Ανοιξα τα ματια μου και βλεπω διπλα πω μου έναν χαρτί...το πιανω στα χέρια μου και γραφει....
Καλημερα όμορφη...ηθελα να σε ξυπνήσω με σεξ αλλα κοιμοσουν πολυ γλυκά ομως το βραδυ δεν μου γλιτώνεις!
Οσο διάβαζα το σημείωμα ενας πόνος με επιασε χαμηλά...ακομα και με ενα σημείωμα του μπορει να με ερεθίσει...σηκωθηκα και πηγα στο μπάνιο εκανα ενα ντουζ...φορεσα μια μαυρη φόρμα και ενα άσπρο τοπακι...πηγα στην κουζινα και έφτιαξα καφε...ανοιξα το λαπτοπ και έστειλα βιογραφικά σε πολλες εταιρίες εδω στην Θεσσαλονίκη...μακαρι να ενδιαφερθεί κάποια τωρα εχω πολλα έξοδα αφού δεν ζω μαζι με τον Σταυρο...αφού τελείωσα τον καφε μου καθάρισα το σπιτι και λιγο αργότερα ακουσα την πόρτα...ανοίγω και βλεπω την Ιωάννα...
Ε-"Καλώς την φτιάχνω καφε και έρχομαι"
Έφτιαξα δυο ωραία παγωμένα καφεδακια και κάθισα στον καναπε....
Ε-"Λοιπον πες μου τα νέα σου"
Ι-"Νομίζω οτι ερωτεύτηκα"
Ε-"Μπραβο αυτο ειναι τέλειο ποιος ειναι ο τυχερός;"
Ι-"Δουλεύει στην εταιρια μου εγω σημερα τον είδα πρώτη φορά και θα συνεργαζόμαστε κάθε μερα"
Ε-"Μακαρι να πανε ολα καλα γλυκιά μου"
Ι-"Εσυ για πες μου"
Της ειπα οτι εγινε με τον Σταύρο και τον Αλέξη και στεναχωρήθηκε πολυ....
Ι-"Πολυ μεγάλος μαλακας ο Σταυρός και να σε κερατωνει δυο χρονια και να σε χτυπήσει"
Ε-"Επεσα απο τα σύννεφα"
Συζητήσαμε λιγο ακομα και αργότερα εφυγε...εγω κάθομαι στον καναπε και βλεπω τηλεόραση ενώ ενα email έρχεται στο λαπτοπ....το ανοίγω αμεσως...
Διαβάσαμε αναλυτικά το βιογραφικό σας..Αύριο μπορείτε να έρθετε για μια συνεντευξη στο ινστιτούτο Beauty & Relax στις δεκα το πρωι..σας ευχαριστούμε !
Δεν το πιστεύω!!!!!!...επιτελους εχω μια θετική απάντηση για δουλειά και ειναι και πανω σο αντικείμενο μου...ειμαι πολυ χαρούμενη μακαρι να με πάρουν το θέλω τοσο τοσο πολυ....πρεπει να παρω τον Αλέξη θα χαρεί πολυ και εκείνος...
Α-"Ναι;"
Ε-"Τι κανεις μωρο μου;"
Α-"Καλα ειμαι εσυ;"
Ε-"Πιο καλα δεν γινεται επιτελους ειχα μια θετική απάντηση για δουλειά αύριο το πρωι περνάω συνεντευξη"
ESTÁS LEYENDO
...ΈΛΞΗ...
De Todo#wattpad2book Silia.Stefanou Ενα ερωτικο τρίγωνο..... ...Η Ελενα πρεπει να αποφασίσει.... Πως να διαλέξει ανάμεσα στην αγάπη και στην ερωτική έλξη; Πως μπορει να ειναι σίγουρη για την επιλογή της; Λαθος η σωστό; Μια ιστορία πάθους και ερωτα....... Κ...