Evet artıkın bu hikayeyede yeni bölüm yazayım dedim :D İyi okumalar dilerim.
Not: Aşkito-mdaki kullanıcı adımı yazıpta mı yapayım karar veremedim.Oradaki adım biraz uzun olduğu için kızın adını white yaptım :D Multideki Nathaniel :D
------------------------
Baş ucumdaki çalar saat zangır zangır çalıyordu.Kafamda bu çalan şeyden bir an önce kurtulmalıydım.Elimle çalar saati bulmaya çalıştım ve nihayetinde bulduğum anda direk alıp tüm gücümle bir yere fırlattım.O esnada da bir ''Ayy'' sesi duydum.Gözlerimi zar zorda olsa açtım ve sesim geldiği yöne doğru baktım.Ablamdı.Kızgın bir şekilde bakıyordu.Daha sonra yerdeki çalar saate baktım.Parçalara ayrılmıştı.
''White sen ne yapıyorsun? Ya kafama gelseydi saat ne olacaktı.Bu kaçıncı kırdığın saat oluyor.Para ödüyoruz bunlara para.Ah ah''
Yataktan doğruldum ve ayağa kalktım.Kafamı kaşımaya başladım.
''Özür dilerim abla.Ama sende her seferinde yanıma çalar saat koyuyorsun.Biliyorsun ben çalar saatleri sevmem.Daha sonra sesleri yüzünden beynim zonkluyor.Ben kendim uyanacağım saatte kalkabilirim.''
Ablamda bu sefer kafasını kaşımaya başladı.
''Biliyorum biliyorum.Ama ne olur ne olmaz işte.Neyse artık bende dersimi almış oldum.Bundan sonra saat koymayacağım yanı başına''
''Yani özrümü kabul ettin değil mi?''
Ablam gülümsedi ardından bende gülümsedim.
''Tabi ki kabul edilmez mi?''
Hemen hızlı adımlarla ablama gidip sıkıca sarıldım.
''Sen ablaların bir tanesisin.''
Saçlarımı okşamaya başladı.
''Biliyorum biliyorum.Hadi gel bakalım kahvaltı hazır.Üzerine güzel giysiler giyin.Nasıl olsa yeni okulunda ilk günün.''
''Tamamdır''
Ablam odamdan çıktı.Bende dolabımı açıp giysilerle savaşmaya başladım ve en sonunda bir pantalon birde kısa kollu pembe bir gömlek geçirdim.Öyle şık görünme gibi bir huyum yok.Ne bulursam üzerime giyer çıkarım dışarı.Giyindikten sonra salondaki yemek masasına gittim.Ablam beni bekliyordu.Herşeyi hazırlamıştı.Sandalyeye oturdum ve birlikte kahvaltı etmeye başladık.Gideceğim okulun adı Sweet Amoris'ti.Annem ve babam iş nedebiyle başka bir ülkeye gitmişlerdi.Benide ablamın yanına yalnız kalmayayım diye gönderdiler.Annemin ve babamın yokluğu biraz beni üzüyor.Ablamıda üzüyordur belkide.Ablamın oturduğu yerde en yakın okul Sweet Amoris'ti.Eski okulumu özlüyorum orada hoşlanmaya başladım bir çocuk vardı.Adı Ken'di.Diğer erkeklere nazaran daha nazik daha uysaldı.Dış görünüş olarak biraz sıska ve gözlük takan birisiydi fakat içi güzeldi.Ne derler dış görünüş önemli değil iç görünüşü önemlidir.
''Seni okula bırakma mı ister misin?''
Gözlerim birden parlamaya başladı.
''İsterim isterim''
Ablam gülümsedi.
''Hadi bakalım kahvaltımız bittiğine göre masayı toplayıp gidelim okuluna''
İkimiz masadan kalkarak etrafı toparlamaya başladık.İki kişiyle hızlı toplarlanmıştı masa.Zaten masanın üzerinde az bir şey vardı.Okul sırt çantamı aldıktan sonra evden dışarı çıktık.Apartmanın önüne park edilmiş spor araba ablamın arabasıydı.Ablam biraz çılgın birisidir.Bazen çok şirin giyinir bazende tam bir spor tutkunu olur sportif giyinir.Olduğu gibidir.O yüzden onu çok severim.Dışardan kim ne derse desin aldırmaz.Arabaya bindik ve ablam arabayı çalıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Şeker Aşkım
Roman d'amourMy Candy Love türkçe adıyla "Aşkitom"un fan hikayesidir. Oyunla aynı senaryoya sahip değildir.Değişik konusu vardır. Karekterler oyundaki karekterlere aynıdır.Sadece ana karekter olan kızımız farklıdır. White yeni lisesinde maceralara atılıyor.Lised...