Bölüm~6

443 27 6
                                    

(Nazlı'nın anlatımıyla)

Burnuma dokunan parmak ile hapşurarak uyandım.

Evet hapşurarak. Garip bir insanım doğrudur.

Mert abiyi görünce yüzümde bir  tebessüm ile ona bakarak gerindim.

Yanağımı öperek "Günaydın abisinin uykucu koalası." Dedi.

Kaşlarımı çatarak "Günaydında koala ne alaka ?" Diye sordum.

Yanağımı sıkıp "Gece boyunca koluma bor yapıştın bırakmadın sonra lavoboya gittim geldiğimde yastığa sarılmıştın." Dedi.

Yüzüm alev alırken utançla "Umarım rahatsız olmamışsındır. Ben ilk defa biri ile birlikte uyudum normalde sadece yastığa sarılırdım." Dedim.

Abim "Önemli değil fıstığım. Hadi kalk bakalım daha tam kadro aile kahvaltısı yapacağız." Dedi.

"Tam kadro?"  Dedim sorarcasına.

Elini ensesine atıp "Sen uyuya kalınca bende seni bizim evimize getirdim yani diğer iki abimiz, senin üçüzlerin Ömer ve Onur bide bonus olarak junior Çınar olan Kerim var." Dedi.

Gözlerimi büyütüp "Artı beş yedim aile konusunda. Maşallah." Dedim.

Mert abim burnumu sıkarak "Çen az önce espiri mi yaptın çen." Diye benle uğraşırken odaya fuhuş çetesi baskını yapıldı daha doğrusu Umut bey ile Uraz hoca girdi.

Bir dakika. Uraz hoca ne alaka ?

Kaşlarımı çatıp "Uraz hocam?" Dedim sorarcasına.

Mert abim "En büyük abimiz." Dedi.

"Oha. Üç yıldır abimle aynı hastanede mi çalışmışım?" Dediğimde kocaman gözlerle etrafıma bakıyordum. 

Uraz bey "Evet. Zaten bizim aileye benzemen den şüphe ederek DNA testi yapıldı yoksa bir kaç ay daha sürerdi kavuşmamız fındık faresi." Dedi.

Tam konuşacağım sırada gelen kusma isteği ile hızla banyoya girerek klozete çöktüm ve içimi dışıma çıkarmaya başladım.

Abilerim de hızla peşimden geldi Uraz abim saçlarımı topladı ve sırtımı sıvazlamaya başladı.

Kusmam bitince Uraz abimin desteği ile lavaboya  gittim abim ile lavabo taşı arasındayken abim musluğu açtı ve avucuna su doldurup azıma getirdi.

Uraz abim "Ağzını çalkala abicim." Dedi.

Dediğini yaparak abimin yardımı ile azımı çalkalamıştım.

Uraz abim "İyi misin? Ağrın var mı?" Diye sorduğunda.

"İyiyim abi. Kustuğum için karınım ağrıyor o kadar." Dedim.

Yanağımı öpüp "Oh abin kurban olsun sana." Dedi.

Banyodan hep birlikte çıktık. Yatağa tekrar oturduğumda Uraz abim yanıma geldi ve iyice uzanmamı sağladı. Sanırım muayene edecekti.

Karnımda bazı bölgelere baskı uygulayarak sorular soruyordu bende cevaplıyordum. 

Uraz abim "Muhtemelen üşüttün ilaç var evde onlardan veririm. Karnının ağrıyan bölgesine de gün içinde masaj yapmamız gerek çünkü kendini kastığın için incitmişsin." Dedi.

Umut abi "Hadi aşağıya inelim daha kahvaltı etmedi." dedi.

Ayaklanmaya yeltendiğimde Mert abim beni kucakladı ve yanağıma sıkı bir öpücük kondurdu.

Yüzümde kocaman bir gülümseme peydah olurken Mert abim kucağındaki benle koşarak

"KAHVALTI ZAMANIIII" diyerek bağırdı.

Uraz abim başını gülerek iki yana salladı ve Umut abiye gelmesi için işaret etti.






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Hayal Doktoru~ "Gerçek Ailem"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin