Akkun..skoczył...Dlaczego...dlaczego to wszystko musiało się tak poukładać? Jak jeden człowiek może doprowadzić do tylu złych rzeczy.
-Kisaki! Kurwa to wszystko twoja wina!
-Uspokój się Takemichi. - Naoto położył mi rękę na ramieniu i podał gorącą herbatę. - Rozumiem twój żal, ale możemy temu wszystkiemu zapobiec.
Tak to prawda. Naoto był na początku na mnie zły, że tak szybko wróciłem, ledwo zdążyłem wejść w kontakt z Mikeyem. Uratował mnie podczas walki z Kiyomasą i spędziliśmy razem popołudnie. Wściekł się, gdy zasugerowałem, że on i Draken nie są złymi ludźmi i mają swoje ideały.
-Twój kolega mówił o uratowaniu Drakena. Pogrzebałem na szybko, Ken Ryuguji zmarł 3 sierpnia w wyniku walki z innym gangiem, pisano o tym w gazetach.
-Czyli trzeba zapobiec tej walce...znasz jakieś szczegóły dlaczego doszło do tego?
-Mogę poszukać, ale to zajmie trochę czasu...
-Nie mogę siedzieć tu bezczynnie!
-Uspokój się...na dostęp do archiwów muszę trochę poczekać, pewnych rzeczy nie przeskoczę, ale starszy kolega z pracy wspomniał mi o czymś ciekawym, gdy zobaczył, że czytam o tamtym dniu, więc mam trop.
Policja w tamtym czasie bardzo mocno obserwowała poczynania gangów motocyklowych, ponoć to wtedy zaczęto na większą skalę z nimi walczyć. Kolega z pracy Naoto rozpracowywał wtedy grupę zwaną Moebius. Powiedział, że to w walce z nimi zmarł Draken. Naoto nie mógł go wypytywać o szczegóły, żeby nie nabrał podejrzeń, ale wspomniał o paskudnym incydencie z ich udziałem.
-Ponoć młoda dziewczyna została zgwałcona przez ich przywódcę, na jakiś miesiąc przed jego śmiercią, a była w związku z jednym z członków Toman, Harukim Hayashidą chłopak stracił też w tym ataku rodziców.
-Czyli to może być początek!
-Może, to narazie jedyne co mamy...sam też pamiętam ten incydent. Ojciec wrzeszczał na siostrę, gdy późno wracała do domu bojąc się, że też tak skończy. "Pamiętasz 17 czerwca!?" Jeszcze jak była dorosła wyrzucał jej to, gdy za późno wracała. To data tego ataku na tą dziewczynę.
-Mam więc niecałe 3 tygodnie, znajdź co możesz w tym czasie o Moebiusie, ja spróbuję znaleźć tego Hayashidę i ostrzec go przed atakiem.
CZYTASZ
Szukając swego miejsca - Keisuke Baji x OC
FanfictionBaji jest trudny w kontakcie, nigdy nie wiadomo, co przyjdzie mu do głowy i kiedy wybuchnie. Podobny chaos był też kiedyś częścią, życia pewnej dziewczyny, która jednak dawno zawróciła z tej ścieżki. Jedak jedno przypadkowe spotkanie wystarczy, by z...