...ΤΡΕΛΑΘΗΚΕΣ...

24.4K 850 80
                                    

Σ-"Αμάν πια με τα παράπονα σου ρε Έλενα"

Μου το εκλεισε στα μούτρα...τι θα κανω τωρα;...αναγκαστικά πρεπει να τους δεχτώ στο σπιτι μου...αν και εχω μια περιέργεια να δώ την γκομενα του...ξάπλωσα λιγο στο κρεβάτι και εκλεισα τα ματια μου....
Νιωθω ενα χερι να χαιδευει το προσωπο μου....

Σ-"Κοιμάσαι;"

Ε-"Μμμμμ"

Σ-"Η ωρα ειναι 7 και σε μια ωρα θα έρθουν οι διπλα"

7;;...κοιμηθηκα δυο ωρες;...αλλα καλύτερα για να μην σκέφτομαι αυτον....

Ε-"Τωρα θα σηκωθώ να ετοιμαστω"

Ο Σταυρός βγήκε απο το δωματιο...εγω σηκωθηκα και πηγα στην ντουλάπα μου...χμμ τι να βαλω;...θα βαλω το μαυρο κολλητό φορεμα μου με το ανοιχτό μπούστο...το φορεσα και εβαλα και τις ροζ πλατφορμες μου...πηγα στον καθρέφτη και βάφτηκα έντονα...έφτιαξα τα μαλλια μου αναλαφρες μπουκλες και πηγα στο σαλονι....ο Σταυρός κάθεται στον καναπε και χαζεύει στην τηλεόραση...γυρνάει το βλέμμα του και με κοιτάζει....

Σ-"Εισαι πολυ ομορφη,λαμπεις σημερα"

Ε-"Σε ευχαριστω"

Με τράβηξε απαλά απο το χερι και με εβαλε να καθησω διπλα του...

Σ-"Ξερεις ποσο σε αγαπάω κανε λιγο υπομονή και θα προσπαθήσω να δουλεύω λιγότερο"

Ε-"Και εγω σ'αγαπάω"

Πλησιασε τα χείλη του στα δικά μου και με φιλάει τρυφερά...ομως το κουδούνι μας διακόπτει...πηγαίνει στην πόρτα και τον ακολουθώ...ανοίγει και μπαίνει μεσα ο Αλέξης με την Μαρία...

Σ-"Καλώς τα παιδιά"

Α-"Καλησπερα"
Μ-"Γεια σας"

Ε-"Γεια"

Α-"Λοιπον Μαρια να σου γνωρίσω τον Σταύρο και απο εδω ειναι η Έλενα"

Μ-"Χαίρομαι που σας γνωρίζω"

Σ-"Η χαρα ειναι ολη δικη μας Μαρία"
Ε-"Χάρηκα"

Η εμφάνιση της Μαρία με κανει να κομπλαρω...ειναι πανέμορφη...ξανθιά με γαλάζια ματια...μεγάλο μπούστο που φαινεται απο το ροζ κοντό φορεμα που φοραει...

Σ-"Καθίστε στον καναπε μεχρι να έρθει το φαγητο,Ελενα βαλε ποτό στα παιδιά"

Παω στην κουζίνα και βάζω τέσσερα ποτά...τα τοποθετώ πανω σε ενα δίσκο και πηγαίνω στο σαλονι...αφήνω τον δίσκο πανω στο τραπεζάκι και κάθομαι διπλα απο τον Σταύρο...

Σ-"Εχω παραγγείλει φαγητο απο ενα εξαίσιο catering ειναι το ιδανικό"

Μ-"Ελενα ούτε εσυ μαγειρέυεις;"

Ε-"Μαγειρεύω αλλα σημερα δεν ειχα διάθεση"

Σ-"Αλέξη τι δουλειά κανεις;"

Α-"Δουλεύω σε μια εταιρια με υπολογιστές,κανω επιδιορθώσεις οπότε τις περισσότερες φορές δουλεύω σπιτι"

Σ-"Εσυ Μαρια;"

Μ-"Σερβιτόρα σε ενα κλαμπ"

Μμμμ φαινεται...στο στόμα το ειχα αλλα κρατήθηκα....

Μ-"Εσυ Ελενα"

Ε-"Κάθομαι"

Την κοιτάζω ειρωνικά και ευτυχως το κουδούνι μας διακόπτει...ανοίγω την πόρτα και περνώ το φαγητο...πληρώνω και πηγαίνω προς την κουζίνα...αλλα ακούω μια φωνη πίσω μου...

Α-"Περίμενε να σε βοηθήσω"

Αφήνω τα κουτιά πανω στο τραπέζι την κουζίνας,ο Αλέξης στέκεται πίσω μου...και ψυθιριζει....

Α-"Θελω να σου σκίσω το φορεμα και να σε πάρω πανω στο τραπέζι"

Ε-"Γιατι δεν το κανεις στην Μαρία εγω δεν ειμαι πρόθυμη"

Α-"Ζηλευεις;"

Ε-"Τι να ζηλεψω"

Α-"Οτι ολο το βραδυ θα της κανω ερωτα"

Ε-"Μπραβο σου"

Α-"Θα ηθελες να εισαι στην θεση της;"

Ε-"Οχι βεβαια"

Α-"Ψευτρα"

Με αρπάζει και με βαζει πανω στο τραπέζι...ξαπλώνω πίσω και ανοίγει τα πόδια μου...σκύβει στην περιοχη μου και παραμεριζει το εσώρουχο μου...

Ε-"Τρελαθηκες;"

Α-"Ναι για σενα μωρο μου"

Ακουμπαει τα χείλη του πανω στην περιοχη μου...με γλυφει έντονα και δυνατα...με δαγκώνει ελαφρά και πιέζει με δύναμη το στηθος μου...κρατιεμαι να μην φωνάξω...

Σ-"Ολα ενταξει;"

Καινούργιο Κεφαλαιο :)
Πως σας φαίνονται οι εξελίξεις????
Τι πιστεύετε οτι θα γίνει ;;;;
Περιμενω τα σχολια και την ψήφο σας....
Φιλακια μεχρι το επομενο :*

...ΈΛΞΗ...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora