Herkese merhabalar efenim :) Yeni bir bölümle karşınızdayım.Umarım beğenirsiniz der ve iyi okumalar dilerim.
Multideki kişi Öğretmen Delanay :)
-------------------------------------------------------------------------
Kentin'i benim için en sessiz ve sakin yer olan okulun çatısına getirmiştim.Burada rahat rahat onunla konuşabilirdim.Buraya ikinci gelişimdi.İlk gelişimden bu yana ne kadar zaman geçmişti? Kentin'in elini bıraktım ve onun karşısına geçip konuşmaya başladım.
''İki gün öncesi olan olayla ilgili konuşmak istiyorum.''
''Peki White konuşabilirsin''
Derince nefes alıp verdim.Biraz yüksek sesle söyledim cümlemi
''O aslında benim sevgilim değil!''
Kentin biraz şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.
''Senin sevgilin değil mi? Ama gördüğ....''
Diyeceklerini kesip konuşmaya başladım.
''Biliyorum gördüğün şeyler bizim sevgili gibi birşey olduğunu gösteriyor ama aslında öyle değil.Beni zorla öptü.Ama gününü o gün gösterdim.Bir daha çıksa karşıma yine gününü gösteririm.''
Kentin yüzüme bir an ciddi ciddi bakmaya başladı.
''Anlıyorum.Anlıyorum da beni buraya getirip sevgilin olmadığını söylemene gerek yoktu White.Bunu sınıfta da söyleyebilirdin.''
Söylediği cümle biraz kalbimi kırmıştı.
''Sana en rahat burada söyleyebilirdim.Yanlış anlaşılmayı düzeltmek istedim sadece.''
''Bir an önce sınıfa gitsek iyi olur''
Onaylayan bir şekilde kafa salladıktan sonra.Yanından hızlı adımlarla geçtim.Oda beni arkamdan takip ediyordu.Ona sevgilimin olmadığını orada söylemek zorundaydım.Ulu orta yerde söyleyecek halim yoktu.Ama neden bir anda öyle demişti anlayamamıştım.Yoksa gittiği yerde görünüşü gibi karekteri de mi değişmişti? Kafamdaki negatifliği atmaya çalışırken sınıfa geldiğimizi fark ettim.Tam Kentin kapıyı açacakken onu engelledim.
''İlk ben girsem iyi olur''
''Neden?''
Gülümseyerek cevap verdim
''Birazdan anlarsın''
Kapıyı tıklattım.Her zaman ki gibi kimya öğretmenimiz Bayan Delanay dersini anlatıyordu ve sesi taa sınıfın dışından duyuluyordu.Kapıyı açtım ve içeri girdim.Tam içeri girmemle öğretmenin ve sınıftaki kişilerin üzeri bana düşmüştü.Kimya öğretmenimiz ayriyetten bizim rehberlik öğretmenimizdi.Bayan Delanay beni görür görmez hemen konuşmaya başladı.
''Bayan White gelme şerefini bize verdiğiniz için teşekkürler...
Cümlesini söylediği an kaşları çatıldı.
''Sana kaç kere söyleyeceğim.Benim derslerime geç kalma diye!!''
Elindeki tebeşiri bana attı.Tutamayacağımı sandı muhtemelen ama anında kafama gelmeden tebeşiri tuttum.Kimya öğretmenimizin dersine aslında iki kere geç kalmıştım toplam ama gelin görün ki hoca bana geç kaldığım ilk günden kafayı taktı.Bir zafer edasıyle hocaya baktım.
''Hocam artık tebeşirlerinizin nasıl yakalanacağını biliyorum.''
Bu sırada Kentin sınıfa girmişti.Tabi girer girmez sınıftaki kızların gözleri onda olmuştu.Kimya öğretmenimiz Kentin'i görünce beni unutmuştu.Bende bu unutkanlığı ile tam sırama geçecekken Castiel'in sinsice bana karşı sırıttığını gördüm.Hemen sırama geçtim ve defterimle kitabımı çıkartıp sıranın üzerine koydum.Hocamız Kentin'in yeni geldiğini bildiği için ona neden gidip geldiği ile ilgili sorular soruyordu.Kentin'de cevaplıyordu.Sonrasında oda yerine defterini ve kitabını çıkardı.Ardından dersi dinlemeye başladı.Hocamız bu derste atomları işliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Şeker Aşkım
RomanceMy Candy Love türkçe adıyla "Aşkitom"un fan hikayesidir. Oyunla aynı senaryoya sahip değildir.Değişik konusu vardır. Karekterler oyundaki karekterlere aynıdır.Sadece ana karekter olan kızımız farklıdır. White yeni lisesinde maceralara atılıyor.Lised...