OCHO
medya: meyal- ters ters fikirler
Solgun tenli bir melek söylemişti bana
Çok dolmuştu aklım, çıktım sokağa
Sarhoştum sanırım
Düştüm bi' o yana bi' bu yanaBen bir yıldız zerresi, sen sahipsin ona
Evrenin ta kendisi, söylüyorum sana
Bunca galaksi içinden
Güneş küser miydi hiç Ay'a?Girmiştin zihnime, ah
Ters ters fikirler olmaz, zehirler
Güneş gibi saçlar, Ay gibi dudaklar
Dümdüz hayaller olmaz, biterlerÂşık mıymış bana, ah?
Ters ters fikirler olmaz, zehirler
Olmayan kusurlar, bakmayan bakışlar
Dümdüz hayaller olmaz, biterlerGirmiştin zihnime, ah
Ters ters fikirler olmaz, zehirler
Güneş gibi saçlar, Ay gibi dudaklar
Dümdüz hayaller olmaz, biterlerÂşık mıymış bana, ah?
(Ters ters fikirler olmaz, zehirler)
Olmayan kusurlar, bakmayan bakışlar
Dümdüz hayaller olmaz, biterlerTers ters fikirler
Olmaz, zehirler
Dümdüz hayaller
Olmaz, biterlerabartmıyorum günn boyu dinledim çok güzell
..
..
Şaşkınlığımı gizlemeye çalışırken oğuz elime bir kitap tutuşturup kitap hakkında konuşmaya başladı. Tabiki konuşmasına hiç odaklanamadım çünkü kafam yeterince doluydu. Sahaftaki vaktimiz pek güzel geçmedi. Benim için güzel geçmedi demeliyim oğuz hiçbir şey olmamış gibi kitaplar hakkında konuşmaya bana bir şeyler göstermeye devam etti. Sahaf dışında onunlayken çok eğlenmiştim. Evime varmış gibiydim. Öyle bir sıcaklığı vardı. Beni kendine çeken bir sıcaklık. Ona güvenmesem de vazgeçemediğim bir sıcaklık...
Sahaftan çıktığımızda beni yakınlardaki bir kafeye götürmek istediğini söyledi. Sıkıla sıkıla kabul ettim. Kafeye vardık ve siparişlerimizi verdik. Bende fırsat bu fırsat şu ayça kimmiş diye bir sorayım dedim.
"Bana düşmez pek ama Mehmet amca sordu diye merak ettim Ayça kim?"
"E Ayça okuldan bir arkadaş. Yatay geçiş yaptı. Ve bende üzüldüm. İyi kızdı."
"hmm"
Yatay geçiş. Bizim okuldan. İyi kız. üzülmüş. Yapbozun parçaları birleşiyor gibiydi.
"Sana bir şey sorabilir miyim hazal?"
"Evet?"
"Hayatına hiç erkek girdi mi?"
"E hayır. Yani lisede bir kaç teklif gelmişti ama ben istemedim. Biraz korkuyorum açıkçası. Ya o da herkes gibi giderse. Artık o her kimse."
"Herkes gitti mi?"
"Evet herkes gitti. Bu konuda konuşmamayı tercih ederim. Aklıma geldikçe rahatsız oluyorum"
"Tamamm sen bilirsin."
"peki sen? senin hayatına hiç kız girdi mi?"
"Yalan söyleyemeyeceğim evet girdi. Ama hiçbirinde aradığımı bulamadım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELKİ(tamamlandı)
Chick-Lit•Dün seni gördüm sevgilim. Yanında başka bir adam vardı. Öyle mutluydunuz ki. Bana gitmek düştü. •Kadın birini bir daha böyle sevebilecek mi? BELKİ... Adam bir daha böyle sevilecek mi? BELKİ... •duygusal bir adam olamadım hiç bir zaman derdini anlat...