Mirhabalar efenim hepinize :D Bir yeni bölümüde bu hikayeme yazayım dedim :D Multideki kişiler Castiel ve Nathaniel :D Umarım Multideki şarkıyıda beğenirsiniz.
-----------------------------------------------------------
Nathaniel'in odamdan çıkıp mutfağa gitmesi birkaç dakika olmuştu.Yanımda duran ayıcığa baktım ve onu kucağıma aldım.Onunla oynamaya başladım.Ayıcığımla oynarken kapı açıldı ve içeriye Nathaniel elinde tepsiyle yanıma geldi.Ayıcığı yanına koydum.Ayıcığımı yanıma koyar koymazda Nathaniel tepsiyi kucağıma koydu ve masamın yanında duran sandalyeyi çekip yanıma getirdi.Oturdu sandalyeye.Gözleri ayıcığıma gitmişti.
"White oyuncaklarla oynama yaşın biraz geçmedi mi sence?"
Cümle kulaklarımda yankılanmaya başlamıştı.Kaşlarımı çattım ve Nathaniel'e baktım.
"Oyuncaklarla oynamanın yaşı mı var? Her yaştan kişi oynayabilir oyuncaklarla"
Kafamı kucağımdaki tepsiye eğdim ve kasedeki çorbaya baktım.Tepside duran kaşığı aldım ve çorbaya daldırdım.
"Istersen yemene yardım edeyim"
"Teşekkürler kendim yiyebilirim"
Çorbanın içerisinde kaşığı gezdirdim biraz.Sonrasında kaşığa çorbadan bir parça doldurdum ve ağzıma götürüp içtim.Çorba annemin ve ablamın yaptığı gibi lezzetliydi.Gözlerimden parıltılar çıkarak Nathaniel'e baktım.
"Nathaniel çorban çok lezzetli!"
Nathaniel'in yüzü hafiften kızardı ve saçlarını kaşımaya başladı.
"Beğenmene sevindim White "
Çorbayı hızlıca içip bitirdim.Aklımda bir soru vardı.Nathaniel bu kadar güzel bir çorbayı nasıl yapabilmişti.Tam elimden tepsiyi alacağı sırada tepsiyi yanımdaki mini dolabın yanına koydum ve Nathaniel'e gerek yok işareti yaptım.Sandalyeye oturdu tekrardan.
"Nathaniel sana bir soru sormak istiyordum."
"Tabi ki sorabilirsin"
Gülümsüyordu.
"Çorban çok lezzetli.Aslında senin gibi birisinin yemekten anlayacağını sanmazdım.Çorbanın lezzetini tutturmak zordur.Bu çorbayı yapmayı nereden öğrendin?"
Nathaniel'in gülümseyen yüzü bir anda düşmüştü.Elleriyle oynamaya başlamıştı.Bu sorunun canını sıktığına emindim.
"Söylediklerimi boşver.Sadece merakıma yenik düşmüştüm."
Gözlerimi ayıcığıma doğru devirdim.
"Kendi kendime öğrendim.Benim annem ve babam çalıştığı için ve kardeşim Amber'ın biraz beceriksiz olduğundan yemek yapmayı öğrenmek zorunda kaldım.Bir abinin görevi annenin ve babanın olmadığı zamanlarda kardeşe iyi bakmaktır.Bu süre zarfında tabi bir sürü yemek yapmayıda öğrendim.Sana tekrardan başka bir yemek yapmak isterim White"
Gözlerimi ayıcığımdan ayırıp Nathaniel'e baktım.Yüzündeki gülümseme tekrardan gelmişti.
"Zor bir yemek isterim ama "
Gülümsedim bende.Nathaniel'in belkide bir özelliğini öğrenmiştim bugün.
"Bu arada kardeşin Amber ce..."
Nathaniel kaşlarını çattı ve bana baktı.Amber'e çok kızgın olduğu yüzünden okunabiliyordu.
"White merak atma kardeşim Amber gereken cezayı aldı.Okuldan birkaç gün uzaklaştırttım onu.Hep o boyalı saçın peşinden koşuyor ve herkese sorun çıkarıyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Şeker Aşkım
RomanceMy Candy Love türkçe adıyla "Aşkitom"un fan hikayesidir. Oyunla aynı senaryoya sahip değildir.Değişik konusu vardır. Karekterler oyundaki karekterlere aynıdır.Sadece ana karekter olan kızımız farklıdır. White yeni lisesinde maceralara atılıyor.Lised...