Reakcja na to, że chłopaki zniszczyli ulubioną bluzę Y/n...Dream💚: Chłopak pożyczył twoją bluzę George'owi do nagrywek do Minecraft Manhunt w prawdziwym życiu i niestety bluza skończyła z plamami z błota. Byłaś na niego trochę zła, ale widząc jego skruszoną minę, wybaczyłaś mu prosząc go przy tym, żeby następnym razem pytał cię o zgodę przed pożyczeniem bluzy.
George💙: Podczas przygotowywania spaghetti chłopak rozlał trochę passaty pomidorowej na podłogę. Myśląc, że to ścierka, wytarł podłogę twoją bluzą zostawiając na niej ogromną, czerwoną plamę. Gdy się zorientował, próbował jakoś wyprać bluzę w zlewie, co tylko pogorszyło sprawę. Nie ukrywałaś, że byłaś wściekła. Chłopak przepraszał cię przez cały tydzień, ale wybaczyłaś mu dopiero wtedy, kiedy odkupił ci bluzę.
Sapnap🔥: Niechcący wrzucił twoją bluzę do suszarki bębnowej i ustawił na najwyższe obroty. Po wyciągnięciu twoja bluza, przez swój rozmiar, nadawała się do noszenia już tylko przez krasnoludki. Było ci trochę szkoda bluzy, ale nie potrafiłaś gniewać się na chłopaka. Zresztą, teraz twoja bluza nadawała się do noszenia dla Patches, która wyglądała w niej zdecydowanie lepiej.
Tommy😜: Chłopak lubi podkradać ci bluzy. Pewnego dnia przyłapałaś go na gorącym uczynku. Chciałaś zabrać mu bluzę, lecz ten szarpnął za rękaw z całej siły, niestety odrywając go od reszty materiału. Myślałaś, że go zamordujesz. Ten zdążył uciec z twojego pokoju zanim go dopadłaś, ale zdążyłaś krzyknąć żeby nie wracał, dopóki nie zwróci ci pieniędzy za zniszczoną bluzę.
Wilbur Soot🎶: Piliście kakao oglądając horror. W pewnym momencie na ekranie wyskoczył jumpscare. Will wystraszył się i niechcący oblał cię słodko-gorzkim napojem. Wiedziałaś, że powstała plama nie zejdzie łatwo, jeśli w ogóle. Chłopak przepraszał cię jak nigdy i w ramach rekompensaty oddał ci swoją bluzę.
Tubbo🐝: Prasował zarówno swoje, jak i twoje ubrania. W pewnym momencie dostał SMS-a, którego poszedł od razu odczytać. Niestety zostawił wtedy żelazko na twojej bluzie. Dopiero smród spalenizny dał mu znać co się stało. Chłopak niezwykle panikował i bał się twojej reakcji. Wszystko powiedział ci od razu i przepraszał cię niemal płacząc. Wybaczyłaś mu bez dłuższego zastanowienia, bo i tak bluza była stara i zamierzałaś kupić sobie nową.
Ranboo🖤: Niechcący wyprał twoją ulubioną, białą bluzę razem ze swoją czerwoną bluzą, przez co nabrała ona różowej barwy. Nie próbował nawet tuszować prawdy i od razu o wszystkim ci powiedział. Ty jedynie uśmiechnęłaś się mówiąc, że nic się nie stało, a gdy bluza wyschła założyłaś ją mówiąc mu, że taka jest jeszcze lepsza.
Quackity♣️: Zastawił i przegrał twoją ulubioną bluzę w kasynie, ale gdy tylko zrozumiał co zrobił, postanowił ją odzyskać. Nie obyło się jednak bez szarpaniny i rękoczynów, przez co bluzę zdobiły plamy zarówno z jego krwi, jak i krwi jego przeciwników. Gdy wrócił do domu i oddał ci twoją własność, miałaś mieszane uczucia. Z jednej strony zastawił, przegrał i zniszczył twoją ulubioną bluzę, ale z drugiej strony był gotowy bić się za twoją własność. Wybaczyłaś mu pod warunkiem, że więcej już tak nie zrobi.
Karl Jacobs💜: Spacerowaliście sobie po parku jedząc lody, kiedy nagle jakieś dziecko na deskorolce wjechało w Karla od tyłu. Chłopak stracił równowagę i odruchowo oparł się o ciebie, żeby nie upaść. Niestety jednak gałka jego czekoladowych lodów znalazła się na twojej bluzie, zostawiając na niej ogromną, brązową plamę. Chłopak przepraszał cię jak jeszcze nigdy, ale wiedziałaś, że nie zrobił tego specjalnie, przez co nie potrafiłaś się na niego gniewać.
CZYTASZ
Dream SMP reakcje na... (ZAMÓWIENIA OTWARTE)
FanfictionTak jest. Piszę reakcje. Będą tu zarówno reakcje autorskie, jak i wasze propozycje Występują: Dream💚 George💙 Sapnap🔥 Tommy😜 Wilbur Soot🎶 Tubbo🐝 Ranboo🖤 Quackity♣️ Karl Jacobs💜 Zdjęcie na okładce oraz obrazy w mediach pochodzą z Pinteresta M...