri düzenledi ve

''Sesim geliyor değil mi sevgili öğrenciler? Evet...''

Öğretmen Delenay eliyle mikrafonu düzeltti ve tekrardan konuşmaya başladı.

''Öncelikle okulumuz müzik yarışmasına katılıyor ve sizlerin yeteneklerini görmek için size ya şarkı söylettik yada bir müzik aleti çaldırdık.Size söyledim mi bilemiyorum ama müzik yarışmasına okulumuz iki grup sokacak.İlk gruptaki solistimizi seçtik ki oda öğrencimiz White'tir.Onun bulunduğu gruba birkaç kişi daha ekledik.Onların iyi bir şekilde çalışacağını umarak adlarını söylüyorum....''

Öğretmen Delenay'ın daha da yanına gitmek ve kişilerin adlarını duymak istiyordum ki omzumda bir el hissettim.Dönüp baktığımda bu kişinin domates saçlı Castiel olduğunu gördüm.Sinsi sinsi gülüyordu.Bu sinsi sırıtış içimde ona karşı yumruk atma atağımı daha çok arttırıyordu.

''Vay burda kimleri görüyorum!! Açıkçası hiç tahmin etmezdim böyle birisinde güzel bir ses çıkacağını''

Castiel gözleriyle göğüs kısmıma bakıp pis pis gülüyordu.

''O senin gözlerini oyarım çocuk.İltifat ederken hemde laf çakıyorsun kabul ediyorum tahta göğüslü olabilirim lakin bu beni ilgilendirmiyor.''

Castiel tek elini çenesine koydu ve konuşmasını sürdürdü.

''Sonunda kabul ediyorsun ha tahta göğüslü olduğunu...''

Sonrasında ellerini gözlerine götürdü ve

''Ama bu gözler önemli.Bu gözler öyle bir etkili ki...''

Sözünü kestim ve konuşmaya başladım.

''Tabi önemlidir...''

Ellerimle 90-60-90 şeklini yaptım ve konuşmama devam ettim

''Sen bu tür kızları görmek istersin.Boya badana makyaj yapan kızları ağzın açık seyredersin........Herneyse fazla uzatmak istemiyorum.Bugün kendimi aşırı sinirli hissediyorum.Senin kalbini kırmak istemem...''

Castiel'in yanından hızlıca uzaklaştım.Dün bana gelmiş olan mektup epey sinir etmişti.Viktor denen çocuk karşıma çıkmazsa iyiydi.Ne güzel okula huzurlu gelmiştim ama Castiel sağolsun huzurum gidip yerine kara şimşek bulutları gelmişti.Etrafta yürürken Lysander'ı gördüm.Pür dikkat öğretmen Delenay'ı dinliyordu tam yanına gidecekken öğretmen Delenay'ın adları saydığını fark ettim.

''1.gruptaki kişileri açıklıyorum.1.grupta toplam 3 kişi olacak.White,Kentin ve Iris...''

Gözlerim faltaşı gibi açılmış ve suratım kıpkırmızı olmuştu.Be..ben şimdi Kentin'le mi çalışacaktım? Hemen Alexy bulmam lazım.Ona danışmam lazım derken kendi kendime birisi yanağımı tutup çekiştirmeye başladı.

''Görüyorum da yüzün domates gibi kızarmış.Bana domates kafa diyeceğine kendine bak''

Elini yanağımdan çekti ve bana baktı.Bakışı diğer sataştığı zamanlar gibi değildi.Sanki daha bir ciddiyetle söylemişti bunu.

''Söylesene sen birisine mi aşıksın?''

Bir anda telaşlandım.

''Hayır..Hayır ne aşık olması.Sadece hava sıcak hepsi bu.''

Benim Şeker AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin