Pov. 3-os.
- I taką odpowiedź chciałem usłyszec~
Midoriya podniósł się z fotela obejmujac blondyna pod nogami. Wyciągnął telefon z kieszeni i wybrał numer- Halo? Dabi? Przekarz Tomurze żeby przywitał tamtych nastolatków i zaprosił jako naszych gości....Aha i powiedz że Katsuki zdecydował się u nas zostać~ powiedział, po czym się rozłączył. Skierował się do wyjścia z gabinetu, i z blondynem na rękach ruszył w stronę sypialni. Wszedł do pokoju i zamnkął drzwi, przekręcając zamek. Stanął przodem do drzwi, opierając chłopaka o nie plecami- To teraz czas wypełnić warunki umowy Kacchan~powiedział, po czym zaczął pochylać się coraz bliżej Katsukiego. Ten natomiast nieświadomie odchylił szyję dając zielonowłosemu większy dostęp. Izuku składał mokre pocałunki na szyi blondyna, schodząc w dół. W końcu udało mu się dojść do bioder, zsunął spodnie chłopakowi, I zaczął się bawić jego przyrodzeniem przez materiał bokserek. Katsuki nie był w stanie powiedzieć słowa, jednocześnie z szoku jak i podniecenia. Jego oddech palił go od środka, jego skóra paliła się pod dotykiem chłopaka, a jemu było mało. Miał nogi jak z waty, ledwo stał. W pewnym moment brokuł wziął go pod kolanami, a on oplutł ręce wokół jego szyi, a Izuku żucił go gwałtownie na łóżko i zawisnął nad nim.
-To chyba czas się w końcu zabawić, co?~ mruknął zielonowłosy podwijając koszulkę blondyna.Pov. Deku
Kiedy już miałem zdejować koszulkę chłopaka, wszedł nam Shigaraki. Te to kurwa ma wyczucie.
-Szefie, tamte dziecia... Oh przepraszam, chyba wam przeszkodziłem, ja już wychodzę- powiedział zawstydzony wychodząc z pomieszczenia.
-Jak kurwa zacząłeś mówić no to może skończ!?- krzyknąłem poddenerwowany.
-Dzieciaki siedzą w salonie- oznajmił bez uczuć jak gdyby nic -Chcą się zobaczć z tamtym- dodał spoglądając na Katsukiego.
-Powiedz że zaraz przyjdziemy...- westchnąłem.Kiedy Tomura wyszedł zwróciłem się do blondyna:
-No to się ogarniamy i idziemy do rych twoich przyjaciół.
Podeszłem do niego i orzytulkłem go pd tyłu.
-Jak w końcu sobie pójdą, to za nic nie dam ci spokoju~ szepnąłem mu do ucha na co się zarumienił.Ohayo! Tym razem to ja Demonica_Iksde! Mam nadzieję że rozdział wam się podobał
Miłego dzionka, nocki i kiedy kolwiek to czytacie<3
CZYTASZ
DekuBaku- Zabójcza Noc
RomanceVillian Deku x Bakugou [..]-Branża rozrywkowa to nie plac zabaw dla dzieci, to bardziej pole bitwy między gangami i yakuzą.... To nie miejsce dla ciebie.... 18+ Alkohol Krew Shipy poboczne Bakudeku,dekubaku ( Nie lubisz, nie czytaj,nie hejtuj)