"sende de var"
O gün o kadar fazla eglenmistim ki kendimi lisede gibi hissetmiştim.
Yol cok fazla uzun değildi o yüzden müzik dinleyip,camdan yolu izleyerek gelmiştim eve.
Herkes çok yorgun olduğu için koltuğa atmislardi kendilerini,ben ise duş alıp yatmak için yukarıya çıkmıştım.
"Hey yongbok!Duşta misin?"
Hyunjinin sesini isitmem ile nedense karnıma belli belirsiz bir ağrı girmişti.Bu ağrı bana acı vermiyodu ama rahatsız ediyordu.
Hyunjini her gördüğümde,sesini her duyduğumda böyle oluyodu.Hay sikeyim noluyo bana böyle!?
"Evet neden?"
"Bu gece terasa çıkmak ister misin?"
Teras mi?Evin büyük olması yetmemiş gibi bide evin terası mi vardı?
"O-olabilir bilmiyorum"
"Peki,banyodan çıktıktan sonra söylersin fikrini"
Gözlerimi kapıdan çevirip aynaya baktığımda domates bir felixle karsilasicagimi düşünmemiştim.
Ani bir refleks ile kendimi geriye doğru iterken sırtımı soğuk duvarla hissettmemle ağzımdan minik bir inleme çıkmıştı.
"Hey iyi misin?!"
"i-iyiyim sıkıntı yok"
Soğuk duvardan kendimi itip bir an önce duşa girdim.
•••
Hyunjin ile merdivenleri çıkarken bir ürperme gelmişti.Bu da demek oluyo ki hava soğuktu.
"Usuyosun dimi?Tahmin etmiştim,giy şunu"
Terasa çıktığımızda bana firlattigi hirkaya baktım.Gri düz bir hırkaydi gerçekten de üşüdüğüm için tereddüt etmeden giymiştim hirkayi.
Resmen buram buram hyunjin kokuyodu.
"Oha yıldızlara bak"
Yere oturduğumuz sırada yıldızların belirginligi çok fazla dikkatimi çektiği icin şaşkinligimi içimde tutamamistim.
"Çok güzel görünüyolar dimi hyun?"
"Evet oyleler"
Nereye baksam aynı parlaklikta belirgin yıldızlar görmem beni nedensizce mutlu etmişti.
"Gerçekten çok güzeller!"
"Sende de var"
Ne dediğini anlamayarak ona baktığım sırada kahverengi irisleri ile karşılaşmistim.
Şuan gerektiginden yakındık ve ben bunun yeni farkındaydim.
"N-nasil yani?"
Baş parmağı ile cillerime dokunduğunda elinin çok sıcak olduğunu fark etmiştim.
"Bunlar, yıldız değil mi?Benim yıldızım"
Hiç hazır olmadığım bir andi şuan ve kulaklarıma kadar kizardigima yemin edebilirdim.
Bu aralar gerçekten fazla temas ediyoduk ve gerçekten değişikti.
Ona birşeyler hissediyo muyum bilmiyodum ama onu görünce nedense heyecanlanıyodum.
Kahverengi irislerin dudaklarıma kaydığını görünce istemsizce benim gözlerimde dudaklarına kaymisti.
Dudakları,saçları,elleri,gözleri,gözünün altındaki beni,kendisi.Tamilen tapilasi biriydi.
O an ne yaptığımı anlamıştım ama nedense onu öpüp ordan gitmek istiyodum.
Bunu yapmamam lazımdı ve bunu yapmamak için kendimle çok derin bir savaşın içindeydim.
Ani ve hyunjininde sasiracagi bir haraketle dudaklarına kısa ama derin bir öpücük bırakıp ayağa kalkmıştım bir cirpida.
"Iyi geceler"
Küçük adimlarla koşmaya başlamıştım ve şuan kadar değişik hissediyodum ki kendim bile bu his ile başa cikamiyodum.
Odaya gelip kapıyı arkamdan kapatmıştım ve direk yatağa girip yorganı kafama kadar çekmiştim.
Bir sırıtma ile oyuncak civcivime sarılıp boşluğa doğru o anı düşünmeye başlamıştım.Gercekten insan tekrar ve tekrar düşündüğünde rüya gibiydi.
Ardından kapı açılma sesi duyduğumda hemen gözlerimi kapatıp uyuyo taklidi yapmıştım.
Gelen kişi her kimse adımlarının benim yatağımın oraya doğru olduğunu duyabiliyodum.
"Iyi geceler çilli bebeğim"
Diyerek yorganı kafamdan çekip yanağımdan opmustu beni.O an neden dudağımdan opmedigi için üzülmüştüm çok kısa bir sure ama neye üzüldüğümü anlayınca kendime gelmiştim hemen.
•••
Bir sonraki gün,ondan sonraki gün,ondan sonraki gün.2 hafta boyunca yüzüne bile bakamamistim.
Çünkü baktığım zaman aklıma o geceki yaşananlar geliyodu.
Gördüğüm her yerde kaçıyodum ondan,yüzüne bile bakmıyodum.
Artık onun yüzünü görmemek için hic uyumadigim saattlerde uyumaya başlamıştım.
Jisungun ismimi seslenmesi ile düşüncelerimden sıyrılıp mutfağa doğru ilerlemistim ama bir kolun beni kilere doğru çekmesi ile anlık şokla ağzımdan bir küfür çıkmıştı.
"Ananı sikiyim"
"Neden kaçıyosun benden?"
"N-ne kaçması be!Ne diyosun"
Hyunjine ani bir şekilde çıkışmam kaslarının yukarıya doğru kalkmasına sebep olmuştu.
"Kacmiyo musun?!Hah,nesin sen annesinin zorla 9 da yatağa yatırdığı çocuk mu?"
Dedikleri doğruydu,onu görmemek için 9 da yatağa giriyodum.
"N-ne saçmalıyosun s-senden kaçtığım yok!"
Yere bakarak söylediğim şeylerden sonra bir elin güçlükle cenemden başımı yukarı kaldırması bir olmustu.
"Hey!Canımı acitiyosun!"
"Öylemi?Peki başka nasıl canını yakabilirim?"
Kahverengi irislerinin dudağıma doğru gittigini görünce gözlerim bir refleksle açılmıştı.
"O günkü etek duruyo mu hâlâ?"
________________________________
Smut tarzı şeyler yazmakta hiç iyi değilimdir o yuzden benden smut beklenmez.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Electric Guitar
RomansaLisede felixin gay olduğunu tüm okula yayan gizli gay hyunjin yıllar sonra kurdukları bir müzik grubunda Felix ile karşılaşır -Not:Aşşşırı büyük yazma isteksizliğinden dolayı ara verildi geri dönüş bilinmiyo.-