Pov Patryk:
Wstałem dziś wcześniej niż zwykle bo około 8 dlatego, że nie mogłem spać, podniosłem się z łóżka i pokierowałem się do łazienki, wziąłem prysznic i umyłem zęby, gdy wychodziłem na swojej drodze spotkałem Wike. Wiedziałem, że ona zawsze wstaję wcześnie ale nie że aż tak.
- Hej, mogę przejść? - zapytała cicho.
- Tak już, przepraszam - powiedziałem jeszcze zachrypniętym głosem i momentalnie się przesunąłem aby mogła wejść do łazienki. Stałem tam tak jeszcze i przypomniałem sobie, że mam aktualnie założone tylko spodenki więc wróciłem do pokoju i się ubrałem.
~~~~
Nagrywaliśmy dziś dom strachów! Ja się takich rzeczy boję, więc nie byłem zadowolony z tego, że w sumie jestem zmuszony do pójścia tam. Szliśmy już przez Kraków i dotarliśmy na miejsce. Bardzo, bardzo, bardzo się bałem, bo nigdy nie oglądałem żadnych filmów związanych z tym więc nie wiem z czym to się je. Pani w recepcji wytłumaczyła nam zasady i weszliśmy do pierwszego pomieszczenia. W nim było w miarę spokojnie więc zrobiłem się trochę pewniejszy siebie. Przeszliśmy już przez kolejne kilka i zaczęło się. Gdy byliśmy w połowie zostaliśmy przestraszeni bardzo z zaskoczenia i odruchowo złapałem kogoś za rękę. Była to kobieca ręka. Spojrzałem w dół i zobaczyłem tam...
Pov Wika:
Byliśmy w kolejnym pomieszczeniu domu strachów. Bałam się bardzo. Najgorsza była ta myśl z tyłu głowy, że aktorzy mogą zrobić z nami wszystko, bo wyraziliśmy na to zgodę, czego teraz żałuję. Z moich rozmyśleń wyrwał mnie jeden z aktorów z paralizatorem! Bardzo się przeraziłam. Poczułam w swojej ręce dotyk. Znajomy mi dotyk. To był Patryk. Spojrzałam w górę, mężczyzna patrzył na mnie przerażony ale nie wiem czy dlatego, że to akurat mnie złapał za rękę, czy przez klauna. Złapałam go mocniej i trochę się w niego wtuliłam. Czułam, że się trochę uspokoił i w tym ja też. Gdy był już czas iść dalej, jeszcze mocniej przycisnęłam się do jego ciała i weszliśmy we dwoje do sali z wanną. Wyszła z niej osoba. Krzyknęłam i odwróciłam się w stronę torsu Patryka.
Pov Patryk:
Wika nie odepchnęła mnie, a przytuliła jeszcze mocniej! Bardzo się przez to cieszyłem. Objąłem dziewczynę i szliśmy dalej razem. W jednym z pomieszczeń była wanna i jakaś osoba. Wika przytuliła się do mojego torsu. Schowałem głowę w jej ramię. Nie wiem czemu, ale bałem się, że coś jej się stanie. To był już na szczęście ostatni pokój. Oderwałem się od dziewczyny i wybiegłem z nią stamtąd za rękę. Szczerze mówiąc to właśnie ten moment nas do siebie zbliżył. Bardzo zbliżył.
~~~~
Od tamtego dnia minęły trzy tygodnie. Miałem z Wiką najlepszy kontakt z całego Genzie. Spędzaliśmy każdą wolną chwilę razem śmiejąc się i rozmawiając. Dziś miała odbyć się moja impreza urodzinowa. Ogarnąłem się i wyszedłem z pokoju. Na dole zastałem tylko świeżego. Usiadłem obok chłopaka i włączyłem telefon.
- Podoba ci się? - wypalił.
- Słucham? - nie powiem, zdziwiłem się na jego słowa. Popatrzyłem w jego stronę, on się tylko uśmiechnął i kontynuował.
- Wiktoria ci się podoba? - zapytał już pewniej.
- Nie, nie no co ty. To tylko przyjaciółka - użyłem przekonującego tonu. Chyba nie zadziałał.
- Patryk to widać, nie wygłupiaj się - zaśmiał się świeży.
- No dobra. Więc tak, Wika mi się podoba - wyznałem już zgodnie z prawdą.
Nawet nie zauważyłem, że dziewczyna była już w połowie schodów. Zawróciła i pobiegła do pokoju. Wstałem i pobiegłem za nią. Poszedłem do jej pokoju i zastałem ją na łóżku w widocznym szoku.
- Wika.. - nie dokończyłem bo kobieta mi przerwała.
- Podobam ci się? - powiedziała pewnie.
- Posłuchaj... - znowu nie było dane mi dokończyć.
- Kochasz mnie? - spytała ciszej, podszedłem do niej i usiadłem na rogu łóżka. Usiadła obok mnie i złapała mnie za rękę.
- Kochasz mnie? - powtórzyła.
Pokiwałem głową na tak. Przytuliłem się do dziewczyny i wstałem. Złapałem ją za rękę. Przyjęła ją, wstała i zeszliśmy na dół na nagrywki. To był duży przełom w naszej relacji.
~~~~
Kolejny rozdział za mną!! Mam nadzieję, że się spodoba. Piszcie koniecznie wszelkie uwagi które macie! Miłego dnia/wieczoru! 💕
CZYTASZ
- Przepraszam - Wika x Patryk -
Fiksi PenggemarWiktoria Bochnak i Patryk Baran to uczestnicy nowego projektu Genzie. Już na początku mieli się ku sobie, ale czy między nimi do czegoś dojdzie? Czy pozwolą sobie na uczucia? ⭐️#2 mortalcio!! - 19 lipca 2023 ⭐️#6 patrykbaran!! - 5 maj 2024