Luka~
Yatağımda öylece uzanmış tatlı Adrien'ım için yazmaya çalıştığım şarkıyı düşünüyordum. Henüz birkaç ay önce başlamış olduğum şarkımın hikayesi tamamen Adrien'a olan aşkımla dolup taşıyordu. Yakın bir zamanda Adrien'a, ona olan hislerimi açıklayacaktım ama bunu bir şarkıyla anlatmak istiyordum.
Kelimelerle aram çok iyidir. Asosyal bir çocuk değildim fakat söz konusu Adrien olunca önünde saçmalamaktan başka bir şey yapamıyordum. Benden sıkılmasın diye sürekli konu açıp onuda konuşturmaya çalışıyordum ama olay ona olan sevgime geldiğinde dilim düğümleniyordu resmen.
O yüzden bu şarkıdan çok umutluydum.
Adrien ile annemin akumalandığı gün, teknemizde tanışmıştık. Onu gördüğüm ilk zaman değildi bu. Model olmasından dolayı ara ara reklamlarda ve sokak panolarında çokça görüp hayran kalmışlığım olmuştu. Ayrıca aynı okula gitmemizde vardı tabii.
Onu okulda sıkça görüp bir nevi röntgenci gibi dikizlediğim zamanlar vardı. Ne kadar bu yaptığımın doğru bir davranış olmadığını bilsemde Adrien'ın aurasına dayanamıyordum. Bence buna kimse dayanamıyordu. Şimdi bu düşünce ile biraz kıskançlık damarım kabarsada kendime hakim olmaya çalıştım.
Adrien ile resmi olarak tanıştığımız gün platonik olduğumu kabullendiğim günlerdeydi. Onunla karşılaştığımda resmen ne yapacağımı şaşırmış kalmıştım. Gün sonunda annemin akumadan kurtulmasıyla küçük bir parti yapmıştık. Adrien bize o gün piyanosu ile küçük bir gösteri yapınca gaza gelip onu grubumuza davet etmiştim.
Bu sayede onunla daha fazla vakit geçirebilecektim.
İç çekip kafamdaki düşünceleri bir kenara ayırdım. Hâlâ yatakta yatarken yüzümün üzerine örttüğüm beste defterimi kenara bıraktım. Resmen tıkanmıştım. Kafamın içinde ilham namına bir şeyler bulamıyordum. Gerçi benim asıl ilham kaynağım Adrien idi. Benim acilen Adrien'ı görmem lazımdı. Komidinin üzerindeki telefonumu alıp mesaj uygulamasına girdim. Parmağımı kişilerde gezdirip Marc'ı görmemle sohbete girdim.
Luka: Çok kötüyüm.
Benim acil 10 doz Adrien almam lazım.
Marc: Şu işe bak,
Bende tam Adrienlerin yanında oturup sohbet ediyordum.
Burda olmamana ne kadar üzüldüm anlatamam. 😸
Luka: Ne demek Adrien'in yanındayım?
Marc!
Bana onun fotoğrafını yolla yoksa Adriensizlikten ölüp gideceğim.
Marc: Abartma Luka. 🙄
Bugün çok hoş bir sweat giymiş.
Herkes dönüp dönüp bakıyor resmen.
(Görüldü)
Hahaha, aman Luka ekranda dondun kaldın.
Luka: Nerde oturuyorsunuz?
Marc: İnanamıyorum Luka okula mı geleceksin?
Sahi sen bugün derslerini bilerek asmadın mı?
Luka: Canım aniden okula gelmek istedi inanır mısın?
10 dakikaya çıkıyorum.
Geldiğim zaman senin şu kızıl uyuzuda biraz sinirlendirmek istiyorum.
(Görüldü)
Marc: LUKAA!
SAÇMA HAREKETLER YAPMA LÜTFEN!
KİME DİYORUM?
LUKAA!?
Of Luka! Tanrıya yemin ederim ki yanlış bir şey yaparsan, seni pişman ederim!
(İletildi)
Marc'ın mesajlarini bildirim panelinden okuyup kahkaha attım. Küçük kuşun böyle şeyler yapmayacağını biliyordum o yüzden onu sinir etmek daha bi' eğlenceli oluyordu.
Bugün ki iğrenç dersler yüzünden okula gidesim hiç yoktu fakat şu an hızlıca hazırlanıp okula gitmek istiyordum. Bunun tek sebebi ise Adrienden başkası değildi.
Marc'a 10 dakika dememe rağmen 5 dakikada hızlıca hazırlanıp, gitar çantamı sırtlayıp çokta uzak olmayan okul yolumu yürümeye başladım.
Heyecandan kalbimin atışları hızlanırken bu his rahatsız etmekten çok uzak hissettiriyordu. Daha dün buluşmamıza rağmen içimdeki özlem giderek artarken 15 dakikalık yolu neredeyse 10 dakikada gelmiştim. Onu görecek olmamın sevinci ile yüzüme etkileyici olduğunu düşündüğüm gülüşümü takınıp okul bahçesine girdim.
•••
bu bolumde Lukaskimin hisslerini gormus oldukk sarki olayini bayadir dusunuyordum ama aklimdaki sey adriene uyucak mi bilmiyorum neyse bakicaz ona
bolumde kisa olmus ama yazidigim butun bolumler kisa neyss😵😵
askadaslar olmedim ama yasiyoda degilim valla yuz yilda bi bolum atiyorum ozur dilerim sjsksjqlqmao size bol bol cicekler🌸🪷💐🌷⚘️🌺🌻🌼
eskiden millete sallardim bu ne aq haftada bi bolum atiyo bes dk zaman bulamiyor mu yazmaya diye simdi anliyorum onlari 😞😞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize | Marcaniel/Lukadrien | Fanfic
FanfictionMarcaniel işte Lukadrien de var öyle işte bisiler daha var oyleli iste