1. Bölüm

147 7 9
                                    

"Bilmem ne diyorum?"

"ya olm ben bıktım su hyunjinden sen bıkmadın ya"

Yine koridordan geçerken omuz atmıştı.Ama alıştım ya iki yıldır boyle,yani hyunjin bu okula naklini aldirdigindan beri.

"Off boşver jisung sınıfa gidelim"

"Bisvir jising gil sinifi gidilim"

Gülüşerek dolaptan kitaplarimizi alıp sınıfa doğru ilerlemeye başlamıştık.Her yanda kavga eden insanlar vardı artık alışık olduğumuz için hocalar bile artık bişey demiyodu.

"Hey çilli bey,brownie yaptın mi?"

Karşıdan bağıran yeonjunu görünce birazcık da olsa tebessüm etmiştim.

"Hayır dün ki proje ile uğraştim yarın yaparım"

"Pekii"

Okuldaki lakabim çilli bey olduğu için yeonjunun bagirmasiyla herkes bize bakmıştı ama artık umursamıyodum.

"Haftaya festival varmış duydun mu?"

"Ne festivali"

"İlkbahar festivali yapıyomus hocalar"

"Katıliriz en azından bir günde olsa okuldan kurtulmuş olurum"

"Hı guyss"

Omzumda hissettigim kol ve söylenilen cümleden gelenin jeongin olduğunu anlamıştım.

"Hayvan misin acaba ya boynumu kırdın"

"Off seungmini goren var mı?"

"Bugün erken geleceğini söyledi labarotuvar da işi varmış bı bak oraya"

"Labarotuvar da napiyo lan"

"Bilmiyorum kulüp başkanı ya belki işi vardır"

Yanımızdan ayrılan jeongine bakıp gülmüştük.En sonunda kapısına dayandigimiz sınıfa girmistik,tabi yine ve yine hyunjin ile göz göze gelmiştim.

Çantamı Jisungun oturduğu sıranın yanına koyup oturmuştum.Hem formamin kravatını düzeltiyodum hemde Hyunjinin olduğu tarafa bakıyodum.

Yine arkadaşlari ile sırasının orda otutuyodu.Minho,chan,changbin ve hyunjin.

Minhodan pek nefret etmiyodum çünkü tatlı biri gibiydi.Jisung Minhodan hoşlanıyodu lisenin başından beri

Takıntılı çocuk ya.

Yan sirama oturan soobin ile irkildim ve oraya doğru baktım.

"Noldu amk yüzüne"

"Ya chan dövdü amk"

"Sebep?"

"Ya biz seungminle aynı kulüp de olduğumuz için bu sabah labarotuvarda gülüşüyoduk sonra Chan bizi görmus labarotuvardan çıktığım gibi çekti beni kenara"

"Olm onun ne alakası varmış ki seungminle"

"Bizde bilmiyoruz işte"

Karşıdan gelen Kai ve Taehyun gorunce sinirli olduklarını anlamıştım.

Electric GuitarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin