...ΚΑΝΕ ΜΕ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ...

13K 671 72
                                    

Κανε με αν μπορείς...

Ε-"Να θυμασαι απο εδω και πέρα να μην παίζεις με μια γυναικα γιατι αν θελει μπορει να σε καταστρέψει..εξαφανίσου απο εδω"

Μπήκα στο ξενοδοχείο και με την άκρη του ματιού μου είδα τον Διονύση να ανεβαίνει με το ανσασερ προς τα δωμάτια...τον ακολούθησα και είδα οτι πήγε στο δωμάτιο του...πρέπει να μιλήσω μαζί του δεν αντέχω άλλο ετσι...χτύπησα την πορτα και μου ανοιξε..

Ε-"Θέλω να μιλήσουμε.."

Δ-"Πες μου Έλενα.."

Η τώρα η ποτέ..Έλενα !!

Ε-"Διονύση εγω εχω ξεχάσει πια την συμφωνία..ειμαι ερωτευμένη μαζί σου.."

Με κοίταξε και στάθηκε στο τζαμί απέναντι μου...

Δ-"Μην μπερδευεις την δουλειά με τα αισθηματικά σου Έλενα.."

Ε-"Μαλιστα..δηλαδή εγω ειμαι μια δουλειά για σένα?.αυτο μου λες.."

Δ-"Δεν είπα αυτο..είπα οτι η συμφωνία δεν αλλάζει οτι κιαν συμβεί.."

Θα με τρελάνει αυτος ο άνθρωπος...

Ε-"Εντάξει θα στο πάω αλλιώς ασε την συμφωνία..ειμαι ερωτευμένη μαζί σου!.εσυ νιώθεις κατι για μένα?.."

Δ-"Έλενα ακόμα δεν έχουμε καταφέρεις τους στόχους.."

Τον πλησίασα και στάθηκα μπροστά του...

Ε-"Νιώθεις κατι για μένα..?."

Δεν απάντησε...

Ε-"Εντάξει λοιπόν..εγω θα γυρίσω στην Αμοργο..εύχομαι να πάρεις τα χρήματα σου και μην τόλμησεις να μου στείλεις δεκάρα.."
Βγήκα απο το δωμάτιο του και έτρεξα στο δικό μου...έβαλα στην βαλιτσα μου μόνο οτι ανήκει σε μένα και με δάκρυα στα ματιά την έκλεισα...άλλαξα ρουχα και έπιασα τα μαλλιά μου...πήρα την βαλιτσα και μπήκα στο ανσασερ...κατέβηκα στο ισόγειο και βγήκα έξω...σταμάτησα ενα ταξί και του ζήτησα να με παει στο αεροδρόμιο...αυτο ήταν Έλενα για ακόμα μια φορά Επαιξες και έχασες...πλήρωσα το ταξί και μπήκα μέσα στο αεροδρόμιο έβγαλα ενα εισιτήριο για Αμοργο και περίμενα μέχρι να με φωνάξουν για το τσεκ ιν...πέρασε μιςη ώρα και τοτε άκουσα το όνομα της πτήσης μου...πρόχωρούσα προς τον έλεγχο οταν άκουσα την φωνή του...

Δ-"Περίμενε.."

Τον κοίταξα και χωρίς να σταματήσω να περπατάω του φώναξα...

Ε-"Φύγε Διονύση..μου απαντήσεις ξεκάθαρα.."

Δ-"Ελενα σταματά"..

Ε-"Κανε με αν μπορεις"

Silia Stefanou...

...ΈΛΞΗ...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora