Reakcja na to, że Y/n zaczęła śpiewać pod prysznicem...Dream💚:
Na zegarze dochodziła już godzina 23:00, a twój chłopak wciąż miał streama. Nie chciałaś mu przeszkadzać, więc postanowiłaś pójść się umyć i spać. Wzięłaś swoje rzeczy i udałaś się do łazienki.
Rozebrałaś się i weszłaś pod prysznic. Miłe ciepło rozlało się po twoim ciele pod wpływem gorącej wody. Odruchowo zaczęłaś nucić coś pod nosem, aż przerodziło się to w śpiew. Myślałaś, że nikt cię nie słyszy, ale po chwili usłyszałaś jak ktoś naciska na klamkę. Zapomniałaś zakluczyć dzrwi. Momentalnie zamilkłaś i obróciłaś się w stronę drzwi.
Przez zaparowaną szybę kabiny zdołałaś zobaczyć wychylającego głowę Clay'a, który zasłaniał oczy dłonią. Już miałaś go ochrzanić za podglądanie, ale on wyprzedził cię mówiąc...
– Spokojnie, już wychodzę. Chciałem ci tylko powiedzieć, że pięknie śpiewasz.
Po tych słowach wyszedł z łazienki, zostawiając cię w lekkim szoku. Trochę speszona dokończyłaś prysznic w ciszy.
George💙:
Wróciłaś do domu trzaskając za sobą drzwiami. Twój ex, który poprosił cię o spotkanie, porządnie cię wkurzył. Wiedziałaś, że nie chcesz widzieć tego szmaciarza już nigdy więcej.
Twój aktualny chłopak, widząc twoją furię, nie musiał nic mówić. Po prostu podszedł i mocno cię przytulił. Oddałaś uścisk wtulając się w jego klatkę piersiową.
– Pójdę wziąć prysznic – powiedziałaś, kiedy się odsunęłaś.
George kiwnął głową na znak zrozumienia. Wzięłaś więc czyste ubrania i poszłaś do łazienki.
Dopiero płynąca z prysznica gorąca woda pomogła ci w rozluźnieniu napiętych z nerwów mięśni. Podświadomie zaczęłaś nucić coś pod nosem. Z każdą sekundą jednak śpiewałaś coraz pewniej i coraz głośniej.
W pewnym momencie usłyszałaś jak ktoś otwiera drzwi i przypomniałaś sobie, że nie przekręciłaś klucza. Do łazienki wszedł twój chłopak. Powieki miał bardzo mocno zaciśnięte, a w rękach trzymał ręcznik.
– Zapomniałaś ręcznika – powiedział wyciągając przed siebie rękę z rzeczonym przedmiotem.
Wychyliłaś się ostrożnie z kabiny i wzięłaś od niego ręcznik szepcząc ciche "dziękuję". Chłopak uniósł do góry kącik ust i skierował się do wyjścia.
– Przy okazji – powiedział stojąc w progu. – Śpiewasz naprawdę pięknie.
Po tym wyszedł z łazienki, zostawiając cię w lekkim osłupieniu i z delikatnymi rumieńcami na twarzy.
Sapnap🔥:
Po powrocie ze skateparku byliście z chłopakiem cali spoceni. Za dwie godziny mieliście mieć gości, dlatego postanowiliście wziąć prysznic. W domu mieliście dwie łazienki obok siebie więc nie martwiliście się, że dojdzie do jakiejś wojny. Zabrałaś swoje rzeczy i udałaś się do łazienki.
Gorąca woda zmyła z ciebie pot, a jego zapach zastąpiła kwiatowa woń żelu pod prysznic. Zapominając o świecie zaczęłaś śpiewać. Po chwili jednak rozległ się głos zza ściany z drugiej łazienki...
– A ty co za jakieś serenady wyśpiewujesz? – odezwał się twój chłopak, a po tonie jego głosu wiedziałaś, że szeroko się uśmiecha.
– Sorry, odruchowo – odpowiedziałaś, po czym byłaś w stanie usłyszeć śmiech chłopaka za ścianą.
CZYTASZ
Dream SMP reakcje na... (ZAMÓWIENIA OTWARTE)
FanfictionTak jest. Piszę reakcje. Będą tu zarówno reakcje autorskie, jak i wasze propozycje Występują: Dream💚 George💙 Sapnap🔥 Tommy😜 Wilbur Soot🎶 Tubbo🐝 Ranboo🖤 Quackity♣️ Karl Jacobs💜 Zdjęcie na okładce oraz obrazy w mediach pochodzą z Pinteresta M...