φιλιομαστε κατω απο την βροχη αρκετή ωρα μεχρι που σταματήσαμε για να βρούμε ανασα...και ξαφνικά τραβιέμαι και αρχίζω να τρέχω οσο πιο γρηγορα μπορω...βγαζω τα τακουνια και συνεχίζω με τα πόδια...στην αρχή τον έβλεπα να με ακολουθεί αλλα μετα σταματησε...λογικά δεν μπορούσε να απομακρυνθεί απο το αυτοκινητο του...το ειχε αφήσει ξεκλειδωτο στην μέση του δρόμου...φτάνω εξω απο το σπιτι μου και μπαίνω μεσα...πετάω τα βρεγμένα ρουχα μου και μπαίνω στην μπανιερά...κανω ενα γρηγορο ντουζ και κάθομαι στον καναπε...τι να πρώτο σκεφτώ...τον Σταύρο και την κοροϊδία που έτρωγα τόσα χρονια...τον Αλέξη που τον ερωτεύτηκα και αυτός το εκανε για λεφτά...η τον αγνωστο που φίλησα πριν λιγο και πραγματικά ενιωσα διαφορετικά...μια γλυκιά ασφάλεια,μια ηρεμία,μια αληθεια που έβγαινε μεσα απο το ζεστό φιλι μας...αλλα τέλος όλοι οι άντρες ειναι μαλακές...δεν θα ξανα εμπιστεύτω κανέναν...βγαζω το κινητό απο την τσάντα μου και βλεπω δυο μηνύματα....
Το ενα ειναι απο την Ιωάννα...*Δεν ηξερα τιποτα για ολα αυτα αληθεια ελπίζω να μην τα βάλεις μαζι μου..μετα απο σενα εφυγα και εγω το τελείωσα*
Και το άλλο ειναι απο τον Αλέξη...
*Τωρα που έμαθες την αληθεια αν θες να σε γαμησω κανά βραδυ στείλε μου μήνυμα φιλακια μωρο μου*
Νευρίασα τοσο πολυ και πεταξα ενα κρυστάλλινο αντικείμενο στο πάτωμα...πρεπει να απαντήσω και στους δυο...πρώτα στην Ιωάννα...
*Μην ανησυχεις δεν φταις εσυ κάπου..θα τα πούμε αύριο*
Και μετα στον Αλεξη....
*Μην με ξανα ενοχλήσεις γιατι θα σε σκοτώσω ξεφτιλισμενε...Α και τα λεφτά που πήρες για μενα εύχομαι να τα φας σε φάρμακα..καληνυχτα**
Μίλησα πολυ άσχημα αλλα δεν αντέχω πια...όλοι με κοροϊδεύουν και παίζουν με τα αισθήματα μου...
Σηκώνομαι απο τον καναπε και πηγαίνω στο κρεβατι μου...πρεπει να κοιμηθώ γιατι το πρωι δουλεύω...εκλεισα το φως και βυθίστηκα στον ύπνο....Απλώνω το χερι μου και κλείνω το ξυπνητήρι...πρώτη μερα στην δουλειά!!...αυτο με κανει πολυ χαρούμενη και σηκώνομαι αμέσως...πηγαίνω στο μπανιο και πλένω το προσωπο και τα δόντια μου...φοράω ενα ψηλομεσο μπλε παντελονι και μια ριγε ασπρη μαυρη μπλουζα κοντή που αφηνει λιγο τηη κοιλιτσα μου γυνή...τα συνδιαζω με φούξια σανδαλια...φτιάχνω τα μαλλια μου αναλαφρες μπουκλες και βαφομαι σε φυσικούς τόνους...παιρνω την τσάντα μου και βγαίνω απο το σπιτι...περπατάω και περνώ έναν καφε στο χερι...πινω οσο προλαβαίνω και τον πετάω πριν μπω στο ινστιτούτο...ανοίγω την μεγαλη γυάλινη πόρτα και βλεπω πολλες γυναίκες στην αίθουσα αναμονή...αυτο ειναι καλο...πηγαίνω στην κοπελα και μου λεει να περάσω παλι στο γραφειο...πηγαίνω απ'εξω και χτυπάω την πόρτα...
-"Περαστε"
Ε-"Καλημερα σας"
-"Καλημερα κυρία Καλογρίδη,τα χέρια σας ειναι έτοιμα απλα πρεπει να πάτε στον διευθυντή για σφραγίδα και μετα να ξεκινήσετε την εκπαίδευση"
Ε-"Βεβαίως που θα βρω τον διευθυντή;"
-"Στον πέμπτο όροφο ειναι το γραφειο του"
Ε-"Σας ευχαριστω πολυ"
-"Καλη αρχή"
Βγαίνω απο το γραφειο και πηγαίνω στο ανσασερ...πατάω το κουμπί και έρχεται αμέσως...μπαίνω μεσα και πατάω το νούμερο 5...με αφηνει στο όροφο και βλεπω μια μεγαλη λευκή πόρτα...εχω αγχώθει λιγο αλλα προσπαθω να ηρεμήσω...χτυπάω την πόρτα δυο φορές και ακούω μια βαριά αντρική φωνη να λεει "περαστε"...ανοίγω δειλά την πόρτα και μπαίνω μεσα...αυτο που αντίκρυζω με κανει να γουρλωσω τα ματια...
Ε-"Εεεεε Καλημερα"
Καλημερα κοριτσια μου :)
Πως σας φάνηκε;;
Ποιον να ειδε άραγε ;;;
Στην φωτογραφία ειναι το προσωπο!!
Περιμενω τα σχολιά σας ···
Ψήφος και ψήφος :D
Φιλακια πολλα πολλα !!!
أنت تقرأ
...ΈΛΞΗ...
عشوائي#wattpad2book Silia.Stefanou Ενα ερωτικο τρίγωνο..... ...Η Ελενα πρεπει να αποφασίσει.... Πως να διαλέξει ανάμεσα στην αγάπη και στην ερωτική έλξη; Πως μπορει να ειναι σίγουρη για την επιλογή της; Λαθος η σωστό; Μια ιστορία πάθους και ερωτα....... Κ...