...ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΕΣ...

29.2K 834 35
                                    

Ε-"Έρχομαι και εγω μαζι σου,θελω να πάρω χυμό και μπύρες,να δώ λιγο και το μερος"

Σ-"Αγάπη μου παρε και παγωτά"

Έγνεψα καταφατικά...τέλεια τωρα που εχω και την συγκατάθεση του Σταύρου σχεδόν πηδάω μεσα στο αυτοκινητο...και ο Αλέξης χαμογελάει γιατι ξερει οτι το εκανα γιαυτον...βαζει μπροστα και ξεκινάμε...καίγομαι μεσα μου και δεν θελω να χασω χρονο...ο Αλέξης οδηγαει και εγω βάζω το χέρι μου και του άνοιξα το παντελόνι.... πετάχτηκε η στυση του έξω...τον έπαιξα για λίγο και τον πήρα στο στόμα μου...αρχισα να του δίνω τρελή απολαυση ενώ οδηγούσε...και με τον ενα χερι του σπρώχνει δυνατα το κεφάλι μου για να τον πάρω βαθιά....

Α-"Μου αρέσει να κανεις τρελές μωρο μου"

Εχω ερεθίστει υπερβολικά και ούτε καταλαβαίνω πως παιρνω το χερι μου και το τοποθετώ στην περιοχη μου τρίβοντας την....ξαφνικά ο Αλέξης στρίβει αριστερά και σταματάει σε ενα απομερο χωράφι...σε δευτερόλεπτα έχει ρίξει τα καθίσματα και μου έχει ορμήσει κυριολεκτικά...εγώ ανταποδίδω τα καυτά φιλιά...του τραβάω την μλπουζα, μου βγάζει το μπλουζάκι και είμαστε σώμα με σώμα...τα φιλιά γίνανε πιο βίαια όσο περνούσε η ώρα...πιο παθιασμένα και συνοδεύτηκαν από μικρές δαγκωματιές...ολο το κορμί μου ήταν κυριευμένο από ρίγος...με τραβάει δυνατα και μου δίνει μια σφαλιάρα στον πισινό που με έκανε πραγματικά να πονέσω και να τσιρίξω ελαφρά....

Α-"Θα σε σκίσω"

Με βάζει στα τέσσερα, σηκώνει την φουστα μου, παραμερίζει το string και αρχίζει να μου γλύφει την περιοχη... εχω λιώσει από ηδονή..είναι άγριος και βίαιος, αλλά αυτό είναι που μου αρέσει...χουφτώνει τα οπισθια μου, τα σφίγγει λες και θέλει να τα στύψει...τα ανοίγει για να έχει καλύτερη πρόσβαση και συνεχίζει να γλύφει την περιοχη μου...Εγώ αναστενάζω δυνατα...κουνάω τα οπισθια μου και τρίβομαι πάνω στο πρόσωπο του..το γλείψιμο του είναι τόσο δυνατό που έχω μουδιάσει από πίσω, θέλω να μου το βάλει, δεν αντέχω άλλο...
Σαν να κατάλαβε την επιθυμία μου, στέκεται από πίσω μου,αμέσως μετά μια απότομη πίεση την βαζει μεσα μου και με σπρώχνει για να μπει οσο πιο βαθιά μπορει...και εγώ φωνάζω προσπαθώντας να κάνω μπροστά και να τον βγάλω έξω...με αρπάζει απο τον λαιμό μου και με τραβάει προς το μέρος του με βία...νομίζω πως θα με στραγγαλίσει, ενώ αρχίζει να με πηδαει με δύναμη...κοντεύω να λιποθυμήσω από τον πόνο δάκρυα τρέχουν στα μάτια μου, κλαίω...πιάνει το σαγόνι μου, γυρίζει το κεφάλι μου στο πλάι...με σφυροκοπάει ανελέητα, ενώ τρώω και απίστευτα δυνατές σφαλιάρες στα οπισθια μου...δεν μπορούσα να διακρίνω τι πονάει πιο πολύ...σιγά-σιγά όμως συνηθίζω και ο πόνος μετατρέπεται σε ηδονή...η στυση του γεμίζει κάθε σπιθαμή της περιοχη μου...μπαίνει μεσα μου πολυ δυνατα τρεις συνεχόμενες φορές και τελειώνουμε και οι δυο μαζι...το ειχα πολυ ανάγκη...

Α-"Αυτο ηθελες μωρο μου;"

Ε-"Ακριβώς αυτο"

Χαμογέλασαμε και ντυθηκαμε γρηγορα για να μην αργήσουμε...πήραμε τα πραγματα απο το περίπτερο και γυρίσαμε οσο πιο γρηγορα μπορούσαμε σπιτι...η Μαρια ειχε παει να ξαπλωσει γιατι την πείραξε το ταξιδι και ο Σταυρός κοιμόταν στο καναπε...πηγα και κάθισα διπλα του...τον χάιδεψα λιγο στο μπράτσο...

Ε-"Μωρο μου γυρίσαμε"

Ανοιξε σιγα σιγα τα ματια του και με κοιταξε...

Σ-"Ηρθες αγάπη μου,με πηρε ο ύπνος"

Ε-"Θα παμε στην θαλασσα;"

Σ-"Ναι αγάπη μου"

Ο Αλεξης ξύπνησε την Μαρία και ετοιμάστηκαμε για να παμε στην παραλία...βρήκανε μια ομπρέλα με τέσσερις ξαπλώστρες και καθίσαμε...η Μαρία γδύθηκε και μπηκε αμέσως...εχει τοσο ωραίο κορμί που την κοιταει όλος ο κόσμος...εγω σκέφτομαι να μπω σε λιγο...
Εχει περασει μια ωρα και αποφασίζω να μπω πετάω τα ρουχα μου και προχωράω αργά...

Σ-"Ελενα τι μελανιες ειναι αυτές;"

Επιτελους κατάφερα να βαλω καινούργιο :)
Πως σας φάνηκε ;;;
Περιμενω τα σχολια σας!!!
Και φυσικά τηη ψήφο σας!!
Loveeee you all <3

...ΈΛΞΗ...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang