17. Bölüm

105 5 2
                                    

"ondan nefret ediyorum."

"Felix Felix Felix hemen kalkman lazım jisunga bişeyler oldu!"

omzum kırılacak şekilde durtulene kadar uyanmami bekleyip bana bağıran chana baktım bir de saate.

ama gözlerim yeni uyandigimdan dolayı bulanık goruyodu ve sordugum ilk soru "saat kaç amk" oldu.

"saat öğlen 3 gerizekali kalk hadi!" öğlen üç olduğunu duyunca hemen yataktan fırladım ve banyoya kostum."mal misiniz neden uyandirmadiniz beni!' diye bağırmaya başladım.

gerçekten cok geçti ve belkide niki buluşacagimiz yere gidip iki saat beni bekleyip ondan sonrada beni kimligime kadar engelleyip siktir etmis olabilirdi.

banyoda kendime bakarken chanin bana ilk dediği cümle aklıma geldi ve yine bir hısımla banyodan çıkıp jisunglarin odasına girdim."noldu lan sana bu saatte" diye telaşla yatakta yatan jisunga baktım.

"bana değil şu orospunun sictigi hyunjine sor." gözlerim hyunjini bulduğunda pembe gelincikli pijamaları ile bir elinde tava bir elinde ise sucuk olduğunu görmüştüm.

gözlerim cama kaydiginda ise gece olduğunu gördüm.Demekki saat öğlen üç değilmiş,ah salak Felix.

"naptın lan çocuğa mal" hyunjin beni duyduğunda daldığı yerden ayrılıp bana baktı ben ise daldığı noktaya.Bu zamana kadar yejinin burda olduğunu görmemiştim.Bu kasar ne ara geldi anasını satiyim.

"ya bağırma ilk önce.Yejiyi eve gizlice aldım ondan sonra açıktigimiz için mutfağa sucuklu yumurta yapmaya gittik bide korku filmi izlemiştik.Yeji bir anda çığlık atınca jisungtan korktum tavayla yapistirdim kafasına bir tane" dedikleri beni o kadar sinirlendirmisti ki tırnak uclarima kadar hissetmiştim o siniri.

"sen benimle az gelsene hyunjin" dedikten sonra odadan çıktım ve arkamdan duyduğum adım sesleri ile hyunjinin arkamdan geldiğini anladım."noldu yongbok bir sıkıntı mı var?".

"sence yok mu gerizekali!" sesim hafif yüksek çıktıktan sonra merdivenlerin sonunda arkamı dönüp ona baktım.Bana şaşkın gözlerle bakiyodu.Pardon bunda sasirilcak ne var acaba?

"yongbok iyi misin?"

"asıl sen iyi misin ya!İlk başta gel eve benim hayatımı siken,bir daha hiç kimseye güvenmememi sağlayan eski sevgilimi gizli gizli sok onunla ilişki yasa ondan sonrasında en yakın arkadaşımın kafasına basit bir bahane ile vur.Sen burda kim iyi kim kötü bir beyin süzgecinden gecirsene!"

sesim kontrol edemediğim şekilde yüksek cikiyodu ve bir süre sonra jisung,chan,seungmin,changbin ve digerleri odadan çıkıp bizi izliyolardi.

"ne diyosun Felix ne iliski-"

"NE İLİSKİSİ Mİ DEDİN SEN?"

"LAN BEN O GECE İKİNİZİN OPUSME SESLERİ İLE SESSİZCE AĞLAYARAK UYUMAK ZORUNDA KALDİM SEN NE DİYOSUN HYUNJİN!"

"BİR KERE HAYATİMİ SİKTİN VE BEN SANA TEKRAR GUVENDİM SİMDİDE TEKRAR Mİ SİKİYOSUN HE?!"

"SEN YEJİ,TEKRAR VARLİGİNİ BELLİ EDİP AGZİMA SİCMAYA FALAN Mİ GELDİN?!"

artık sinirden gözlerimden yaş geliyodu ve bagirislarim evin duvarlarında yankılanıyodu.Ellerim sinirden titremeye başlamıştı ve hyunjin tutmak için bir hamle yaptığında geri bı adım attım ve bir adım daha.Bir adım daha derken evin dış kapisina geldim.

"siz ikiniz benim hayatımı siktiniz ve bir daha benim yüzümü gormiceksiniz"

"Felix bı dinle güzelim"

"siktir git hyunjin sadece siktir git"

ayakkabılarimi giymeye bile kalkmadan sadece seungminin terliklerini giyerek evden çıktım.

korumalar bagirislarimizi duymuş olucakki hemen basimda toplandilar ama ben gerek olmadığını ve sadece yürümek istediğimi söyledim.

yanımda sadece sakız ve telefonum vardı ve telefonumun ekranını açıp nikinin numarasini tusladim.

bir iki calista hemen açıldı ve uykulu nikinin sesini duydum.

"efendim yongbok bir sıkıntı mı var?"

bu cümleyi duyduğum gibi hemen sanki hayatımda hiç aglamamisim gibi hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Telefonun ardından nikinin endişeli sesini duyabiliyodum ama sadece söylediğim tek şey "sana dün attığım konuma gelebilir misin niki?" olmuştu.

Niki ise "tabiki tabiki hemen geliyorum hemen" demişti ve telefonu kapamisti.Saat yaklaşık 3 gibi mahallenin kaldiriminda yine onun için agliyodum.

ondan nefret ediyorum.

_____________________________________

aktiflik öyle bir kötü ki biliyorum ama cidden hiç icimden gelmiyo yazmak galiba bana göre değil erken final olasılığı çok yüksek.umarim beğenmişsinizdir.

Electric GuitarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin