TRECE
Medya: güncel gürsel artıktay- ölmezdim
Aklından geçen senin için de olur
Kim derdi ki
Hatıralardan bir yol olur, ölmezdim
Kim bilir
Bir de sor geçen zamanı, ölmezdim
Kim bilir
Aklımda geçen zamanıKorkudan mıdır ya da değişmez kadim tabu
Kim derdi ki
Sancılardan bir hayat bulur, ölmezdim
Kim bilir
Bir de sor geçen zamanı, ölmezdim
Kim bilir
Aklımda geçen zamanı, ölmezdim
Kim bilir Ölmezdim
Kim bilir Ölmezdim Ölmezdim.
.
.
.
.
Sadece haykırmak istedim. İçime attıklarımı bir deftere yazdım. Alıntılarla yazdım. Kendi sözlerimle yazmak istemedim. Bana onu hatırlatır diye....
"İŞTE HEPİNİZ GİTTİNİZ"....."BENİ YALNIZ BIRAKTILAR ALBAYIM" (oğuz atay tehlikeli oyunlar sayfa446)
"Bu yorgunluklar beni yordu. Bir süre bunları düşündüm sadece. Fakat her zaman seni düşündüm. Ve sonunda seni sevdiğimi söylemeye geldim sana." Başını kaldırmıyordu. "Çünkü benim durumumu en iyi sen anlarsın. Yalnızlığı ve korkuyu en iyi sen bilirsin. Yorgunluklar vardır fakat ümitsizlik yokturlar. Sen bir yerde bulunuyordun. yumuşak bir yerdeydin. Sert köşelere çarpmaktan yorulan aklımın durgun ve sürekli bir aşk içinde ancak seninle dinlenebileceğini biliyordum. Bizi başkaları anlamaz. Başkalarının aklı başkadır. Bu yüzden ikimizi hep garip bakışlarla süzmüşlerdir. Şimdi beni de garip bakışlarla süzenler var. Ben onlara aldırmıyorum. İnsanların beni beğenip beğenmemeleri umurumda değil artık. Ben kendimi tanımakla ilgiliyim"(oğuz atay tehlikeli oyunlar sayfa 417)
"...aziz varlığımı artık ara sıra kaybettiğim oluyor. Fakat yaralı aklım, henüz gidecek bir ülke bulamadığı için bana dönüyor şimdilik. Biliyorum ki, bu akıl beni bütünüyle terk edinceye kadar gidipgelenazizvarlık masalına kimse inanmayacaktır. Bazı insanlar bazı şeyleri hayatlarıyla değil, ölümleriyle ortaya koymak durumundadır."(oğuz atay tehlikeli oyunlar sayfa 384)
........
Geri döndüm ey şehir. Bak buradayım. Ama daha farklıyım artık, daha güçlüyüm bir kere...
O yazı ailemin yanında geçirdikten sonra okula geri döndüm. Sonunda hazırlık bitmişti. Ben de ilk seneme başlamıştım. Arkadaşlarımla görüşmeye devam ediyordum. Senayla her ne kadar aynı bölümde olmasak da arada bir buluşuyorduk. Eslem'in son senesi olduğundan ve şaşırtıcı bir şekilde hala Umutla ilişkisi devam ettiğinden bana çok zaman ayıramıyordu. Sık sık konuştuğum tek kişi sanırım Berk'ti. A tabi yeni arkadaşlarım da oldu. Ama hiç biriyle yakınlık kuramıyorum henüz. Herhalde yeni sayfa açmanın verdiği ufak bir gerginlik var..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELKİ(tamamlandı)
ChickLit•Dün seni gördüm sevgilim. Yanında başka bir adam vardı. Öyle mutluydunuz ki. Bana gitmek düştü. •Kadın birini bir daha böyle sevebilecek mi? BELKİ... Adam bir daha böyle sevilecek mi? BELKİ... •duygusal bir adam olamadım hiç bir zaman derdini anlat...