Reakcja na...

157 6 0
                                    


Reakcja Y/n na to, że dostała od chłopaków drogi prezent...



Dream💚: Miesiącami myślał nad tym co ci kupić na urodziny. Wiedział, że kochasz motoryzację, więc ostatecznie kupił dla ciebie motocykl. Nie pamiętasz kiedy ostatnio byłaś tak szczęśliwa. Przytuliłaś go, po czym oboje wybraliście się na przejażdżkę.

George💙: Chłopak lubi robić ci niespodzianki bez okazji. Z tego względu nie byłaś zdziwiona kiedy pewnego dnia przyszedł do ciebie i podarował ci nowy telefon, ponieważ twój stary już ledwo dawał radę. Nie zmienia to faktu, że byłaś szczęśliwa. W ramach podziękowania delikatnie pocałowałaś go w policzek.

Sapnap🔥: Ciężko stwierdzić czy zrobił to żeby było ci miło, czy raczej żebyś dała mu spokój. Chłopak musiał wszędzie cię zawozić, więc w końcu kupił ci własny samochód. Cieszyłaś się jak nigdy. Minusem było to, że ostatecznie zaczęłaś spędzać więcej czasu polerując maskę swojego auta niż spędzać czas ze swoim chłopakiem.

Tommy😜: Oboje uwielbiacie grać. Niektóre gry jednak nie chodziły tak dobrze na komputerze jak na konsoli, która jak na złość musiała wam się zepsuć. Tommy widział jak się wściekasz kiedy sterowanie na klawiaturze jest dla ciebie trudniejsze niż na kontrolerze, więc kupił dla ciebie nowego XBoxa. Szybkie „dziękuję” z twojej strony i od razu zaczęliście grać.

Wilbur Soot🎶: Chłopak lubi słuchać twojego głosu. Widział również, że masz talent do gry na gitarze. Z tego względu na waszą rocznicę podarował ci twoją własną gitarę akustyczną. Instrument był o tyle wyjątkowy, że miał wygrawerowane wasze imiona na pudle rezonansowym. Czułaś się szczęśliwa jak jeszcze nigdy. Pocałowałaś chłopaka w usta szepcząc ciche „dziekuję”.

Tubbo🐝: Lubi kiedy nosisz bluzy oversize. Twierdzi, że wyglądasz w nich słodko. Postanowił zrobić ci niespodziankę i kupił ci najdroższą bluzę jaką znalazł w sklepie. Ponadto, sobie kupił taką samą żebyście mieli matching. Podziękowałaś mu i razem zrobiliście streama w waszych bluzach.

Ranboo🖤: Długo myślał nad prezentem walentynkowym dla ciebie, ale ostatecznie postawił na praktyczność. Z okazji święta zakochanych podarował ci piękny naszyjnik z diamentem w kształcie serca. Osobiście nawet ci go założył. W podziękowaniu przytuliłaś go mocno mając w oczach łzy szczęścia.

Quackity♣️: Chłopak lubi cię zaskakiwać. Nigdy nie wiesz co mu przyjdzie do głowy. Z okazji rocznicy zafundował wam weekend w spa. Te dwa dni relaksu razem z tobą były dla niego wystarczającym podziękowaniem.

Karl Jacobs💜: Podczas jednego ze spacerów mijaliście sklep obuwniczy. Zobaczyłaś tam najpiękniejszą parę butów jaką kiedykolwiek mogłaś sobie wyobrazić, ale cena od razu ostudziła twój zapał. Chłopak postanowił zrobić ci niespodziankę i następnego dnia przyniósł ci pudełko wymarzonych butów. Twoja radość przekroczyła wszelkie granice. Podeszłaś do chłopaka z uśmiechem i mocno go przytuliłaś.

Dream SMP reakcje na... (ZAMÓWIENIA OTWARTE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz