Reakcja na...

184 7 7
                                    

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.




Dream💚: Jako prezent urodzinowy chłopak zafundował tobie i twojej przyjaciółce wycieczkę na Karaiby. Nie przewidział jednak, że nie będziesz tam miała internetu. Przez dwa tygodnie zdążył wysłać do ciebie chyba 200 wiadomości, ale nie odpowiedziałaś na żadną. Kiedy już wróciłaś, chłopak przytulił cię bardzo mocno i obiecał, że na następną wycieczkę jedziecie razem.

George💙: Przed twoim wyjazdem do Francji chłopak wyściskał cię bardzo mocno myśląc, że dzięki temu będzie mniej tęsknił. Jednak to nie pomogło. Internet postanowił się zbuntować i był kompletnie pozbawiony kontaktu z tobą. Całe dnie potrafił spędzić w swoim pokoju oglądając wasze wspólne zdjęcia w telefonie. Po powrocie obdarował cię kolejną serią uścisków i nie zamierzał cię szybko wypuścić.

Sapnap🔥: Twój wyjazd do Czech dość mocno go przytłoczył. Awaria internetu i zbyt duża różnica czasu całkowicie odcięła wam możliwość komunikacji. Chłopak przez cały tydzień chodził w wasze ulubione miejsca próbując przez chwilę poczuć, że jesteś przy nim. Zaraz po twoim powrocie zabrał cię na plażę i razem oglądaliście zachód słońca na morzu.

Tommy😜: Zgrywał twardego, ale długo to nie trwało. Nie umiał pogodzić się z faktem, że wyjechałaś z przyjaciółką na wakacje do Turcji i zostawiłaś go samego. Trzy tygodnie spędził na leżeniu w łóżku i gapieniu się w sufit. Nie obyło się również bez kilku łez tęsknoty. Po twoim powrocie mówił, że wcale za tobą nie tęsknił, ale czułaś, że tak naprawdę jest rozradowany, że wreszcie jesteś w domu.

Wilbur Soot🎶: Wyjechałaś do Polski na tydzień. Will starał się jakoś z tobą skomunikować, ale nic z tego nie wyszło. Twój wyjazd jednak dał mu czas na przygotowanie niespodzianki. Kiedy już wróciłaś, chłopak zaśpiewał ci piosenkę, którą pisał przez cały twój pobyt w Polsce.

Tubbo🐝: Chłopak jest zbyt opiekuńczy i nie puściłby cię gdzieś samej. Oboje wyjechaliście do Włoch, więc o kontakt nie musiałaś się martwić.

Ranboo🖤: Choć na pierwszy rzut oka tego nie widać, chłopak okropnie zniósł twój wyjazd do Norwegii. Stosunkowo blisko, a jednak tak daleko. Przez prawie miesiąc nie wychodził z pokoju i przytulał pluszaki, które od ciebie dostał, żeby choć trochę móc czuć twoją bliskość. Kiedy wróciłaś, zabrał cię na piknik w parku, gdzie leżąc na kocu oglądaliście chmurny trzymając się za dłonie ze splecionymi palcami.

Quackity♣️: Przez pierwsze kilka dni od twojego wyjazdu do Hiszpanii cieszył się wolnością, ale po tygodniu opróżnił cały barek z alkoholem zapijając swoje smutki. Po powrocie zastałaś go kompletnie pijanego, ale szczęśliwego z twojego powrotu.

Karl Jacobs💜: Chłopak żałował, że z powodu choroby nie mógł jechać z tobą do Japonii. Przez dwa tygodnie zdążył przeczytać chyba 50 mang, ale nie zastąpiły mu one ciebie. Gdy wróciłaś, zdążył już wyzdrowieć i obiecał, że w przyszłym roku jedziecie razem, choćby miał być bardzo chory.

Dream SMP reakcje na... (ZAMÓWIENIA OTWARTE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz