𝐰𝐡𝐨 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐚𝐭𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡 𝟏

1.8K 70 160
                                    

"Size söz veriyorum, onları yok edeceğiz. Dayan tatlım, hayatta kal." Baji'nin sözleriyle, zar zor açık olan gözlerini yavaşça kapattın.

Daha sonra

Takemichi ile okuldan çıkıyordunuz. Toman'a yeni katılmış olmasına rağmen onu çok seviyordunuz ve sizi her zaman güldürmeyi başarmıştı.

İyi bir adamdı, mücadele edemese de cesareti her zaman takdir ettiğiniz ve onunla gurur duyduğunuz bir şeydi. Üstelik çoğu çete üyesinin aksine oldukça kibardı. O iyi bir arkadaştı.

"'y/n' chan, lütfen beni daha fazla zorlama. Senin kadar güçlü değilim, öyle yumruk atamam."

Söylediği şeye güldün ve kafanı salladın.

"Draken bana kendimi savunmayı öğretti, Hanagaki-kun, yumruklar Baji'den," göz kırptın ve devam ettin, "Sana da öğreteceğim, o sıska Chifuyu sana hiçbir şey öğretemez."

Gülünç tepkisine güldün ve söylediklerine şok olmuş gibi bakarken onun koluna vurdun. Chifuyu'yu seviyordun ama sen bile ondan daha iyi dövüşebilirdin...

Yolda yürürken eğlenmeniz uzun sürmedi.

Moebius'tan birkaç kişi önünüzde durduktan sonra durup etrafınıza bakındınız. Çok fazlaydılar, hepsini tek başınıza alamazdınız. "Keşke Draken burada olsaydı," diye iç çekmeden edemedin ve Takemichi'nin önüne geçip kolunu onun önüne koydun.

"'Y/n' chan, ne yapacağız?" Korkmuş sesi seni de geriyordu. Moebius korkunç bir çeteydi. Adamların hepsi senin iki katındı ve bu dövüşte hayatta kalmak çok zordu. Ama Takemichi'nin kendini koruyamayacağını biliyordun.

"Bak bak. Toman'ın küçük kaltağı da burada. O piçler yanında olmadan ne yapacaksın güzelim?

"Çetede böyle bir piliç olduğunu bilseydim Toman'a katılırdım"

"Kim bilir kaç tanesiyle her gün yatıyor"

"Biraz tadına bakalım, ne dersin?"

Duyduğun iğrenç sözleri görmezden gelerek Takemichi'ye döndün.

"Çabuk buradan git, Mikey'e söyle. Seni hemen öldürürler, en azından onları bir süre oyalarım."

"Ancak-"

"Hanagaki'yi çalıştırın, başka seçeneğimiz yok."

Takemichi sana utanarak baktı ve koşmaya başladı. Çeteden biri onu gördü ve bağırdı. "Hey sen, nereye gittiğini sanıyorsun-" Peşinden geleceğini anladığın anda adamı sert bir tekmeyle yere serdin ve karşındaki lidere gülümsedin.

"Kız gibi dövüşmek isteyen var mı? Teker teker gelin, hepinizin yumruklarımı tatmasını istiyorum"

Herkes bir anda güldü ve sen de gülerek kolları sıvadın.

"Bütün vücudunu tadacağım seni küçük orospu"

Sana doğru koşan adama sırıttın ve gardını aldın.









Takemichi senin ve Mikey'nin olacağı yere koştu ve nefessiz kaldı.

Takemichi, neler oluyor? Sorun nedir?"

Draken'in sorusu üzerine herkes sarışın çocuğa döndü ve Takemichi'nin nefesi kesildi.

"Bir çete yolumuzu kesti, 'y/n' chan onları oyalamaya çalışıyor."

Duydukları karşısında herkes korkuyla birbirine baktı. Senin güçlü olduğunu biliyorlardı ama tüm çeteye karşı koyma şansın yoktu. Üstelik yenilirsen sana yapabilecekleri...

Baji X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin