Reakcja na...

175 8 6
                                    

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.




Dream💚: Na początku był nieco zaskoczony, ale potem uśmiechnął się i stwierdził, że to słodkie.

George💙: Gdy usłyszał, że shipujesz go z jego najlepszym przyjacielem, wyszedł z domu. Wrócił dopiero wieczorem, pytając się ciebie czy to był żart.

Sapnap🔥: Po usłyszeniu, że shipujesz DNF, zapytał po cichu czy przypadkiem nie shipujesz go jeszcze z Karlem.

Tommy😜: Jego reakcja była oczywista. Chłopak po usłyszeniu, że shipujesz Dreama z George'em wybiegł z krzykiem z domu i nie wrócił do następnego dnia.

Wilbur Soot🎶: Chłopak nie był zaskoczony, ponieważ od dawna przeczuwał, że shipujesz DNF. Wziął swoją gitarę i specjalnie dla ciebie napisał piosenkę o tym shipie.

Tubbo🐝: Przyjął to obojętnie, ale po cichu uważał, że to słodkie z twojej strony.

Ranboo🖤: Gdy usłyszał, że shipujesz Dreama i George'a, wyszedł z twojego pokoju. Po chwili wrócił niosąc dla ciebie bluzę z merchu Dreama, po czym sam założył bluzę z merchu George'a mówiąc, że teraz shipujesz was samych.

Quackity♣️: Kiedy powiedziałaś mu o tym, obrócił się na pięcie i wyszedł z domu. Wrócił wieczorem niosąc dla ciebie kwiaty i drogie wino. Wręczył ci je i pocałował cię, po czym zapytał czy wciąż shipujesz DNF czy jednak wolisz shipować siebie z nim.

Karl Jacobs💜: Kiedy usłyszał, że shipujesz DNF, odpalił mu się tryb dzikiej shiperki i powiedział ci, że też ich shipuje, po czym oboje czytaliście fanfiki o DNF na Wattpad'zie.

Dream SMP reakcje na... (ZAMÓWIENIA OTWARTE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz