"kaltak"
o gece iyiki nikiyi aramıştım çünkü soğuktan götüm donabilirdi.Ama benim inadım inat o orospu çocuğunun evine dönmek yok!
niki o gün beni anlayışla karşılayıp attığım adresten yaklaşık yarım saatte aldı.
simdide dizlerimi kendime çekmiş camdan dışarıyı izliyodum.
sarzim bitiyodu ve sarza ihtiyacım vardı "niki.." dicektim ki bogazimdaki hali hazırdaki o yumru konuşmamı engelledi.
"efendim lixim efendim söyle".İçim yumuşadı amk.
"iphone sarzin var mı yedek?" hiç sarzim yoktu telefonum kapanmıştı ve kesin seungminler ağzıma sicicakti bu yüzden en hizlisindan bu işi çözüp haber vermem lazımdı.
"tabiki torpidoda olması lazım bir tane."
"teşekkür ederim" torpidodan sarzi alıp hızlıca telefonumu açtım.Hic hazır değildim azar işitmeye ya of.
telefonu açtığımda yaklaşık 100 den fazla mesajla karşılaştım.Hala da aramalar üstten geliyodu.
seungminin sanatsal küfürleri havada ucusurken minho ve changbinin aramaları gözümü sikiyodu.
mesajlara teker teker görüldü attim şuan hiç cevap vericek havamda değildim.
telefonumu sessize alıp kapadım ve yolu izlemeye devam ettim.
•••
"lix uyan geldik"
"liixxx"
boğuk boğuk bir gerizekali ismimi sayikliyo.ha pardon nikiymis.
"Felix geldik kalk artık"
"geldik mi ya ne çabuk"
bu amina kodugumun evi çok büyüktü başımı agritti.
arabadan inip kapıya doğru güzel mi güzel civcivli pijamalarimla yürüyodum.Prenses olucak çocuğum.
ama boklu bı gitarcı oldum!Neyse.
niki de arabayi park edip yanıma geldi ve evi anahtarı ile açıp bana öncelik verdi.Prensim..
eve girdiğimizde bizi çok tatlı küçücük gri yavru bir kedi karşıladı.Allah seni ne etmeye sen neden bu kadar tatlısın yahu.
"tanistiriyim dina felix,felix dina"
dina diye isim mi olur cnm sanki kraliçe.Ama bu kesin kraliçe olur buyuyunce ne bu güzellik.
hemen kucağıma alıp salon diye kabullendigim,saraydan büyük odaya girdim.Adam dar alana gelemiyo galiba.
aklıma gelen şeyle baya utandım.Lan Felix burası senin evin değilki mal mısın?
"şey çok özür dilerim ben dan diye girdim eve böyle kendi evimmis gibi gece gece de sana rahatsızlik verdim kusura bakma"
"yongbok salak salak konuşmayı keser misin burası artık seninde evin gir çık istediğini yap.Hem ben geceleri gec uyurum genellikle yani rahatsızlik falanda vermedin ama kız kardeşim biraz kızdi bana çok ses cikartigim için"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Electric Guitar
RomanceLisede felixin gay olduğunu tüm okula yayan gizli gay hyunjin yıllar sonra kurdukları bir müzik grubunda Felix ile karşılaşır -Not:Aşşşırı büyük yazma isteksizliğinden dolayı ara verildi geri dönüş bilinmiyo.-