I. Karlı Bir Gün

342 41 107
                                    





Umarım bu kitaba diğer kitaplarda olduğu gibi destek verir ve yorum yaparsınız. İyi okumalar :) -Sue <3

Twitter: WOMAN0FVENUS



                                                                     ✧・゚: *✧・゚:*

                                                                     Karlı Bir Gün


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kar, Gwangju'yu kasıp kavuruyor ve neredeyse bütün yolları tıkıyordu. Jung Haneul ve Jung Ji-eun çifti şöminenin içinde çıtır çıtır yanarak ses çıkaran odunların önünde oturmuş klasikleşmiş randevu aktivitesini gerçekleştirmekteydi. Ji-eun sabırla kocasına bir çift çorap örüyor ve kış boyu bu çorabın sevgili eşinin ayaklarını sıcak tutmasını umuyordu. Jung Haneul, yaşanan tatsız hadiselere rağmen sevgiyle yapılmış kış çayını yudumluyor ve sessizce karısını izliyordu.

Ji-eun, gözünün altından mühürlendiği eşine baktı.

"Neden sessizsin canım? Hiç senlik bir hareket değildir."

Haneul iç çekerek gözünü ateşe çevirdi. Omega oğullarının geleceği için endişe doluydu ancak bunu eşine yansıtıp onu da endişelendirmek istemiyordu. Alfasının canını sıkan şeyi elbette çabucak anlamıştı. Bunu sadece alfası olduğu için anlamamıştı elbett; yıllarca sürdürdüğü evliliğinden ve çocuklarının babasının nasıl bir adam olduğunu bilmesinden de kaynaklıydı.

"Sabahtan beri bir şeyler var ruhunu bunaltan. Rahmetli anneciğim içini bunaltan şeyi ya suya ya da nehre anlat derdi. İkisini de yapamazsan git eşine akıt. Ben de senin eşin olduğuma göre..."

Haneul'un emin olduğu bir başka şey ise karısının gerektiğinde ne kadar ısrarcı olabileceğiydi.

"Ji-Yoon'u biliyorsun, değil mi?"

Ji-eun'un elleri hareket etmeyi bıraktı.

"Şu beta olan değil mi? Hani Seokjin'e eş bulan kadın?" Haneul onayladı eşini. "Evet, ondan bahsediyorum. Dün sabah evdeki uşakla ona bir not gönderdim. Diğer omega çocuklarımıza bir eş bulsun diye..."

Kadın örgüyü, örgü sepetinin içine bıraktı.

"Diğer çocuklarımız için derken? Sırada Hoseok varken neden Jimin'e de eş bulmak için acele ediyorsun?"

Haneul eşini yanıtlamak için ağzını aralamıştı ki bulundukları odaya uşak girdi ve onlara seslendi:

"Efendim, Bayan Ji-Yoon kapıda. Davetinizi beklemekteler." Haneul ve Ji-eun beta misafirini karşılamak için ayağa kalkmışken, Ji-Yoon kırmızı kaftanının üzerindeki karları silkeleyerek içeri girdi.

Adagio | namseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin