SIETE
medya: suzan hacıgarip- imkanı yok
Yalnızlığa yürüdüğüm bütün geceleri
Sabah olmadan unuttuğum tüm yüzleri
Gelmeyenleri, gitmeyenleri
Yorgunum anlatamam
Yalnızlığa yürüdüğüm bütün geceleri
Sabah olmadan unuttuğum tüm yüzleri
Gelmeyenleri, gitmeyenleri
Yorgunum anlatamam
Ruhum bedenimden taşarken
Yattığım yastığı boğarken
Kendimi senden alamazken
İmkanı yok kimseye anlatamam
Ruhum bedenimden taşarken
Yattığım yastığı boğarken
Kendimi senden alamazken
İmkanı yok kimseye anlatamam
İmkanı yok kimseye anlatamam
Yalnızlığa yürüdüğüm bütün geceleri
Sabah olmadan unuttuğum tüm yüzleri
Gelmeyenleri, gitmeyenleri
Yorgunum anlatamam
Ruhum bedenimden taşarken
Yattığım yastığı boğarken
Kendimi senden alamazken
İmkanı yok kimseye anlatamam
Ruhum bedenimden taşarken
Yattığım yastığı boğarken
Kendimi senden alamazken
İmkanı yok kimseye anlatamam
İmkanı yok kimseye anlatamam..
..
"Kimsin sen? Neden böylesi? Ve ben neden senin için endişeleniyorum?"
Gözlerimin içine baktı. Derin bir nefes alıp cebinden sigara paketini çıkardı. Bir tanesini alıp diğer cebinden de titreyen eliyle çakmağı çıkardı. Sigarasını yakıp içmeye bir yandan da benimle konuşmaya başladı.
"Oğuz ben. Kişiliğim böyle. Benim için endişelenmene de gerek yok."
"Mesajların benim için endişelenmeyi bırak demiyordu ama"
"Bak o klasik erkek laflarını söylemek istemiyorum ama ben seni üzerim. Evet bir şeyler hissediyorum sana karşı. Ama bununla yüzleşmek benim için çok zor."
"Şuan ki konuşman sanki ben sana deli gibi aşıkmışım da sen beni reddediyormuşsun gibi oldu yalnız."
"Hayır öyle değil. Bak o gün yani sana sert çıkıştığım gün evde olaylar oldu. Ailem bir bok beceremediğimi düşünüyor. Edebiyat okudun sonra bir fabrikaya girer çalışırsın bizde seni boşuna 4 yıl okutup para vermiş oluruz deyip duruyorlar. E bende bir noktadan sonra patladım. Sonraki günde sana istemeden çıkıştım. Elimde değildi. Aslında bakarsan ailem de haklı biliyor musun. Baksana ipsiz sapsız biriyim resmen. Ne ararsan var içki sigara. O yüzden korkuyorum işte. Birine yaklaşmaktan korkuyorum."
Biten sigarasını yere atıp ayağıyla söndürdü. İtiraf etmem gerekirse kokusu midemi bulandırmıştı. Gene de onun için orada durdum.
"Yaşadığın şeyler için üzgünüm. Ama suçsuz bir insanın üstüne patlaman saçma bence. Ayrıca bence çok iyi bir edebiyatçı olacaksın. Kendine güven. Peki bu okula gelmediğin günler? Neden gelmedin?"
"Gelmedim çünkü seninle karşılaşmaktan korktum. Bir de o yavşağın yüzüyle karşılaşmak istemedim."
"Heyy. Sen gerçekten kaşınıyorsun. Bu sefer Berkten değil benden dayak yiyeceksin. Ona neden bu kadar uyuz olduğunu anlamıyorum."
Kaşlarını kaldırıp yok artık der gibi güldü.
Sen döveceksen döv bakalım. Ona neden uyuz oluyorum. İtici. Başka bir açıklaması var mı sence?"
"Bence olmalı çünkü itici değil. neyse seninle bu gereksiz muhabbete girmeyeceğim."
"ee peki."
"Tamam o zaman yarın okula geliyorsun ben de geliyorum ve bu saçma şeyleri bitirip güzel vakit geçiriyoruz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELKİ(tamamlandı)
Genç Kız Edebiyatı•Dün seni gördüm sevgilim. Yanında başka bir adam vardı. Öyle mutluydunuz ki. Bana gitmek düştü. •Kadın birini bir daha böyle sevebilecek mi? BELKİ... Adam bir daha böyle sevilecek mi? BELKİ... •duygusal bir adam olamadım hiç bir zaman derdini anlat...