10. Bölüm

40 6 0
                                    

"Bana cidden güveniyo musun?"

"Chan yemin ediyorum sıkıldim"

"Ya napiyim yani ne yapıyım"

"Ya lunaparka falan gidelim hem ben degil kesin herkes istiyo"

Bu evde 2. haftami dolduracaktım resmen ve işlerimiz çok yoğundu,yemeden içmeden çalışıyoduk resmen ve ben bir sahnede yer alacağımızı daha yeni öğrenmiştim.

Bizimle beraber 5 tane daha grupla bir yarışa girecektik ve eğer yarışmayi kazanabilirsek büyük bir şirket ile iş birliği yapabilme şansına sahip olacaktık.

Sahneye çıkmamiza 1 hafta kalmıştı ve biz sabah akşam çalıştığımız için jisung artık isyan etmişti.

"Aslında Jisung birazcik haklı,bir gün de olsa tatil yapalım kendimize ne dersin?"

Minho jisungu savunduğunda yanımda bana sokulmuş olan jisungun tebessüm ettiğini hissedebiliyodum,jisung hâlâ lisedeki gibi Minhodan hoslaniyodu.

Enayi işte.

Ve çok değişik bir şey öğrenmiştim,seung Chan dan hoşlanıyodu.Bide bize diyodu aşk diye bir şey yoktur diye,ay götüm gerizekali.

"Ben yukarı çıkıyorum arkadaşlar ne belirlediyseniz gruptan yazarsınız"

Belirli işlerim olduğu için yukarı çıkmak için konuşarak koltuktan kalkıp merdivenlere doğru yönelmiştim.

"Pekii görüşürüz yongbokk!"

Changbinin sesini duyduğumda gülerek o tarafa doğru bakmıştım.Cidden burda çok mutluydum ve ayrılma gibi bir düşüncem yoktu.

Deneme surecim geçmişti ve ben o sözleşmeyi imzalamıştim,hem eve de baya alışmıştım.

Bunları düşünerek merdivenlerden odanın önünde olan hafif çıkıntılı yeri unutup dusucekken bir anda biri tarafından cekildigimi hissetmiştim.

Gözümü açtığımda sadece siyah geniş bir göğüs ve hyunjin?Hyunjin mi?

"T-tesekkur ederim"

Hemen çekilmeye çalışılırken tekrar dengemi kaybediyodum ama bu sefer tutma gayretinde bulunmamış sadece yanımdan yürüyüp odaya girmişti.

"Şerefsiz herif"

"Hiç ağzına yakismiyo çilli bebeğim"

Su çilli bebeğim demesi varya of ya.

"Kes sesini"

Hemen ayağa kalkıp bende pesinden odaya girmiştim.

"Sence gitsek mi Lunaparka"

Bir andan bilgisayarimi almaya çalışıyor bir yandan da konusuyodum.

"Bilmem bence tatil için o kadar güzel bir yer değil yani sahil falan da olabilirdi"

"Mantikliymis"

"Eteklerin güzelmiş"

Öksürük krizine girmem için bir sebepti bu ve öylede olmuştu.

Electric GuitarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin