...ΕΡΩΤΕΥΟΜΑΙ...

12.9K 709 44
                                    

Βαζω τα κλειδιά στην πορτα και ανοίγω την πορτα...με αυτο που βλεπω μου πέφτει η τσάντα,τα κλειδιά στο πάτωμα και εγω μενω ακίνητη παγωμένη και ντροπιασμένη...

Ε-"Συγνωμη δεν ηξερ..."

Ο Διονύσης ειναι γυμνός με τα νερα του μπάνιου να τρέχουν σε ολο το κορμι του...οταν αντιλαμβάνεται την παρουσία μου χαμογελάει πονηρά και τυλιγεται στην πετσέτα του...

Δ-"Κοκκινησες"

Ε-"Ναι δεν περίμενα οτι θα σε δώ ετσι"

Λέω και μαζεύω τα πραγματα που μου έπεσαν....

Δ-"Για ολα υπαρχει μια πρώτη φορά"

Ξεροκαταπίνω νευρικά και πηγαίνω αμέσως στο δωματιο μου...Χριστέ μου αυτός ο αντρας εχει απίστευτο σώμα και μεγάλα προσόντα απορώ γιατι κάθεται και βοηθάει εμένα αλλα γιατι απορώ αφού και αυτός λεφτά θα βγάλει απο ολο αυτο...ρίχνω λιγο νερο στο προσωπο μου για να συνελθω και πηγαίνω στην πορτα...

Ε-"Ντυθηκες να βγω;"

Δ-"Ελα δεν δαγκώνω"

Κατευθύνομαι στο σαλονι και κάθομαι στον καναπε...

Δ-"Λοιπον εχω νέα για τον Σταυρο"

Ε-"Ακουω"

Δ-"Εχει κανει μια μεγαλη παρανομία στην εταιρια εχει κλέψει το όνομα της επιχείρησης απο μια εταιρια στο εξωτερικό κανεις δεν το εχει καταλάβει αλλα πίστεψε με οταν το αποκαλύψω θα χάσει την μιση περιουσία του"

Ε-"Αυτο ειναι πολυ καλο"

Δ-"Το καλύτερο ειναι οτι μίλησα με την εταιρια στο εξωτερικό και μου είπαν οτι ειναι ευγνώμων για την αποκάλυψη και πως θα δώσουν τα χρήματα σε αυτον που το βρηκε"

Ε-"Θα βγαλεις και αλλα χρήματα λοιπον"

Δ-"Οχι Ελενα εδωσα το όνομα σου δικη σου ειναι η εκδίκηση δικά σου και τα χρηματα"

Ε-"Πως θα τα καταφέρω"

Δ-"Σημερα θα ταξιδέψουμε για Αθηνα αύριο το πρωι θα πας στην εταιρια του και θα του δώσεις τα χαρτιά"

Ε-"Φοβαμαι ειναι ικανός να με σκοτώσει"

Δ-"Θα ειναι διπλα σου ο καλυτερος δικηγόρος της Ελλάδας δεν εχεις να φοβηθείς τιποτα"

Ε-"Ενταξει"

Δ-"Μάζεψε τα πραγματα σου να φύγουμε"

Δεν το πιστεύω οτι αύριο θα αντιμετωπίσω τον Σταύρο...δεν ξέρω αν εχω την δύναμη να το κανω αλλα πρεπει να παλέψω για να τα καταφέρω...έφτιαξα μια βαλιτσα με τα πραγματα μου και οταν ειπα στον Διονύση οτι ειμαι έτοιμη ξεκινήσαμε για το αεροδρομιο...στο ταξιδι ο Διονθσης μου έδωσε περισσότερες πληροφορίες για την απάτη του Σταύρου και μου έδειξε πως πρεπει να φέρθω απεναντι του...οταν φτάσαμε Αθηνα ενας οδηγος του Διονθση μας πηρε απο το αεροδρόμιο και μας πήγε σε ενα πανάκριβο ξενοδοχείο...ο Διονύσης συνενοηθηκε για τα δωμάτια και ανεβηκαμε στον έβδομο όροφο...

Δ-"Παρε τα κλειδιά σου θα ειμαι στο διπλανό δωματιο για οτι χρειαστείς"

Ε-"Σε ευχαριστω τα λέμε αργότερα"

Μπαίνω στα δωματιο και βγαζω τα παπούτσια μου...πέφτω με δύναμη πανω στο κρεβατι...δεν τον καταλαβαίνω τον Διονύση δείχνει οτι ενδιαφέρεται πολυ για μενα αλλα ειναι απόμακρος...δεν ξέρω αλλα νιωθω περίεργα...η ασφάλεια που μου δινει...η δύναμη που εχει...το οτι δεν με βλεπει μονο για ενα κρεβατι...δεν ξέρω αλλα...νιωθω οτι τον ερωτεύομαι....

Εμεινε μια μερα για την συνάντηση της με τον Σταυρο...
Περιμενω τα σχολια σας :)
Ψηφίστε παρακαλώ !!!!
Φτάνει η ωρα της εκδίκησης :)
Καληνυχτα :*

...ΈΛΞΗ...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora