6. Bölüm

50 7 1
                                    

"Ama..siz nasıl?!"

Kore'ye ilk adım attığımda sanki herşey çok güzel gidicekmis gibi bir his vardı.Eski hattımi,burdaki evimde birakmistim ve o hattı tekrar takmayı düşünüyodum.

Herşeyi bosverip yeni bir hayat,yeni bir sayfa açmak istiyodum.

"Yeonjun?"

"Efendim yongbok"

"Benimle beraber yaşar mısın?"

"Ama"

"Istemezsen zorlamam sadece bir ev arkadaşım olsun istedim"

"Çok isterdim Felix ama,ailemin buna iyi bir gözle bakacağını sanmıyorum"

"Pekii,üzme kendini"

Evimin önüne geldigimde yeonjun ile yollarımızı ayırmıştık.

Evin önünde biraz oyalandiktan sonra eve girmiştim.Hersey en son bıraktığım gibiydi.Kirdigim vazo,yere düşen tablolar,kapisi açık birakilmis mutfak,dağılmış yastıklar..

5 Yıl önce

"ISTEMIYORUM JISUNG,HICBIRSEY ISTEMIYORUM.ISTEDIGIM TEK BIR SEY VAR PILIMI PIRTIMI TOPLAYIP BIR AN ONCE BURDAN SIKTIR OLUP GITMEK"

"Felix bi sakin ol nolur bak,şuan çok sinirli ve kirginsin ama kendine gelmen lazım"

"Seungmin haklı Felix"

"HAKLI FALAN DEGIL AMINA KOYIM YA HAYATIMDA YILLAR SONRA ILK DEFA BIRINE GUVENMISIM VE O DA BANA YAPTI YAPACAGINI HEMDE ESKI SEVGILIM YEJI ILE"

"Felix yapma böyle bir yerine bir şey olacak"

"SUS JEONGIN SUS.SIKTIRIN GIDIN EVIMDEN"

"Felix nolur sakin ol kardeşim bak yapma böyle"

"Jisung,nolur gidin"

"Hayır,ya kendine zarar verirsen?Sence seni burda böyle birakabilir miyiz?!"

"JEONGIN,JISUNG VE SEUNGMIN SIZE EVDEN CIKIN DEDIM YOKSA SIZE ZARAR GELICEK"

"Felix kendine gel"

Sakin olmaya çalışıyodum bu yüzden sinirimi etraftan aliyodum.Yerde çökmüş ve dizlerimi göğsüme çekmiştim.

Canim yaniyodu,o videoyu gördükten sonra çok canım yanıyodu.

"Jeongin tamam,sadece bahcede beklememiz lazım"

Ben sadece saçlarımı cekistiriyodum ve bağırıyodum,artık etraftaki sesleri bile duyamıyodum.

Şimdiki Zaman

O duvarda çöküp saçlarimi yolusumu ve ondan sonraki sabah bir valiz ve büyük bir sırt çantası ile havalimanına gittiğimi hatırlıyorum.

O gün,bilinmeyen bir numaradan video almıştım.Videoda hyunjin ve yeji.. neyse.

Videoyu izlerken arkadaşlarım yanımdaydı.Hyunjinde vardı tabi

Electric GuitarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin