İyi okumalar👾
Yazardan~
Olan onca şeyden sonra -uğurböceği ve karakedi'nin güçlerini kaybetmesi- beceriksiz kahramanlar soluğu Louvre Müzesinde almışlardı. Uğurböceği'nin hâlâ sağlıklı düşünebiliyor olması onlar için bir umut doğuruyordu. Karakedi'nin yol boyunca korkaklığı Uğurböceğini bıktırırken sonunda içeriye girdikleri müzeyle rahat bir nefes aldı.
Uğurböceği'nin planı vardı o planda Nathanieli kullanarak Reverser'in dikkatini çekmekti. Bu durumda Marinetteyi de kullanabilirdi fakat Marinette kendisi olduğu için geriye sadece Nath kalıyordu.
Sonunda buldukları çocukla Uğurböceği ve Karakedi hızlıca odaya daldı.
"Nathaniel, sana ihtiyacımız var!" tabii cümlesi biter bitmez sakarlığı kendini tekrar gösterip dengesini kaybetti bununla beraber Karakediyle yeri boylaması uzun sürmedi. Uğurböceği ve Karakedi Alix'in yardımıyla ayağa kalkarken hızlıca konuyu anlatmaya başladılar.
O sırada Reverser'in sebeb olduğu çöplerin dünyaya düşmesine çok az kalmıştı. Başkanla beraber Paris kulesinde dolanan Reverser'in tek isteği yaşadığı duyguları Nathaniel ve Marinetteye yaşatmaktı.
Çok geçmeden Paris kulesine varan dörtlüyü gökyüzündeki yıldızlar karşıladı. Bunu farkeden Alix, "Çok garip, yıldızlar erken çıkmış." diye ortaya laf attı.
"Onlar yıldız değil Başkan burjuva'nın ayarladığı çöpler!" Uğurböceği'nin korku dolu sesi diğer ikiliyi gererken Karakedi taksiciye söylenip arkadaşlarının yanına geçti. Korkudan titreme sırası ona geçmişti.
Uğurböceği işine yarayacağını düşünüp yoyosunu salladı.
"Şanslı Tılsım!" hızla kafasına düşen bambu demetiyle Uğurböceği birkaç adım sarsakladı. Görüşünü kullanıp etrafa baktığı zaman ise kafasında canlanan planı arkadaşlarına anlatmaya başladı.
Planda hem fikir olan üçlüyü red eden tek kişi Korkan Kediydi. Güçleri olmadan çok çekinilmez olduğunu düşünen Uğurböceği elindeki trafik konisi ile Reverser'in dikkatini çekmeye çalıştı.
Reverser'in dikkatini çekince Karakedi ve Başkan Burjuvayı takas etmek için anlaşma yapmaya çalıştı. Pek ala bunu beğenmeyen Reverser takasa Nathanieli da katınca kabul etmek zorunda kaldı. Çok yaklaşmıştı. Sonunda Nathanielden intikam alacaktı içten içe bunu istemese de Hawk Mothun kontrolü altındayken kukladan farksızdı.
Reverser asansörün yukarı çıkmasını beklerken Nathaniel asansörün içinde Karakedi'nin uçacağı uçurtmayı ayarlamakla meşguldü. Her şey bittiğinde Marc ile konuşmayı çok istiyordu. Utangaç çocukla pek samimiyeti olmamasına rağmen onu cok özlemişti. İçindeki bu anlamlandıramadığı duyguları şimdilik bir kenara atıp yaptığı uçurtmaya odaklandı. Son birkaç dokunuş ve hazırdı.
Asansör kapısı açılır açılmaz Reverser gördüğü manzara karşısında afallamadan edememişti. Onun bu duraksamasını fırsat bilen Nathaniel, "Karakedi şimdi." diye bağırıp komutu verdi.
Karakedi kendini bırakıp süzülürken aşağıda yoyoyu tutan Alix ona yön veriyordu. çok geçmeden Reverser'in kaykayının altına geçince Uğurböceği, "Karakedi şimdi!" diye bağırdı. Karakedi'nin kedikilysm'in (bu nasil yazılıyo aq) sayesinde Reverser bozguna uğramıştı.
Hawk Moth etkisinden çıkan Marc son hızla aşağı düşerken güçlerine tekrar kavuşan Karakedi bir çırpıda küçük bedeni kolları arasına aldı. Güvenle aşağı indiklerinde Uğurböceği de her şeyi normale çevirmek için kelebeği yakaladı. Her şey bittiğinde ise asansörden inen Nathaniel koşarak lacivert saçlı çocuğu kendisine çekip sarıldı.
Utanç ve pişmanlık Marc'ın etrafını sarmışken ağlamamak için kendini sıktı. Bunu belli etmemek amacıyla kafasını ona sarılan çocuğun boynuna gömüp kendini sakladı. Sarmaş dolaş ikili orda kaç dakika durdu ikiside bilmiyordu. Tek bildikleri sarılmayı bıraktıkların da yalnız olduklarıydı.
Göz göze gelen ikili birbirlerini seyire dalmışken Nathaniel bu bir çift yeşilden gözlerini bir daha ayırmamayı planlıyordu.
•••
abi ben izlemeyeli mucizede neler olmus neler ben simdi her seyi eklemek isterken karman corman bisiler yapcam kesin akdheiwkwoke
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize | Marcaniel/Lukadrien | Fanfic
FanfictionMarcaniel işte Lukadrien de var öyle işte bisiler daha var oyleli iste