bazı sevinçler kalp kirabilir
"Hadi be Felix çıksana odadan" Jisungun sesini tekrardan duyduktan sonra kalkıp iç çekmiştim.
Sabah gelen davetsiz misafir ile kendimi odaya kilitlemis ve hiçkira hıçkıra ağlamaya başlamıştım.Ne diye gelmisti yani.
Assagi katta o ikisinin birbirlerine olan samimiyetine bir süre olsun dayanmaya çalışmıştım ama nafile,canım cidden çok yanıyodu.
Kapıyı açmak için zelzele gibi titreyen ellerimle kapı kilidine yoneldim.
"Sonunda be yongbok,iyi misin?"
"Nasıl iyi olmamı bekliyosun jisung,assagida yeji orospusu ile bir birlerine pasta yedirirken ben de gülerek dans mı ediyim karşılarında bunu mu istiyosun?" titreyen ve hafif yüksek çıkan sesimle jisunga bakıyodum.Beni anladığını ve güçlü durmami istediğini biliyorum ama yapamıyorum işte.
Kendisi minhoyu telefonla gülerek konuşurken görse sinir krizlerine giriyo ama bişey demiyoruz.
"Tamam anlıyorum,eski sevgilin daha doğrusu sende çok büyük bir güven eksikliği bırakan eski sevgilinle bir türlü atlatamadigin lise platonigin şuan çok yakın ama ikisi ile de hiç yakın değilsin neden kafana takiyosun.Ikiside geçmişte kaldı." garip garip el hareketleri ile anlatmasının ardından kapının orda bir hareketlilik gördüm.
Ne zaman geldigini görmediğim Changbin kapıya dayanmış jisungu onaylıyodu.
"Yanliz kalmak istiyorum." bıkkın bir ses tonu ile söylediğim şeyi jisung onaylayıp yanımdan ayrilmisti.
Cidden şunu öğrenmiştim son zamanlarda bazı sevinçler kalp kirabilir.
•••
Ağlamayı bırakıp bilgisayarda kalan işlerimi halletmeye çalışıyodum.
Gözlerim yorulmasin diye taktigim dinlenrici gözlük daha çok canımı yakmaya başlamıştı ve bu yüzden de gidip soğuk bir duş almaya karar verdim.
Odadan çıkmayali belki 2 saati belkide 5 saati geçmişti.Hava kararmıştı ve assagidan sesler gelmiyodu.
Ya sessiz seks partisi yapıyolardi yada herkes odalarına dağılmıştı.
Içime bir kuşku düştüğü için çok kısa süreliğine odadan çıkmaya karar verdim ama sadece assagiya bakmak için.
Odadan çıkıp merdivenlerin oraya sessiz adımlar ile gitmeye başladım.Kafami eğip merdivenlerin oradan bakmaya çalışmıştim.
Ilk başta salonda kimseyi görmemiştim ama tam gidicekken fısıltı sesleri kulağımı sardı.
Iki kişi salonda fısıltı ile konusuyodu,ama neden fısıltı ile?
Birazcık daha ileri gidip daha yakından bakmaya çalışmıştim,gördüklerim karşısında şok olmasam da yinede gözlerim dolmuştu.
Yeji ve Hyunjin koltukta büyük ihtimalle flört ederek konuşuyolardi.Bir birlerine sarılmış bir pozisyondalardi.
Daha fazla dikkat çekmemek için oradan ayrıldım ama sanki ruhum ordaymis gibi hissediyodum.
Kesinlikle soğuk bir dustan sonra uyumam lazımdı çünkü daha fazla ağlamam gözlerim için hiç sağlıklı olmicakti.
Odaya girdiğimde kapıyı hemen arkamdan kapatıp koşar adimlar ile banyoya kapatmıştım kendimi.
Aynadaki yüzüme buluşunca çoktan kızarmış olan yanaklarım ve gözlerim ile buluştum.Irislerim dağılmış,bu dagilmadan dolayı dalgalı görünen sarı saçlarıma kaydı.
Cidden fazlasıyla bir erkek için dekorasyona girmiş biri gibi görünüyodum.
Hemen üstümde ne varsa çıkarıp kendimi soğuk suyun altina bırakmıştım.
Cidden rahatlamaya ihtiyacim vardı.
•••
Banyodan çıktıktan sonra saçlarımı kurutma ihtiyaci duymayıp üstüme bol civcivli mavi pijamalarımı giymiştim.
Bu pijamalarim gerçekten çok rahattı.Odanin ışığını kapatip ayın odayi aydınlatmasına izin verdim.
Hiç uyumak istemiyodum ama kendimi ancak bu durumdan uyuyarak kurtarırmisim gibi geliyodu.
Yatağa girip bir o tarafa bir bu tarafa dönmüştüm ama ne uyuyabilmistim ne de uyuma raddesine gelmiştim.
Aklımda hep o görüntüler vardı ve bunu düşünmek sinirimi bozuyodu.Jisungunda dediği gibi eskide kaldı onlar,unutmam lazım.
En son cam tarafının oraya doğru döndüğümde kapının açılma sesini duymuştum.
Hyunjinin veya Jisungun geldigini düşünüp uyuma taklidi yapmıştım.
Ama fark ettim ki odaya bir değil iki kişi girmişti ve bu iki kişinin kimler olduğunu anlamıştım tabi.
Hiç oralı olmayarak sessizce yorganın altından telefonumu almıştım ve ses kayıt programından çıkan sesleri kayıt almıştım.
Çünkü bu ileride hyunjin ile olan herhangi bir kavgamizda ise yarayabilirdi.
Tekrar eski pozisyonuma geçip uyumaya çalıştım ama o gelen vıcık vıcık sesler gözlerimin tekrar dolmasına,midemin iğrenç bir sekilde kasılmasına sebep oluyodu.
Şuan sadece uyumaya odaklanmam lazımdı çünkü daha fazla ağlamak istemiyodum.
___________________________
Buyuk bir hastalık sürecinden geçtiğim için bölüm atamadım o yüzden bununla idare edin tekrardan düzenli bölüm atmaya çalisicam.Yorum yapmayı ve oy kullanmayi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Electric Guitar
RomansaLisede felixin gay olduğunu tüm okula yayan gizli gay hyunjin yıllar sonra kurdukları bir müzik grubunda Felix ile karşılaşır -Not:Aşşşırı büyük yazma isteksizliğinden dolayı ara verildi geri dönüş bilinmiyo.-