Reakcja na...

160 5 0
                                    


Reakcja Y/n na to, że chłopaki po raz pierwszy powiedzieli do niej „Kochanie" (Nie są razem, ale wzajemnie się w sobie podkochują)...



Dream💚:

Wstałaś rano i pierwsza rzecz jaką zrobiłaś to włączenie komputera. Weszłaś na Twitcha i zobaczyłaś, że twój kanał właśnie dobił 10 mln obserwujących. Rozradowana pobiegłaś do pokoju swojego przyjaciela i od razu rzuciłaś się na łóżko śpiącego chłopaka.

– Clay! Wstawaj! – krzyczałaś szczęśliwa potrząsając śpiącym Dreamem za ramiona.

Chłopak powoli otworzył oczy, a jego wzrok wylądował na twojej twarzy.

– Y/n? Co się stało? – zapytał przecierając oczy i głośno ziewając.

– Nie uwierzysz! Mój kanał na Twitchu dobił 10 mln obserwujących!

Kiedy tylko to usłyszał, momentalnie się przebudził i mając na twarzy szeroki uśmiech, mocno cię przytulił.

– Gratuluję kochanie. Jestem z ciebie naprawdę dumny.

Twoje oczy otworzyły się szerzej po usłyszeniu jak chłopak się do ciebie zwrócił, ale równie szybko zastąpiło to miłe uczucie w sercu.

W końcu Dream od dawna ci się podobał.

Zresztą z wzajemnością, choć jeszcze o tym nie wiedziałaś.



George💙:

Stresowałaś się siedząc na krześle przed gabinetem stomatologicznym. Gdyby nie twój przyjaciel George, prawdopodobnie nigdy byś się na to nie zgodziła. Chłopak jednak widział, że to nie są zwykle bóle ósemek i wymagają one usunięcia.

Twoje dłonie trzęsły się jak jeszcze nigdy. George widząc to ujął je w swoje i pocieszająco je ścisnął.

– Nie denerwuj się. To nie boli. Jeśli chcesz, wejdę tam z tobą. Dobrze?

W odpowiedzi kiwnęłaś twierdząco głową. Po chwili stomatolog zaprosił cię do gabinetu. George wszedł tam razem z tobą. Usiadłaś w fotelu, a twój przyjaciel na krześle obok i wciąż ściskał twoje dłonie.

Doktor wziął strzykawkę, a ciebie ponownie ogarnęła panika. George jeszcze mocniej ścisnął twoje dłonie, a ty zwróciłaś na niego wzrok.

– Wszystko będzie dobrze. To jest jak ugryzienie komara. Drobne ukłucie i nic więcej. Pamiętaj, jestem tu. Nie musisz się niczego bać kochanie.

Po słowach chłopaka kompletnie się uspokoiłaś i pozwoliłaś lekarzowi działać. Nie czułaś kompletnie nic, a w twojej głowie wciąż krążyły słowa chłopaka które sprawiały, że kompletnie zapomniałaś o bólu.



Sapnap🔥:

Byliście w skateparku. Jeździłaś z przyjacielem na deskorolce do momentu aż jakiś dzieciak nie popchnął cię na rampie. Upadłaś, nieźle się przy tym obijając. Sapnap od razu do ciebie podbiegł.

– Y/n! – przyklęknął obok ciebie i ujął twoją twarz w swoje dłonie. – Nic ci nie jest kochanie?

Twoje policzki zaczęły się czerwienić po tym jak wypowiedział to zdanie.

– N-nie Nick. Wszystko jest w porządku.

Chłopak pomógł ci wstać, upewniając się przy tym, że na pewno nic ci nie jest, po czym sprzedał niezły wycisk dzieciakowi który cię popchnął.

A ty w tym czasie jeszcze raz analizowałaś jego słowa jeszcze bardziej się rumieniąc.



Tommy😜:

Dream SMP reakcje na... (ZAMÓWIENIA OTWARTE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz