hii!! iyi okumalar!!
***
Sabah olduğunda Hyunjin hissettiği baş ağrısıyla yüzünü buruşturarak kalktı. Yüzünü ovalayıp etrafa baktı bir süre. Sonra aklına gece ağladığı ve uyuyakaldığı geldi. Hızlıca yataktan kalkıp oturma odasına gitti.
"Chan?"
Etrafa bakıp evde olmadığını fark edince su içmek için mutfağa gitti. Demek ki gece kalmamıştı. Kendine bir bardak su doldurup tezgaha yaslanarak içmeye başladı. O sırada buzdolabına asılı kağıt parçasını gördü.
Günaydın! Eminim baş ağrısıyla kalktın ve ben kahvaltını geçiştireceğini bildiğim için sana soğuk sandviç hazırladım onu hemen yiyip ağrı kesicini içmelisin!! ayrıca bana bir günaydın mesajı atsan fena olmaz tamamen sana kalmış..
ChanTatlıydı, çok fazla..
Hyunjin gülümseyerek okuduğu notu kenara koyup dolabı açtı. Gamzelinin hazırladığı sandviçi alıp yemeye başladı. Sonra aklına gelen şeyle telefonunu içerden alıp geldi ve sandviçi ile bir fotoğraf çekip uygulamaya girdi.
Hyunjin:
Günaydınn
Sandviç için teşekkür ederim ellerine sağlıkk çok güzel olmuşChan:
Birden habersiz atılır mı öyle güzelim ya|
Beğenmene sevindim
Onu bitirip ağrı kesicini içmeyi unutmaaHyunjin:
Tamammm
Sen kahvaltını yaptın mı 🤨Chan:
Yaptım merak etme :)Hyunjin telefonu kenara bırakıp sandviçini su yardımı ile bitirdi ve ağrı kesicisini içti. Etrafı toparladıktan sonra hazırlanıp evden çıktı. Ders çalışmak için her zaman gittiği kafeye gidecekti. Müzik dinleye dinleye vardığı kafede kendine sessiz bir yer bulup oturdu. Ardından kitaplarını çıkartıp derin bir nefes aldı.
"Aklımızdan Chan'ı uzak tutup ders çalışma vakti Hyunjin.."
***
Havanın karardığını fark etmesi ile elindeki kalemi masaya bıraktı ve boynunu esnetip kendine gelmeye çalıştı. Aklını Chan'dan uzak tutup çalışmayı başarmıştı, kendini ödüllendirmeliydi.
Bir süre boş boş önünde açık olan kitabına baktıktan sonra son bir sayfasını da bitirmek için kalemi eline tekrar aldı. Son sayfanın da özetini çıkaracak sonra da eve gidecekti.
Tam odaklanmış son kelimelerini yazarken aniden yanağından öpülmesi ile şokla kafasını kaldırdı. Chan gamzesini belli edecek şekilde gülümseyerek ona bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dalliance, hyunchan
Fanfiction2 senelik mutlu(!) bir ilişkisi olan Hyunjin'in okulda gördüğü gamzeli ile kafası karışır. 060322- slow update