Reakcja na...

208 8 6
                                    


Reakcja na to, że Y/n nie umie matematyki...



Dream💚: Nauczy cię jej na podstawie swoich speedrun'ów i manhunt'ów. Pokaże ci jak idealnie wymierzyć czas, prędkość i kąt podczas przechodzenia gry.

George💙: Nie będzie zdziwiony, ponieważ pamięta jak sam miał z tym problemy, ale kiedy poprosisz go o pomoc będzie próbował się wymigać mówiąc, że jest daltonistą i nie rozróżnia kolorów paraboli na wykresach.

Sapnap🔥: Pomoże ci, choć nie będzie to łatwe. Ostatecznie jednak uda ci się dostać -3 ze sprawdzianu.

Tommy😜: Będzie się śmiał z tego, że nie potrafisz tak prostych rzeczy, ale zamilknie kiedy sam nie będzie potrafił rozwiązać równania.

Wilbur Soot🎶: Szepnie, że cię rozumie i pomoże ci w nauce. Wszystko wyjaśni ci w taki sposób, że w końcu zrozumiesz.

Tubbo🐝: Będzie próbował w jakiś sposób ci pomóc, ale kiedy zobaczy, że nic z tego, przeprosi cię, że nie może zrobić nic więcej.

Ranboo🖤: Będzie się uczył razem z tobą. Nawet jeśli niczego się nie nauczycie, będziecie mieli przynajmniej sporo zabawy przy wspólnych wygłupach w trakcie nauki.

Quackity♣️: Wyjdzie z domu zaraz po usłyszeniu słowa "matematyka".

Karl Jacobs💜: Przyniesie czteropak białych monsterków i będzie zakuwał z tobą przez całą noc.

Dream SMP reakcje na... (ZAMÓWIENIA OTWARTE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz