...ΓΑΜΩΤΟ...

14.9K 733 111
                                    


Ε-"Θα βρεθούμε το βράδυ..?.."

Α-"Εχω ενα επαγγελματικό ραντεβού..και μετά θα πάω σε ενα στο σπίτι που μάλλον βρήκα.."

Είπε και αφού ντύθηκε έφυγε....
Εεεεεε;;;;...τι επαγγελματικό ραντεβού μπορει να εχει ενας ηλεκτρονικός;...κάθισα στην κουζινα να φάω και αναρωτιέμαι αν εκανα κατι που τον ενόχλησε...
Μολις τελείωσα το φαγητο μου σκέφτηκα να παρω την Ιωάννα μήπως θελει να βγούμε μια βολτα για καφε...

Ι-"Ελενακι μου;"

Ε-"Τι κανεις φιλενάδα;"

Ι-"Τωρα θα φυγω απο την δουλειά"

Ε-"Παμε το απογευματάκι για καφε να τα πούμε;"

Ι-"Βρε αγάπη μου σορυ αλλα θα βγω με τον Μάριο σημερα θα μου κανει το τραπεζι σπιτι του"

Ε-"Ενταξει δεν πειράζει οπότε θές παρε με φιλια"

Ούτε η Ιωάννα μπορει σημερα...πέρασα το απόγευμα μονη σπίτι αλλά βαριέμαι παρα πολυ το βρηκα!!!!...θα κανω μια έκπληξη του Αλέξη...πηγα στο δωματιο και έψαξα κατι χαρτιά που μου έγραψε την διεύθυνση του σπιτιού που θα πήγαινε να δει...εκανα ενα χαλαρωτικό μπανακι με εθεραια έλαια...φορεματα σεξυ μαυρα εσωρουχα μου...ενα κοντο μπλε σκούρο φορεμα και ψηλά τακουνια...βάφτηκα έντονα και έφτιαξα τα μαλλια μου ανάλαφρες μπουκλες...πήρα την τσάντα μου και βγηκα στον δρόμο...σταμάτησα ενα ταξί και μπηκα μεσα...με άφησε εξω απο το σπιτι του Αλέξη...ανεβηκα τα μικρά σκαλιά και χτύπησα την πόρτα...ο Αλέξης ανοιγει αμέσως...

Α-"Ελενα τι κανεις εδω;"

Ε-"Εκπληξη"

Α-"Πρεπει να φυγεις δεν ειναι η κατάλληλη στιγμή ειμαι κουρασμένος"

Ε-"Καλα ασε με να περάσω να τα πούμε λιγο και θα φυγω"

Α-"Σου ειπα οχι"

Τον εσπρωξα απότομα και μπηκα μεσα...στο σαλονι ειναι μια γυμνή κοπελα...Θεέ μου ειναι η Ιωάννα...

Ε-"Ιωάννα με τον Αλέξη;"

Ι-"Ποιον Αλεξη καλε τον Μάριο λες;"

Ε-"Αυτος ειναι ο δικός μου Αλέξης"

Ι-"Ελενα μαζι δουλεύουμε εχω ελέγξει ολα τα χαρτιά του Μάριο τον λένε"

Γυρίζω ανέκφραστη και τον κοιτάω...ελπίζω ολο αυτο να ειναι μια κακόγουστη πλάκα....

Ε-"Τι ειναι αυτα που λεει;"

Α-"Εχει δίκιο με λένε Μάριο,συγνωμη"

Ε-"Και εμένα γιατι μου ειπες πως σε λένε Αλέξη;"

Α-"Ελενα εγω εμένα Θεσσαλονίκη ο Σταυρός με βρήκε απο μια αγγελία για την εταιρια του και μου ζήτησε να σε κανω να με ερωτευτείς για να τον απατησεις και να σε χωρίσει γιαυτον τον λογο..οταν σε είδα και είδα οτι εισαι τοσο ομορφη ηθελα να το κανω ακομα περισσότερο...και ευχαριστήθηκα πολυ το σεξ μαζι σου...εβγαλα 6.000 ευρώ απο εσενα...άλλαξα το όνομα μου για μην ψάξεις τιποτα και καταλαβεις πως δουλεύω για τον Σταύρο"

Ε-"Θα επρεπε να ντρέπεστε και οι δυο"

Του εδωσα ενα δυνατο χαστουκι και εφυγα απο το σπιτι...περπατάω στον δρόμο δίχως νόημα...βρέχει πολυ...ειμαι τοσο χαζή...πως την πάτησα ετσι...για ολα φταει ο Σταυρός αυτός ο ψεύτικος άνθρωπος που ειχα διπλα μου...πρεπει να πιω...πρεπει να ξεχάσω...μπαίνω σο πρώτο μπαρ που βρίσκεται στον δρόμο μου...κάθομαι στην μπάρα και ζητάω ενα ποτήρι σκέτο ουίσκι...μετα ενα ακομα και αργότερα και άλλο ενα...ζαλιζομαι αρκετα και αποφασίζω να φυγω...κρατιεμαι απο οτι βρω για να πέσω και περπατάω προς το σπιτι...περνάω ξαφνικά τον δρόμο και ενα αυτοκινητο πέφτει πανω μου με αποτέλεσμα να πέσω κατω....

-"Εισαι καλα εχεις χτυπήσει;"

Ενας αντρας νέος μελαχρινος στέκεται απο πανω μου και με κοιταει...

Ε-"Οχι καλα ειμαι"

Με βοηθάει να σηκωθώ και με στηρίζει στα χέρια του...

-"Εχεις γίνει μούσκεμα"

Ε-"Ουυυυ πολυ πολυ"

-"Εισαι μεθυσμένη μπες στο αμαξι να σε παω σπιτι σου"

Ε-"Δεν μπαίνω σε αμάξια άγνωστων"

-"Ωραια θα σε παω με τα πόδια αλλα πες μου που μένεις"

Σε μια στιγμή αρχιζει να βρέχει ακομα περισσότερο...ο άγνωστος αντρας με πλησιάζει και μου πιάνει το χερι....

-"Πρεπει να σε παω σπιτι σου ελα"

Ενα αυτοκινητο περνάει και ρίχνει νερα πανω μου απο μια λακκούβα πίσω ...τραβιέμαι μπροστα με αποτέλεσμα να κόλλησω πανω στον αγνωστο αντρα...κατι με ελκύει πανω του ίσως φταίει το ποτό...και πλησιάζω στα χείλη του...

-"Εισαι μεθυσμένη αύριο θα το μετανιώσεις"

Στεναχωρήθηκα λιγο που δεν ανταπέδωσε και απομακρύνθηκα...προχώρησα για να φυγω και τοτε με πρόλαβε...

-"Γαμωτο"

Ειπε και όρμηξε στα χείλη μου με πάθος...ανοιξα το στόμα μου και η γλώσσα του παίζει με την δικη μου τοσο ερωτικά και αισθησιακά ενώ παράλληλα νιωθω ήρεμη και ασφαλής...φιλιομαστε κατω απο την βροχη αρκετή ωρα μεχρι που σταματήσαμε για να βρούμε ανασα...και ξαφνικά....

Αποκάλυψη........
Περιμενω τα σχολια σας !!!
Πως σας φάνηκαν οι εξελίξεις ;;;
Και βεβαια το γλυκό αστερακι σας :*
Φιλακια κούκλαρες :)

...ΈΛΞΗ...Where stories live. Discover now